Cuma, Eylül 01, 2006

Halka ve Olaylara Tercüman olarak Kıristıl kişisi!Nasıl yani?!

Kalbimin bu taşikardi kıvamındaki çarpıntısına engel olursam...iki kelimeyi bi araya getirip anlatıcam!

9 Ay olmuş burada yazmaya başlayalı...En yakın arkadaşlarımın bile bazen bilmedikleri duygularımı,yaşadıklarımı buradan paylaştım ,paylaştıkça daha çok keyif aldım, o keyfe devam ettikçe, muazzam güzel bir insan mozaiğinin içinde olmaya başladım.Ve ben her yazımı yazarken bir kez daha pişmandım, neden seneler önce şu işin eğitimini almadım ya da neden bir gazeteye gidip işin mutfağında ufacıkken pişmeye başlamadım diye...

Yazdıklarım dişe dokunur şeyler mi?Yooo,hatta tamamen benim hafif çatlak,başından olay eksik olmayan karakterimi yansıttığım zırtapoz yazılar bile diyebiliriz...Ama bazen sadece kafa boşaltmalık, ve hatta normal hayatta yaptığım gibi etrafa enerji verecek yazılar da olabilir bu hayatta...İsteyen okur,güler,geçer...beğenmeyen burun kıvırıp hayatına devam eder...Biraz olsun enerjimi geçirebilirsem yazdıklarımla okuyana şu stres dolu hayatta o da benim mutluluğum olsun istedim...

İşte böyle gayet geyik kıristıl modunda iken ben,hayallerimi hep devam ettirdim...Hatta bu hayalim yüzünden, gazeteye farklı bir şekilde yarım sayfa haber bile oldum,blog mağduru diye adım bile çıktı bir kaç ay önce...O dönem, deli misin, bırak bu işleri, kocaman kadın oldun artık sen dedim...Ama mümkün mü, burada kurulan enerjisi korkunç yüksek bağdan,en yakın arkadaşımdan bile bazen yakın olan blog arkadaşlarımdan ayrılmak , buradan paylaşmayı,yazmayı bırakmak mümkün mü? Değildi, olmadı da zaten...Fakat, ben hayallerimi kendi kendime kurmaya devam ettim,artık çok kimseye anlatmadan...

Ve belki de bir kapı açıldı işte şimdi bana...Lotoda büyük ikramiyenin çıkması gibi, senelerdir bekleyen karı-kocanın çocukları olacağı haberini alması gibi, ne biliyim işte benim yıllardır olmak istediğim kimliğe çok yakın olacağımı öğrenmem bunun gibi...

Gazeteci bir babanın kızıyım ama hiç bir zaman bu camiaya girmemi düşünmedi babam...Seneler sonra, belki hayatında ilk defa benim buraya yazdıklarımdan benim de çok sevdiğim senelerin gazetecisi arkadaşına bahsettiğini de bilmedim ben aslında...Ne zaman ki Behiç Amca arayıp blogumun adresini sordu o zaman öğrendim babamın aslında yapmak istediğim şeyin ne olduğunu anladığını...O telefon geldiğinde ben zaten heyecandan ne yapacağımı bilememiştim...Tamam yazıyodum buraya öyle ama,yılların gazetecisinin burayı okuma ihtimali hiç bir zaman aklımda değildi ki!
Sonra, geçen hafta daha da heyecanlandıran bir haber aldım,görüşmeye gidecektim yine başka bir usta olan Ufuk Büyükçelebi ile...O da okumuştu burayı,Aman Tanrım' dı durum benim için!

Ve, ben şu an kendimi çok ama çok şanslı bir konumda buldum...Talih kuşu buysa hepinizin başına konsun dilerim...

Türkiye'nin en eski,köklü gazetelerinden Tercüman Gazetesinde o kadar değerli ve usta ve de ciddi yazarlar , haberler içinde belki mahallenin delisi olacağım şimdi!
Ama hayallerim var benim ve bir yerden başlayacaksam, o hayallerimi en güzel gerçekleştirebileceğim bana,sana,hepimize aslında en hitap eden adreste olacağım şimdi!
Ülkemizin basın sektöründe çokça görülen yıkama yağlama gazeteciliğinin tam tersi bir konumda yer alan, Atatürk Milliyetçiliği'ne gerçekten sahip çıkan belki de tek gazete Tercüman...Yeni genel yayın yönetmeni Ufuk Büyükçelebi ise inanın beni bu çok ciddi gazeteye yazar adayı yapacak kadar gözü kara ve yeniliğe açık bir isim...Ben de yeni tanıdım ama bugün yaptıkları ve herkesleri atlattıkları haber ve resimler bile bunun kanıtı...

Dilerim, bu gözü kara yayın yönetmeninden ve tüm
Tercüman ailesinden, geç başladığım bu işte geç kalmadan arayı kapatacak şekilde gerekeni alır,öğrenir ve bu işin hakkını veririm...

Blog bana çok ama çok şey kazandırdı,en başta onlarca, yüzlerce güzel insan var artık her gün haber almassam merakta kaldığım.İşte şimdi, sesimizi blogun dışına da duyurma imkanımız çıktı...

Madem ki bu gazete halka ve olaylara Tercüman, o zaman savulun halkın düşmanları,savulun tüm canımızı sıkanlar, blogcular geliyor!
Belki de uzun zamandır kafamızı kurcalayan , ülkemizde yaşanan soru işaretlerine vereceğimiz tepkiyi duyurabileceğimiz fırsat bu olacak.Ne ise problemler, kıristıl söz veriyor, basında hepimizin sözcüsü olacak!

Blog hayatımızı değiştirir mi, hatta hayal ettiğim gibi kitlesel bir oluşum olarak tepkisini yüzler,binler değil, yüzbinlere,milyonlara gösterebilir mi, göreceğiz...

Dedim ya, gözü kara bir adam tanıdım, ailenizin çatlağı kıristıl'a kapı açtı, neden o kapıdan tüm aklımızdakiler,tüm tepkilerimiz geçmesin ki?

Bu kadar gaza gelip yazdığım yazının sonunu bağlamam gerekirse efenimm,eğer aman bu ne zırvalıyo dimezse insanlar, cumartesi ve pazar günleri Tercüman'da devam ediyo olucam başıma gelenleri anlatmaya! Merak ederseniz, gerçekten bekleris efenim,bekleris:) Hatta çok zırvalamayayım diye dua ederseniz daha da seviniris:)

Umarım yolum açık olur, umarım çok da beceremediğim ev kadınlığına sonsuz çözüm olur!
Yanımda olun nooluuuur:)

67 yorum:

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

heyttt be yawrum gırıstılım bak bunu ıslatalım mutlaka tamam mı .. ne mi yapıyorum şu an yazını gözlerim yaşararak sanki benim başıma gelmiş gibi okuyorum. Seni çokkk seviyorum Gristılım benim. Allah yüzünü kara çıkartmasın hadi bakalım :))))

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

he bi de sayfayı refresh etmekten bi hal oldum bugün :p

şugibi dedi ki...

her daim yanındayım canım. senin için tercüman bile alıcam artık haftasonları:)

Bng.U dedi ki...

woooow.. süper bir haber oldu bu:D
Çok mutlu oldum ya.. sonunda beklenen oluyor yani harika..başarırsın hem de en ii şekilde:)
mucu kocamaan ;)

Age35 dedi ki...

Nası ya benim artık bi köşe yazarı arkadaşım mı var...Hemde karşılıklı oturup yimek yediğim....Canım arkadaşımm çok çok sevindim bu kez "mağdur" pozisyonunda seni görmiycez demek ki..Hayırlısı olsun canım,kalbin hiiiiç atmasın o kadar hızlı sen eminim en güzel biçimde götürüp Ayşe ablayı bile köşesinden edersin...Heyt be kim tutar benim kardeşimi.........=)

Adsız dedi ki...

Çok sevindim istediğin bir şeyin gerçekleşmesine, hayat karşına hep güzellikleri çıkarsın ve başarılar versin :)

Adsız dedi ki...

yazini okuyup bitirdim ve kafamin etrafinda tercuman'lar donup duruyor simdi =P bide ufuk amca duymasinda sen hurriyeti birakip ne zaman tercuman okumaya basladin crystal =)?

neyse uyuzluk bi yana senin adina sevindim crystal, yazin nerdeyse basbakanliga adayligini koyan milletvekili gibi olmus hani, bakarsin bi gun seni meclistede goruruz =)

umarim yazindaki hayalerini gerceklestirecek bi ortam bulursun TERCUMAN gazetesinde. simdiden sana basarilar.

Lafazan dedi ki...

nahan da olmuş işte, tebriklerimi büyük bi kurdeleyle bağlar öyle sunarım. eline koluna sağlık, sayende Tercüman okuyucusu olucaz yani şimdi hı?

gazel vakti dedi ki...

Kızım hamile olucanda 6. hissim tutmıycak diye çok korktum.Biliyoduk zaten hepimiz senin yazdıklarının sadece sanal ortamlarda kalmıycağını.Senin yazdıkların gazete denilen köklü iletişim aracındada çıkmalıydı.Helal olsun.Hep yanındayız.

suspect dedi ki...

sevgili blog arkadaşım kristıl evet evet sesimi duyur lütfen: 34 yaşındaki çocuklarına bebek muamalesi yapabilme kapasitesindeki kaynana adayları lütfen gelin almadan önce eğitime tabii tutulsun :P ayrıcana çok tebrikler.. neden sen de bir ayşe arman bir pakize suda olmayasın dimi guselim :) öperim çok. (ay evim eköşe yazarı mı gelcek şimcik benim. helecan bastı :) )

kedi dedi ki...

HEYTTT BEEE!!!!
İŞTE BUDUR!!!
BEN BU GEÇ KEŞFEDİLMENE TEESSÜF EDİYORUM ÖNCE:)
BU GÜSEL ENERJİN TÜM OKUYUCULARA GEÇECEK EMİNİM ADIM GİBİ.
VE SENİN İÇİN TERCÜMAN ALACAK ŞURDA EN AZ 150 KİŞİ VARDIR KELLEMİ KESERİM.

ULAN MİLLETTTT!!!
DİNLEYİN BAKIN ŞİMDİK,BU TERCÜMAN GAZETESİ HAFTASONU KÖŞE YAZARI GIRİSTAL KİŞİYLEN BİZZAT AŞK YAŞAMIŞLIĞIM VAR BENİMMM.AŞKIM LAN O BENİM.

Ulen gırisdalim keşke zamanında bi klip,film neyim çekseydik oolum.Ali kırca amca gibi olmasa da internete verirdik filmimizi lan.

Elele,gözgöze ikimiz,ormanlarda koşarkene,çay-kahve hüpürdetirkene,çılgınlarr kimin alışveriş yaparkene,
Rayza 'ya bi söylesek,mahsustan gizli kimin bi görüntümüzü kameraya çekebilir mi acebaa?
Hadi lan gırisdalll,yap bi güsellik şu biyo'ya.Yıllardır beklediğim ge gelen şöhretimin dadını çıkartayım.

Bak sana söz,tüm kadın sabah proğramlarına çıkıp "Gırisdalimin bütün mini eteklerini gısgançlıktan kestim,kuaförünü de dövdüm"diicem len.Hadi lannnn,noolurrrr ;P

elvan dedi ki...

cok sevindim cok :))
bundan sonra daha cok kisinin yuzunde tebessum birakabileceksin..
hayirli olsun.

YesilErik dedi ki...

Yazilarinin yeni evsahibinin duygularina, hayallerine "tercuman" olmasi dilegiyle. Eminim guzel seyler cikaracaksin ortaya Crystalcim. Internetten de okuyabilcek miyizdir? Nerden bulurum ben burada Tercuman haftasonu eki? Eki eki eki...

KUGUU dedi ki...

HEYooooo

hepimize bundan sonra TERCUMAN olacaksin demektir CRYSTALch cgm:))) tbrkler , yanindaym...

Gün dedi ki...

Canım ya, nasıl mutlu oldum ve seninle gurur duydum anlatamam :)
Çok başarılı olacaksın çokkk :)) Ve ben seninle gurur duymaya hep devam edicem canım, mucksss...

Adsız dedi ki...

kristillllllll
harika cok cok cok harika bir haber bu.ben gazeteyi alamayacagim icin internetten takip edecegim senin icin o kadar cok sevindimki hayallerinin gerceklesmesi ne kadar guzel.cok basariligi olacagina eminim seninle gurur duyuyorum canim.basarilar
duygu

Adsız dedi ki...

uffhhh cok ama cok sevindim kristilcim, supersin sen :) seninle gurur duyuyorum, yolun acik olsun

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

"bir zamanlar basın magduru ama gururlu bir genç kız vardı " heyt yawrum be bu cümleyi suratlarına çalacak o malum kişilerin ehehhehe :)

Nilay dedi ki...

Tahmin etmistim zaten..:) Canim cok sevindim, senin kalemin kuvvetli, burada bir cirpida okutturuyorsun yazdiklarini hepimize, anlatimin da cok hos bir dille. Ne diyeyim hersey gonlunce, bahtin acik olsun. Tebrik ederim,opuyorum seni

Adsız dedi ki...

Çok güzelll.Tebrik ederim. Ben çok inanıyorum sohbet tadındaki samimi yazılarının yine keyifle, zevkle okunacağına...

CaDı dedi ki...

Bu haber SÜPERRR!!!! Nasıl sevindim bilemezsin:)) Yaaa ama ben bu gurbette nasıl tercüman gazetesi alıcam ama yaaa:( Neyse giden gelenle aldırıp okurum artıkın! Oraya yazdıklarını buraya da yazsan olmaz mı?

nilly dedi ki...

Ya ya ya sa sa Crystal Crystal cok yasa. Tebrik ederim ve hayirli olsun. Umarim buradaki adresinede yazlarini koymaya devam edersin yada seni gazetenin web sitesinin neresinde bulacagiz? Bende el memleketinde oldugum icin tek baglantim web siteleri. Ne zaman basliyorsun?

bngiris dedi ki...

Çok sevindim senin adına.Artık o kadar çok blog varki onların için de de benim dikkatimi akıcı ve doğal yazıların çekmişti.Pek yorum yazmıyorum ama epey bir süredir takip ediyordum seni.Eminim daha önce söyleyen olmuştur Ayşe Arman'ın yazılarında ki dobralık ve doğallık var senin tarzında da.Dilerim daha çok okuyabiliriz senin yazılarını..

yorgungeyik dedi ki...

CANIM KIRİSTILIM GURUR DUYUYORUM SENİNLE.YOLUN AÇIK,ŞANSIN BOL OLSUN .KALEMİNE KUVVET

ibeking dedi ki...

olllllllleeeeyyyyyyyyy beeeeeeeeeeeeee......budur be işte..sana yakışanı da budur..bundan sonra kim tutar sennniiii...bak enişten de tebrix ediyo...

Cerise dedi ki...

Wayy bee, Kristılım helal olsun sanaaa!
Budur işte süpersin!
Seni izlemeye devam edeceğiz şekerim ;)
Gazetenin tirajları patlamazsa ne olayım :)))

Adsız dedi ki...

tiraj patladı bıle büfede tercüman kalmamış. :P

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim çok sevindim fevkalade bir haber bu. Peki gazetede yazman blogunu boşlaman anlamına gelmiyor değil mi? Ben talepkar bir okuyucun olarak gazeteye ayrı bloga ayrı yazı isterim! Halk bunu istiyor haberin olsun. Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

her zaman yorum yazmıyorum ama seni her zaman okuyorum, hem de çok beğenerek. hani bazan muzlu süt gibi tipler çıkıpta eleştiriyordu ya seni, işte bu da onun gibilere kapak olsun.

tebrik ederim kristılcım. demekki haftasonları tercüman okuyacağız...

Aslı Cin dedi ki...

Cry cım, aradığını duymadım sabah, görümceler burada ya, aradım görür görmez ama telefonun kapalı. Tabii artık möhüm bir şahsiyetsin sen, hiç bir yerde tercüman bulamadığımdan biliyorum, sayende tükenmiş bayilerde.

Canım benim sabah da int bir garipti bağlanamadım, dur ben seni bir daha arayayım.

dreambyduru dedi ki...

crycım çok çok çok ama çok sevindim...daha profesyonel ilk yazını okuyamasam da biliyorum ki sen başarırsın...seni ilerde çok ama çok daha güzel yerlerde göreceğiz...tekrar tebrikler...

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

tercüman kalmamış yaaaaa bu adalet mi ?

aramadığım yer kalmadı böööhühühühühü böhühühhüü :(

tavsan dedi ki...

umarim basladigi gibi guzel ve heyecanli guzel etkiler yaratarak gider hep bu surpriz is:)
ya ama internette yok ki; biz nerden bulup okuycaz? sen yesilerik'e, bana ve hatta tum yurtdisi okurlarina bi kiyak yap ya;)

Adsız dedi ki...

yav internet baskisinda yok yok allah yok deliricam! gıristıl olarak mı yazıyorsun yoksa kendi isminle mi? fotoğraflardan sana benzeyen birini de göremedim ki! :(

Adsız dedi ki...

Benim gibi yurt disinda sadece netten okuyabilenler,hangi sayfaya bakmaliki?

Basarilar ve m...e

Sam

Unknown dedi ki...

Enerji yumağım oynadın güldün yerini buldun sonunda :))) bu pazar sabahı öyle mutlu ettin ki beni herzamankinden daha keyifli daha mutlu okudum postunu.
Tercümanın çok reklamını yapmışın enerji yumağım . çok mu para verdiler bakiiim.
Canıım yerimde duramıyorum sevincimden. Biliyorum ki bu sadece bir başlangıç. Senin içinde seni okuyan ve okumaya başlayacak yeni okurlar içinde.
yazım tarzını ve verdiğin enerjiyi seviyorum önce cosmoda yazılarını bekliyom ilerleyen dönemlerde yazacağın ilk kitabada talib olduğumu söylüyorum.

canıııım enerji yumağım çook sevindim başarı olacağına yürekten inanıyor Allah yardımcın olsun diyorum.

mono dedi ki...

yürü be yavru ben de alcam tercüman :)))
serdar amcaya da kapak olsun :P

Aslı Cin dedi ki...

Cry, bugünkü tercümanı aldım ilk iş, çok şeker bir poz, ve komik bir anı. Harika ! Ama dünkünü bulamadım ve çoook acil olarak mailime yada bloguna o yazıyı istiyorum. İlk gün yazısını ,unutma ok?

Adsız dedi ki...

bu ne rezillik! artik sadece cumhuriyet okumak gerek demek.bu ulke gazeteleride televizyonlarida bitiyormus meger..bu uyduruk yazilarinla kimi ilgilendirdigini sandigin kocan, bir kac arkadasin ,yazligin ,kapi onun ,araba bagajin,viledan gibi uyduruk yazilarini gazete yayin yonetmeni begenmis ve sana bir kose ayirmissa gazetesinde..! yuh.

zehra dedi ki...

çok sevindim şekercim yaa. hadi hayırlı olsun.... başarılar diycem ama şüphem yok zaten:)

acicikolata dedi ki...

cok gurur duydum senle :~~ fırk...
bizi unutmazsın demi? hayır cunku biz senin şut'ta kafesteki hamster gibi döndüğün hallerini de biliriz de o bakimdan diyorum.

kedi dedi ki...

Ehemmm ben bugünkini okudum.Zati bayıldığım bir anını yeniden yazman harikaydı.Kızlar bağrıştılar:Aaaa kıristal ablaaaaa.
Benziinciden aldık ve hemen açtım.Şööle b çevreme bakıp"arkadaşım,benim arkadaşm,bakın bu yazar kişisi benim arkadaşım"dedim ehi ehi ehiiii

Adsız dedi ki...

cok sevındım cry,tebrikler :)
uzaktan

Adsız dedi ki...

Crystal'cım,

Çok tebrik ediyorum, hayallerinin gerçekleşmesi süperrr... Ben de Tercüman bulamadım bayide,okuyamadım ilk yazılarını... Rica etsem bana da e-mail'le gönderir misin canım?

Sevgiler, Twilight

Yaz dedi ki...

Kricim süper bişey bu. Çok sevindim tebrik ederim hayatım :)

mayonez dedi ki...

ben ölmek istiyorum bu yazıyı neden daha önce okumadım..yogundum bebeğim özür dilerim yoksa tirajınu arttırmazmıydım tercumanın..haftasonu okuyamadım seni.öyle mahçubum ki..netten falan bulunmaz mı bu yazı..ben şimdiden gazeteci arkadasım var diye hava atıyorum bilesin:)) yolun açık olsun....

mayonez dedi ki...

arşivi çalışmıyor bu tercumanın ühühühü:(((yazını istiyorum:(((((((((((((((((((((

huysuz dedi ki...

çoook tebrikler kristılım!!! haberi maalesef pzts. itibariyle almış olmanın burukluğu içindeyim yalnız, ilk yazını kaçırmışım :(

me dedi ki...

Cts.nasıl bir heyecan :)
kıvırmışsın işte bu işi kızııım,süperdi yazın...
mutlu ve gururluyum cicim

Annelog Atölye dedi ki...

Hay Allah bu haftasonundakini kaçırmışım:(Neyse önümüzdeki hafta alırım mutlaka. Tebrikler, başarılar Crystalcım:)

Adsız dedi ki...

Ben de yeni öğrendiğim için bu hafta sonu okuyamadım gazetedeki yazını şimdi netten okumaya çalışacağım. Ama eminim çok güzeldir ve seni çok tebrik ediyorum. Başarılar dilerim...
Elvan

Lighter-N dedi ki...

Ay çok heycanlı yaa tebrikler tebrikler!İlk yazını kaçıranlar için buraya kopyalar mısın kirıstılım?Çok merak ediyoozzz

ycurl dedi ki...

Cok tebrik ederim ama internette yok. ne olacak simdi? Bizim gibi gazete bayisine haftasonu ayirtamayacaklar ne yapacak?

Asortik Krep dedi ki...

Tebrikler..
Artık bizim festivale gazeteci kimliğinle gelirsin herhalde :)

Adsız dedi ki...

bende dünkü yazını okudum. her zamanki gibi çok güzeldi.

enne dedi ki...

Çok çok tebrik ederim. Nasıl kıskandım anlatamam, senin adına da çok sevindim. Umarım internette bulurum yazılarını, başarılarının devamını diliyorum.

Ilgaz Gürses dedi ki...

Yeni kariyerin hayırlı olsun kristılcım, bakarsın bir süre sonra televizyona transfer olur, en bi leoparlı enkırvuman olursun :)

Toplu İğne dedi ki...

gristalim, emin çölaşanım; pulitzerim, acar muhabirim; :))
anacım ilk gün aldım tamam ama ikinci gün bulamadım yahu. cumartesi sayende izmirde tercüan aradım ama pazar günü civarda yoktu, bayiler ve kocam bana manyak bu karı der gibi baktılar; nesıl satmazsınıa yahu tercümanı, öyle bir gazete daha bu ülkeye gelmedi dedim (:P Uğur beycim, saygılar..bendeniz toplu iğne; ben sizin gazetenize bayılırım; bu gazeteyi ancak sizin gibi bir değer layık olduğu yere getirebilirdi. Kristalim de benim kadar iyi olmasın; harika bir yazardır. :)))) ufuk bey bu arada siz ne kadar yakışıklıymışsınız öyle? kristalin tefrikasını okurkene (:P) farkettim; çok da gençmişsiniz yahu! durun tahmin edeyim 38?

ha bu arada behiç bey!!? size kristalim behiç amca diye seslenmiş, olmadı şimdi, dün akşam arayıp kulaklarını çektim haırsızın.. adam taş çatlasa 40 yaşında , ayıp ayıp kazulet gibi koca kadınsın utanmadan bir de ardama amca diyorsun, puuu sana dedim :))
ayyyyyy sadede geleyim:
girstalim, seni çok seviyom, ama bu postuna çok daha bayıldım, ilk güne bunu koysaymışsın kız....sen tercümanı kendine benzetirsin en kısa zamanda..şeyy, saygılar ehiç beycim ve uğur beyciim :))

Adsız dedi ki...

canım, seni çoook tebrike ederim, hafta sonu kaçırdığımdan dolayı (bu haftalık tiraja katkımız olamıycak maalesef) internetten erişeyim dedim ama namümkün, olur mu bu ya.... daha yeni başladım ama müptelan oldum, sevgiler

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Crystal'cim, tebrik ederim. hayırlı olsun.çok sevindim:O)

nilly dedi ki...

Internetten o kadar Tercuman gazetesine baktim baktim goremedim. Ibeking'in bugunku yazisina senin blogunda da olan guzel resminle cekmis oldugun gazetenin sayfasindan okuyim dedim onu da okuyamadim. 2 Eylul'e gittim arsivden, yazarlari aradim taradim, sayfanin basinda Dunya yaziyor diye o bolume girdim ciktim bulamadim. Ya bulan varsa lutfen soylesin nasil buldugunu. Yada bir Allah;in kulu scan edip yollasin yaw :)

mom dedi ki...

tebrikler!!!hayirli, ugurlu ve yolun hep acik olsun...

Aysel dedi ki...

Kristil yolun açık olsun bence en iyi seçimi yapmışlar.

Şimdi "Gazeteci" bir arkadaşımız olduğuna göre kendimizi en doğru şekilde ifade edebileceğimiz bizim de bir köşemiz olmuş oldu.

Aysel dedi ki...

Kristil yolun açık olsun bence en iyi seçimi yapmışlar.

Şimdi "Gazeteci" bir arkadaşımız olduğuna göre kendimizi en doğru şekilde ifade edebileceğimiz bizim de bir köşemiz olmuş oldu.

Aysel dedi ki...

Kristil yolun açık olsun bence en iyi seçimi yapmışlar.

Şimdi "Gazeteci" bir arkadaşımız olduğuna göre kendimizi en doğru şekilde ifade edebileceğimiz bizim de bir köşemiz olmuş oldu.

Aysel dedi ki...

Kristil yolun açık olsun bence en iyi seçimi yapmışlar.

Şimdi "Gazeteci" bir arkadaşımız olduğuna göre kendimizi en doğru şekilde ifade edebileceğimiz bizim de bir köşemiz olmuş oldu.

Aysel dedi ki...

Kristil yolun açık olsun bence en iyi seçimi yapmışlar.

Şimdi "Gazeteci" bir arkadaşımız olduğuna göre kendimizi en doğru şekilde ifade edebileceğimiz bizim de bir köşemiz olmuş oldu.