Perşembe, Eylül 14, 2006

Sıkıntı ve soğan kabuğu...

''Etrafa verdiğin pozitif enerji, sana etrafından topladığın negatif enerji olarak geri dönüyor'' dedi ,içim korkunç sıkılırken son çare olarak gittiğim kurşuncu Bengü Hanım.
Kurşun döken biri için fazla modern geldi bana ismi, ama zaten kendi de kurşun dökmediği anlar dışında gayet bizdendi.Çiçekli şık bir elbise,kot ceket,sarı röfleli saçlarında bandajıyla kafamdaki kurşun döken teyze görüntüsüne tamamen tersti!Sonradan öğrendik ki, kurşun dökme işi sadece haftasonları yaptığı bir şeydi,hafta içi ise turizmciydi!
Kendisine el veren teyze muhtemelen benim o hayalimdeki teyzeler gibiydi.El vermeden bu iş yapılmaz, önemli bir bilgi!

Geçen koca bir haftada, bir gece gördüğüm Gülse Birsel'li rüyanın akabinde başka bir gece Ayşe Arman lı rüya takip edince,ve bu rüyaların aslında kabus şekliyle bitmesiyle hafif hafif sıyırmaya başladığımı anlamıştım zaten.
İlk gördüğüm gayet dramatik rüyada, sanki her akşam katıldığım o tarz partiler varmış gibi, kendimi Nişantaşında eski bir binanın girişi gibi bi yerde,bi partide gördüm.Yanımda bir kaç arkadaşım, o sırada Gülse Birsel geliyor yanımıza..Ve ben,pek samimi olarak diyorum ki'Aaa selam Gülse'...Yüzümde bir gülümseme..Fakat Gülse pek öyle gülmüyor,hatta hiç gülmüyor ve gayet sert, 'hmm,demek Gülse,hanım falan denmiyor artık ' diye buz gibi bir ses ile yüzümdeki gülümsemeyi donduruyor.Ben gayet ezik uyanıyorum bu rüyadan.Ve ardından gelen günlerde gazete,ya da Tv'de bu pek sevdiğim isimi gördüğümde irkiliyorum,sevememeye başlıyorum hiç haberi yokken kadının bu rüyadan!
Aradan bir kaç gün geçiyor, bu sefer pek hareketli rüyamın baş konuğu Ayşaanım! Ama saçları acaip bir kahverengi olmuş ,yüzü çökmüş, o gazetedeki güzel resimlerinden eser yok halinde...Aaa, Ayşe Hanım diyorum,(Hanım diyorum,bir önceki rüyadan akıllanmışım!:)) 'saçınızı mı değiştirdiniz?'..Ama üzülüyorum,ne olmuş bu kadına böyle diye..O da hortlak görmüş bir ifadeyle bana bakarak 'evet,boyattım' diyor..Ama benden kaçmaya çalışıyor..Yanında da bir kaç gazeteci arkadaşı,kaçırmaya çalışıyorlar Ayşe Hanımı benden...Ben,'durum gitmeyin, ben çok seviyorum sizi, hık mık 'gibi yine ezik bir karaktere bürünüyorum...Mutsuzz,kendime sinir olmuş bir şekilde uyanıyorum o kabustan da!

Böyle abudik rüyalardan sonra,bir de asabi tepkiler vermeye başlayınca etrafıma...Dedim ki bana bi haller oldu...Tamam,heyecanlanabilirsin,gerilebilirsin hayatında hayal gibi gelen bir şeyi gerçekleştirmeye çalışırken...Ama,dur yaa..bu daha sadece bir başlangıç...Hayatının odak noktası bu olmamalı..Rüyalarımı kabusa çevirmemeli bu durum..Ki ben, her birşeye kolay adapte olan bir insan olduğumu sanırdım...Bu yepyeni dünyaya mı adapte olamayacaktım!

Ama bir endişe,bir korku hali..Dedim,panik atak falan oldum galiba!Nefes almak bile zor geliyosa...Kurşun döktürsem rahatlar mıyım acaba? ..diye düşünerek,pazar günü bir umut bekledik işte bu kurşuncu Bengü Hanımı...
Kurşun döktürmeye başlamadan,çok alakasız bir şey yüzünden kocaya bir paket sigarayı delirmiş gibi fırlatınca...Tamam dedim,bitti,kurşun bile çare olamayacak bu asabi manyaklığıma!

Ayin gibi başlayan kurşun dökme faslının daha en başında bende bir rahatlama...Üzerimden çıktı gitti sanki tonlarca ağırlık...Hele,olay tam olarak sona erdiğinde, tekrar oluverdim bir pamuk!Yüzüm yine gülmeye başladı,herşey yine güzel gözükmeye başladı...

'Herkesi kendin gibi sanıyorsun' dedi kurşuncu abla...Yüreğin çok temiz ama bu kadar açma kendini insanlara....
Dediklerini uygulamam belki zor ama en azından içim sıkıştı mı verdiği bir tüyo var,onu yapacağım!

Dün de, kurşun kesmemiş olacak ki,fala inanma falsız da kalma diyerek,bir kafede dizi dizi insanlara sırayla geçmiş ve gelecekten haberler veren bir arkadaştan yorumlar dinledim...
Şu an yapmaya çalıştığım işin aslında benim işim olmadığını,Ekim ayında farklı bir işe dalacağımı söyledi bu abi...Olur dedim,konu bensem,maymun iştahlı bir yay burcu..Mutlaka olabilir,bir dahaki aya başlamak için yeni bir heyecan illa ki çıkar,çıkmasa da ben çıkartırım!

Böyle kurşunlu,fallı,hafif uçuk günler geçiriyorum...Denize soğan attım,(berekettir,bereket!) kimse görmedi İnşallah diye içimden diliyorum.

26 yorum:

gazel vakti dedi ki...

Canımcıkım bunları yaptıktan sonra rahatladıysan ferahladıysan mesela yok ama alışkanlık haline getirme bu fal ve kurşun mevzuunu.Derim ben seni bi arkadaş gibi görerekten.

Adsız dedi ki...

buraya ne zaman geliyorsun kristalim, iki poset kursunuda kap gel yanina guzelim yaaa, dokeriz bana :)

Adsız dedi ki...

Gecmis olsun, insallah bir daha iciniz daralmaz, ben kursun doktururken hep korkarim ustume dokulurse o kizgin metal diye :) Son zamanlarda ben de fala merak sardim, internetten hergun okumazsm icim rahat etmiyor, ama son birkac gundur ozellikle o kadar tuttu ki dedikleri korktum, cunku fala inanma falsiz kalma sozu yalan oldu, fala inan bak dogru soyluyor oldu :) Sevgiler.
Beta bloggera gectim adim henuz cikamiyor :( Ben Pinar'in damlalari'yim. Buna da bir care bulmaliyim.

Aslı Cin dedi ki...

Cry cım dün gördüm, stork nazar boncuklu kolye ucu çıkarmış , pek orjinal, çevresi minik pırlantalı. Ama hiç kitch değil, çok şık.

Demem o ki onlardan bir tane al, tak boynuna, kem gözlere şiş bilmemne bilmemne...

Fiyatlarını nereden sorabiliriz acaba, ben de kendime doğum günü hediyesi olarak alsam?

Nilay dedi ki...

Hayirdir insallah Crystalim. Herseyler hayirlara vesile olsun, sikintilarin sular seller gibi akip gitsin canim.
Opuyorum seni

Adsız dedi ki...

Alemsin crystal' im yaw,
Benden beter yaylarda varmış yani, daha yeni başladın işe, hemen kendini sınamaya, yeni organizasyonlar peşine düşmeye başlamışsın.Beni kızoşum törpüledi galiba, yeni başladığın bir işi öğrenmen için en az 1 seneye ihtiyacın var, bunu untma, iyi olmak için ise birkaç seneye. İçin rahat olsun, iyi değilsen yazmazsın olur biter, kime neyi ispatlayacaksın ki. Geçen gün Pınar' la Sabancı Müzesindeki Rodin Sergisinde çocuklar için düzenlenen eğitime gittik. Oradaki eğitmen, çocuklara yaptığınız şeyi öncelikle kendiniz beğenmelisiniz, annenize veya babanıza bile beğendirmeye uğraşmayın dedi, kendiniz beğeniyorsanız güzel birşey yapmışsınız demektir.

Bu arada kurşun dökme konusunda şunu belirtmek isterim ki o derece sıcak bir şeyi soğuk suya döktüğünde, abuk subuk şekilde çatlayıp, patlaması gayet normal birşeydir, bunlara fazla anlam yükleme bence.

Öpüyorum
Neşeli

enne dedi ki...

Hem Gülse, Hem Ayşe ha? Ne biliyorsun, belki onlar da rüyalarında seni görmüşlerdir ve günlerdir düşünüp duruyorlardır kimdi bu diye:))

Bence bu gazete olayı fazla strese soktu seni, hemen hafta sonu tatiline çık, ortamdan uzaklaş derim ben.

Gazete yazılarını da blogda yazıyormuş gibi yap, hatta önce buraya yaz, yayınlamadan dursun, kopyalayıp gazeteye gönder, yayınlandığında da buraya koyarsın.

Ne şekilde yaparsan yap, yazıları şahane. Kendine güven ve olduğun gibi olmaya devam et. Seni takip etmek çok keyifli inan.

Adsız dedi ki...

Allaam Allaam tikkat ol kendine..
bi de su maillerine bi bak yaaaa..

CaDı dedi ki...

Canım yaa, bence nazara gelmişsin sen. Hem birini çok seversende nazarın değermiş. Belkide bizim nazarımız değdi:) Ben hiç döktürmedim kurşun felan bilmem ama rahatladığına sevindim. Sana üç kulufallah bi elhem gönderiyorum:)))

mayonez dedi ki...

nazar bence canım ya..ister istemez kıskandı insanlar..nefis bu bu kötü duygularda var bizde..sadece dua et..seni sebebini bilmiyorum ama seviyorum gı :))

Adsız dedi ki...

turizimci nami deger diger meslegi ile kursuncu ablayi dinle ve her gulen yuze ve her dostunum diyene inanma cunku artik senin gibi iyi niyetli insanlar az kaldi bu dunyada crystal.

Lighter-N dedi ki...

Kıristiılm ben de kurşuncu bi abla arıyorum! Ve fakat burası Ankara, herkes pek ciddi kimse bilmiyo kurşuncu murşuncu herkes napçan yaa diyo ama ben de kurşun döktürmek istiyom! 3 senedir başımıza gelmeyen kalmadı, kesin ya beddua var ya nazar, napiyim inanıyom işte. Okumakla alakası yok, okumuşların da batıl inancı olur napalım...Nerden bulcaz bana kurşuncu?

hayal dedi ki...

hayırdır inşallah, neyse kurşun dökme işi işe yarar umarım...
ama başkalarının negatif enerjisini toplama işi bana pek de mantıksız gelmedi aslında

Asortik Krep dedi ki...

Hayır olsun..Ben sana demiştim Gülse Birsele rakip mi oluyorsun diye..Bak işte o da rahatsız olmuş ki birden rüyalarına girmeye başladı..
Hadi Gülse yi biliyordukta Ayşe' yi de huzursuz etmişsin demek :)

huysuz dedi ki...

:)) kristılım sen ayşe'yi de gülse'yi de cebinden çıkarırsın, hiç ööle ezik rüyalar görmene gerek yok bence. kurşun döktürme işini merak ettim, ben de istiyorum.

Annelog Atölye dedi ki...

:))Biraz rahatlamak iyi olmuş Crystalcım. Bu haftasonu kaçırdım ben yazıları:(Blogda bir bölüm açıp oraya arşiv yapsan Tercüman'daki yazıların için, olur mu?

renkler dedi ki...

Sevgili Crystal,

Uzun zamandır siteni uzaktan uzaktan takip ediyorum ve Gazetede bir köşenin olması beni bloglar adına umutlandıran ve sevindiren bir durum oldu, tebrik ederim:-)

Ben de rüya yorumlarına taktım kafayı bu sıralar. Çok rüya görürüm ve genelde hatırlarım. Hatırladığım bu rüyaları sabahları artaştırıyorum. Çok iyi bir yorum sitesi biliyorum ve gerçekten yorumları doğru çıkabiliyor. Ama şu unutulmamalı: Rüyanı nasıl yorumlarsan o olur. Bir de bence kimseye anlatma. Eğer ilk anlattığın kötü yorumlarsa o şekilde olur. Mesela ben anneme hiç anlatmam çünkü herşeyi kötüye yormaya bayılır... bana anlatılırsa hep iyi şekilde yorumlamaya çalışırım. ama o rüyanın verdiği uyarılara dikkat çekerim.

Ben daha yeni bir blog açtım. Yazmayı uzun zamandır istiyordum, iyi geldi. Ziyaret eder ve önerilerde bulunursan sevinirim (deneyimlerden yararlanmalı değil mi:-)

Pareo Anne dedi ki...

kıristılcıım, bu mevsimsel bişey. bu aralar abuk rüyalar görmeyen, içi sıkılmayan yok gibi. ben bi lohusalık bunalımı dönemimde kurşun döktürmüştüm. cazır cuzur ödüm patlamıştı. amaa pek bi rahatlamıştım. psikolojik midir nedir? falcıya ise asla gitmem biliyor musun, aramızda gırgırına fal bakanlara tamam ama filanca kişi bu işi biliyor denen kimseye fal baktırmam ben. tırsıyorum nedense...komik miyim, evet...

Toplu İğne dedi ki...

grisdılım, çatalkaram, tirajlar kraliçem;
kız demekki gülseyle ayşe bir olmuşlar seni kıskanmışlar! sende de hisli kavlen vuk'u olmuş ve rüyana girmiş. kız şimdi o ikisi hasetlenip senin ayağını falan kaydrımaya da çalışırlar.
hem kız ne o öyle ezik hanım durumları? rüyanda bile sana çemkirmelerine izin verme; unutma onlar da senle aynı yollardan geçti; kafanı dik tut, naber gülse, ay yoksa günse miydi? ayşe, şu saçını düzelttir artık kemalettin tuğcu eserlerinden küçük besleme gibi o saç kesimin diyebilmelisin...
haa bi de malum yerini uyurken açıkta bırakacak geceliklerden kaçınacaksın :)))
öperim hemi de çok çok

Adsız dedi ki...

SEVGILI KRISTAL KARDESIM,
GAZETECI OLMAK ZOR ZANAAT..HEM DUSUN HEM YAZ.. EHH NORMALDIR BOYLE ABUK RUYALAR GORMEK. KURSUN VE FAL DURUMLARI GECTIGI ZAMAN ABLANIN TELEFONUNU BILIYORSUN. ARARSIN KONUSURSUN. SENI COK OPUYORUM KARDESIM. SEVGILERIMLE. ABLACIGIN

DAMLA dedi ki...

Kristılım...
gazeteci olmak hele bi de köşe yazmak zor tabii....
Kem gözlere karşı kurşun döktürmekle iyi yapmışsın walla :)
Gülse ile Ayşe birlik olup senin ayağını kaydırmaya çalışmasınlar sonra, di mi?...

KUGUU dedi ki...

CRYSTALcgm nerelere kayboldun. Gecen cmt Tercuman alindi Netekim!, bu cmt ise cok yaklasti. Lakin sen blogu bosladin mi :((( Yoksa ordaki adresine gelen okuyucu mailleri ile bogusuyorsun? Okuyucular geldi blog komsularinin pabucu dama mi atildi... :(((

Adsız dedi ki...

bu yuzmilyonuncu ve de umarim sonuncusu:) ama benim yine adresim degisti.. optuk,

crystalsdreams dedi ki...

Gazelcim,ben de seni arkadaşım olarak bilerekten,teşkür ederim,alışkanlık edinmemek lazım bunnarı evet..

Banucum,haftaya geliyorum,mailleşelim de başka bişi istiosan kurşunla beraber onları da paketliim:)zira bu ara pek nete giremesem de senin yokluğunu farkettim,çok üzülmüştüm,son gelen yorumunla yine sevindim..

Pınar,fal da bir yere kadar,gerçek hayat her zaman şaşırtabiliyor...dilerim herkes mutlu olur,fallara gerek kalmadan dilenen herşey gerçek olur.

Aslıcım,iyi demişin ben bakiim yeni bir nazar boncuklu bi takı,evde var bi sürü ama pırlantalı olunca daha mı iyi korur ne:)bu arada hadi gel artıık!

Nilayım,Amin canım benim..hiçbirimize uğramasın o sıkıntılar...

Neşelicim,seninle bir an önce görüşmem gerek,bu yorumların öyle iyi geliyor ki,demek görüşsek kendime iyice gelicem:)

Ennecim,o dediğin yöntemi uygulamaya çalıştım bu hafta...ama yine de bi tedirginlik..geçer herhal...amaan geçmesse de napiim,ölcek diilim ya!çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.

Yumurcak,mail kontrol tamam,yola devam:)

Cadıcım gönderdiğini büyük bir mutlulukla aldım:)sizin nazarınız falan değmezzz,ben kendi kendimi boğdum farkındayım!

gı mayonez ben de seni pek seviyorum be:)canım cicim arkadaşım,pek kıymetli okurum:)

Cem,kötü niyetli kimse olamaz,olmamalı gibi geliyor bana ya..yani bana özel bir durum değil bu iyi niyet gibi geliyor...niye kötülük düşünsün ki normal bir insan?çok acayip geliyor!

lighter en ciim,ben bu kurşuncu ablaya soriim bakim ankarada bağlantısı var mı:)içini rahatlatmak açısından gayet güzel bişi kurşun,bulalım sana da bi tane bengü hanım:)

duygucumm,evet kadın ööle dedi,bereketmiş..yani kurşunu dökerken dua okuyor ya,soğan da okunmuş oluyor sanırsam..veriyo sana,gdip denize atıyosun,bereket oluyor...Ay yazarken bile saçma geldi ama o an çok inandım,rahatladım ne biliim!

hayalcim,kurşunu kafanın üzerinde suya dökerken, o enerjiyi alıyor üzerinden,hani en mantıklı düşünce bu benim için...bir de dua okuyor birisi senin için...güzel bişi...

asortiiim,ben onları şu anda huzursuz etmesem de kendi kendimi etmişim geçen hafta o kesin!ben kendime rakibim efenim,başkasını tanımam(peh peh:))

huysuzum,çok mersi efenim:)bengü hanımı arayalım gelsin,toplu kurşun seansına ne dersin:)?ciddiyim...yakalayacaklar ulen beni kurşun çetesi elebaşı diye yakında hee!:)

annelogcuum,olur,yapiim ööle bişi..bi tane yazıyı yayınlamışlardı geçen ama sanırım sonra vazgeçtiler...yeni yazarları koymuyorlar nete...ben açiim ööle bi bölüm,iyi dedin.

renkler,hoşgeldin:)gelicem bloguna renklerine bakmayı çok isterim.
rüyaları malesef söylemeden edemiyorum etrafıma eğer hatırlarsam,çünkü gerçekten film tadında bir rüya görme durumu oluyo bende,anlatmazsam çatlarım:)ama evet,iyiye ve güzele yoralım,iç sıkmayalım!

nefincim komik diil yay burcusun:)ben de öyle çok ciddi fal bakan kişilerden korkarım,kötü bişi sööler de panik atak eder beni diye!

ahahahah iğneciim:)kızım kolaysa sen gel rüyama da sen sööle o didiklerini,ööle haşmetli herbişiye hakimdiler ki rüyamda hiç karakterim olmamasına rağmen ezik bi insan oldum len!ama kemalletin tuğcu eserlerindeki besleme saç tipi sıfatına bittim:)mutlaka bir gün bir yerde gereken birine o tanımı edeceğim:)

ablacıım,aricam,gelicem bi de sana sarılıcam sıkı sıkı...düşünmesi bile güzel geldi bak..evet.

damlacıım,döndün mü o upuzuuun tatilinden:)hoşgeldin.
ayaamı kimse kaydırmaya çalışmıyor da ben sakarlık yapıp düşmiim bu ara ona uğraşıyorum:)

kuğucuum,yok blogu boşlama diil..de genel olarak hayata karşı bi boşluk duygusu..bahardandır sonbahardan..bi de internetim kopuktu,yeni düzeldi..kendime gelirim,yakındır...yoksa okuyucu mailleri beş dakkalık iş,benim canım cicim blogdaşlarım şekerim!

Banucumm,arayı uzatmadan devam kararına çok sevindim...zaten ben salıncağı ve iki kişiyi tanımış ve sevmiştim..paris de katmeri oldu bu sevginin:)iyi ki gitmedin,geldin...

Adsız dedi ki...

.....

Adsız dedi ki...

:) Eğer kurşun döktürmek istiyorsanız mutlaka Elmas Hn'a döktürün bilakis kendisi kurşunu öyle bir yorumlar ki ekstradan falcılya gitmenize gerek kalmaz...
www.reikielmas.com
TELEFON: (0216) 550 15 39

GSM: (0532) 251 95 99

E-Mail: reikimasterelmas@yahoo.com.tr
reikimasterelmas@hotmail.com.tr