Pazar, Eylül 10, 2006

arkadaş


arkadaş
Video sent by Crystalsdream
''ortak olmak her sevince her derde kedere
ve yürümek bir ömür boyu beraberce elele
olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
bir gün gelip ayrılsak bile seninle arkadaş...''

mekan:marianın bahçesi
sebep:sucuun kutlu doğum partisi
vokalde:sucuk,ibo,namaste,poncik,gelincik,tunika,ezero,koyubeyaz ve kıristıl hanımlarrr

ne şahane bişi bu arkadaşlar:)

ek not: aralarda şarkıyı şaşıran hafif kart tonlu hatun sesini hafif alkole bağlıyoruz..bağlıyoruz di mi?:)

17 yorum:

Adsız dedi ki...

E, Allah neşenizi arttırsın:)

nilly dedi ki...

Crycim senin yazini bu sefer beklemeden Tercuman'in web sitesinde buldugum icin cok mutlu oldum ve acayip heycanlandim. Sol taraftaki her basliga tiklarken senin kaleminden ciktigi belli olan o uc satiri gorunce tikladim. Yazinin sonunda adininda gorunce iste bizim Cry'imiz dedim. Herzamanki gibi cok guzel anlatmissin. Soluksuz okuyor insan senin yazilarini.

Asagiya senin yazinin oldugu sayfanin linkini koydum. Oradan acamayanlar Soldaki Magazin'i tiklasinlar ve Ilkokul hatirasinda bir izbandut! yazisina tiklayarak gulmeye baslasinlar :)Hatta istersen yeni bir post ile ana sayfandan duyurda herkese aramaktan kurtulsun :)


http://www.tercuman.com.tr/v1/haber.asp?id=46019&baslik=İlkokul%20hatırasında%20bir%20izbandut!&katid=8

Adsız dedi ki...

cok ozendim... keske bizimde burada oyle dostlarimiz olsaydi.. turkiye'deki dostlarimi cok ama cok ozledim...

Pinar dedi ki...

Yaa ne guzel yapmissiniz, ben de cok isterdim simdi oyle neseli bir kutlamada bulunmayi. Hele insanin candan arkadasariyla acik havada alkol esliginde sarki soylemesi ayri :) Bana o hatun kaset bile cikarir gibi geldi simdiki sarkicilara kiyasla ;) Allah bozmasin o guzel neseli gunleri, gercek arkadasliklari. Sevgiler ve opucukler.

CaDı dedi ki...

Bende özendim:) Gerçi bizim doğum günlerimiz Ramazan ayına denk geliyo ama Doca ya süpriz parti yapıcam yinede, umarım beğenir.Su ya gideyim de tebrik edeyim..

Mayonez eğer bunu okurda abine ispiyonlarsan hakkında pek hayırlı olmaz bunu bilesin:)

ibeking dedi ki...

dinliyip dinliyip gülüyorum hala..

Aslı Cin dedi ki...

Ne güzel eğlenmişsiniz. Daha dinlemedim ama yorumlardan anlaşılan bu.

Demek link veriyorlar artık nette yazına. Boşuna tercüman arayıp buldum yani. Bir tek senin için alıyordum gazeteyi, hiç akıllıca değil senin yazılarını da koymaları, tiraj düşecek :P

Toplu İğne dedi ki...

ha haa haaaa. kız gözlerime perde indi sandım briden. kapkara, insan flaş-mlaş takar şeyine de biraz aydınlık verir.. en sonda da popstar jürim grisdılımın sesini duydum "aayy çok güzel" gibi bişey diyodu. kız sen yakında ajdarla düet de yaparsın :)))

Gün dedi ki...

Yani böyle ağlatılır bir şarkıyla, hepinizi çok seviyorum, çok özledim :((((

Annelog Atölye dedi ki...

Aaa ne kadar yakına gelmişsiniz:)Biliyorum ben orayı.
Cumartesi kaçırdım ama Pazar okudum yazını. Eşime de arkadaşım yazıyor dedim. Çok güzeldi yine:))

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

önce gazete yazıların için çoook tebrik ediyorum. senin gibi akıcı bir kalem farkedilmeden olmazdı.yazılarını okudum, sana bol bol hikayeli günler diliyorum ki kaleme alasın. dilerim bu kurtlar sofrasında kalıcı olursun, seni ileride ünlü bir yazar olarak görmek istiyorum. sevgiyle kal...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

videolarını izledim dinledim, en çok da ıhlamurlar altında yı defalarca dinledim. çünkü çok beğeniyorum hem sesi hem de sözleri. ne kadar da yanık yanık söylüyor, insanın içini oyuyor...

mayonez dedi ki...

kristalim minik elma şekerim ne kadar şirin olmuş bu böyle..sakın gazeteye dalıp blogunu ihmal etme..her ikisinide şiddetli istiyoruz...

bu arada cadı'ya senden cüvap verebiilirmiyim:)) cadı bu haber nasıl yetiştirilmez nasıl ehe eheee:))))

mayonez dedi ki...

bu arada cadı çatla ben tercüman alabiliyor,alır almaz hızla 13.sayfayı açıp kristılımın köşesini okuyabiliyorum ehe ehe..gürcistanlarda yapamıyon sen dimi kiikiki:))

uzay dedi ki...

kıvancımmmm canım ciğerimmm cok mutlu oldum..daha yeni okuyabiliorum buraları..işala bi gün sende benim leimden tutarsın:) comcok basarılı ol emi öperimmm

crystalsdreams dedi ki...

E Yumurcak cümlemizin:)

Nillyciiim,sayende öğrendim biliyomusun yazının nette çıktığını:)süpersin,çok sağol tatlım:)

Banucum,geliyorum ben oraya,Valla becerebilirsek buluşalım,tamam buradaki dostlarının yerini alamam biliyorum ama güzel olmaaa mı bee:)

Pınarcıım e siz de Banuyla ne güzel görüşüyosunuz,ben de o buluşmalarınıza bayılıyoruuum...iltifatın için ayrıca teşkür ederim şekerim:)

Cadıcım sen yaparsın da beğenmez mi docan:)şişt mayonez bozma bakem süprizi:)

ibooo,ama pek güzel sesler beaa:)

aslııı,son aldıkları kararla nete yazımı koymaktan vazgeçiyolarmış,sen al şekerim gazeteyi,ööle kaattan okumanın zevki ayrı bişi:)yok anacım tiraj için diyosam noliiim:)heheheh

iğneciiim:)hehehe nası ayırt ettin o pek müstesna sesi:)ajdar ile düet mi,ulen ben banu balkon ile single çıkartcektim yahu:)

günüüüm,ağlatacağımı bilsem koyar mıydım buraya bunu...ah canım benim,biz de seni o kadar çok özledik ki,yanımızda olmasan da hep konuşmalrımızda,planlarımızda varsınn...ne zaman görüşücezz yaa???

anneloguum,eşin de aman ne zırvalamış bu arkadaş demedi mi:)utanıyorum ulen siz bööle diince:)bi de, en kısa vakitte daha önce planladıımız o buluşmayı yapalım,yapalım di mi:)

ah kraliçem,o kadar mutlu oldum ki yorumunuza..dilerim güzel şeyler yaparım,dilerim sizinle hep böyle mutluluklar paylarşırım...ve tabi sizden de hep mutluluk haberleri alırız...aman diyim,o ıhlamurlar altındayı çok dinlememek lazım bünyede kalıcı üzüntü yaratıyo!

eh ama mayonezciiim:)sen şimdi niye ööle şeyler diyon,niye böyle takılıon canım cadıcııma,yapma canım,siz gelin-görümcesiniz,kardeşsiniz..hehehehe:)

ah uzayım gelmiş:)cicim bitti di mi staj ,tatil ne durumda,dur gelim bakim bi sana..ben bekliyorum,sen tamam de,ben gelip tutcem elinden:)
hepinizi öperimmm:)

Adsız dedi ki...


O Ne be...

Yarma gibi cikmisim o resimde, ayip be a resim konulurmu...

Alacagin olsun srystal baci

Serhat