Perşembe, Ağustos 24, 2006

Dağ gibiyimmm,taş gibiyim vallahi kayış gibiyim!!! :)

 

Neredeyse tüm yazı gayet oricinaal,kendi doğal halimle hiç makyaj yapmadan geçirdim...
Zati marsık gibi yanmıştım,bi de bu sıcakta ne sürecektim yüzüme boya,püsür...
Ama insan işte,böyle süslü püslü olmaya alışıp bi süre ara verince boyanmaya,2 ayda bir azıcık bişiler sürünce yüzüne,kendini gayet iyi hissediyo..Kokoş olmaya görsün bünye..
İşte ben de geçtiğimiz cumartesi gecesi, pek güzel geçmiş bir kızlar toplantısı gecesi ertesi, kocaların da gayet eğlenceli geçen akıllara zarar geleneksel erkekler beyin ziporu akşamından (unutmadan bu beyin ziporunu da anlatiyim birazdan) sonra yanımıza dönmesi ile iyice şenlenerek,gideceğimiz yemek öncesi Müjdikcan'ın bronz makyajından heveslenip kendimi accıık boyuyip,pek bi güzel hissettim ve salınarak girip oturduğumuz masada,''hayat ne güzel,hava ne şahane,yaşamak ne güzel şey'' diye düşünürkennn..çok canım arkadaşım Müjdikcan'ın..Begocan ile benim yüzümüze bakıp..''gözlerimizin altında çizgiler var kızııaammmmm'' demesiyle irkildim!
Önce dediğini tam anlamadım,başka birine söylüyo falan sandım..Yok..gayet bize bakıp,bize söylüyo..E,ama ben aynaya bakmıştım ki ,çizgi falan görmemiştim ki,hem daha yaşım kaçtı ki..gözümün altında çizgi niye olsundu ki!!
Dönüp her zaman beni sakinleştiren diğer en bi canım Begocan'a sordum..''Yok diğ mi çizgi bendee..yok diğğ mii??'' Begocan gayet pozitif..''yoook '' dedi..Ben de dönüp çok bilmiş Müjdik Hanıma '' bak işte yok bende çizgi '' dedim..Müjdikhanım en sakin haliyle,''var işte var,bak Bego'ya'' diye ilgiyi Begocan'a çekti..E baktım,hakkatten var canım arkadaşımın göz kenarlarında biraz çizgi...''Hmm,evet Bego,sende çizgi var yahu'' diye satıverdim arkadaşımı o dakikada:)Ama vardı,napiim! E ben onu der demez,Begohanım da,''e kızım sende de var ki'' diye 2 dakika önceki beni sakinleştirdiği cevabını değiştiriverdi..Ondan sonra aldı mı bizi bi kaos..Dönüp,tüm bunları başımıza saran Müjdik hanıma..''Eh bak sende de varr,gülünce bisürrüüü'' dedimm..O da hemen cevabı yapıştırdı,''var tabii,ama bende gülünce,sende hep!!!!'':)
Allahım,ondan sonrası tam bir zırvalama! Tek tek enn yakından göz resimleri çekmeler,dünyanın en mühim işi gibi o resimleri incelemeler...
Bu arada bunu dile getiren Müjdikhanımın demek istediği şuymuş asıl...''Yaşımız 30 oluyo,gözlerimiz artık kırışmaya başladı,ne etçeksek yapalım,önlemi neyse alalım,aha da yaşlanıyoz ulen silkelenelim kendimize gelelim'' temasındaymış bizim hanım!

Eh be canım, ben o dakkaya kadar, hiiç ama hiiç farketmemiştim ki bizim de yüzümüzün bi gün kırışacağını,çizgilerin oluşup geçen yılları temsilen yüzümüzde izler bırakacağını...Benim içim hala kıpır kıpır,30 seneye yaklaşsam da bu dünyadaki yaşamımda, ruhum hala 20leri terketmiyo..Neetcem ulen ben bu bedenimi takip etmeyen ruh haliyle!Hele bi de görünmeye başlayan çizgilerle!
Tam bu kaotik düşüncelerle ve ortada dönen geyik muhabbetinin her anına yetişmeye çalışan en bi geveze kıristıl halimle takılırkenn,Begocan hanım bu sefer başka bi konu attı ortaya kii..''yaşlılık ne,30 olsalar ne olur 40 olsalar kime ne'' şeklinde gayet gamsız haldeki kocalar da konuya dahil oldu bi anda!
Efenimm,bu bizim Bego,kimin erken kimin geç pörsiyeceğini çözebilen bi uygulama biliyomuşş..Meğer ona ünlü bi cilt doktoru göstermiş..Şööle kii...elinizin baş,orta,işaret hiç farketmez bi parmaanı alıyooo ve geriye dooru yane avuç içinizden arkaya dooru çekiyosunuz,ahh, eğer parmaanızz gayet elastik bi şekilde,hiiç acımadan arkaya doğru baya bi gidebiliyo ve dahi neredeyse kolunuza değiyosa..acill botoks neyin fiyat araştırması yapınız, çook çabuk yaşlanacak cildiniz..Amaaa, eğer parmaanız çok az arkaya doğru gidiyo,hatta gidemiyo,ve bi de acı çekiyosanız bu hareket halinde, süpersiniz, hatta Kayış gibisiniz! Neden kayış gibi demeyin, o gece beni bu yaşlılık sendromuna sokan canım arkadaşım bir de masada parmağı geriye hiç gidemeyen 2 insan olan bana ve kocası Muratti beye aha da böyle bi iltifatta bulundu.:) Ben sensin be kayış diyip yanlış anlasam da bu çok esaslı kelimeyi,meğer kayış gibi olmak güzel bişiymiş..Herkesler kayış olmak istermiş:)
Velhasıll, benim parmaam gayet sıkı,hiiç biyerlere oynayamadı kendisi,sahibini de pek mesut etti geç yaşlanıcam diye havalara girdi!..

 
Bu test ne kadar doğru bilemem ancak biz o gece masadaki 30 yaşa yakın ve bi kısım 30 üstü insan olarak pek ilgilendik,parmak jimnastiğine epey bi süre takılıp kaldık!

Konu yaştan açılınca tabii, kocaların zeka yaşı ve beden yaşının hiç ama hiç tutmadığını da buradan söyliyim istedim..
Cuma gecesi,geçen aylarda da bi kere yapılmış ve artık gelenekselleşmeye başlamış kocalar beyin ziporu gecesi nedeniyle biz de kız kıza gecesi yapmak durumunda kaldık..Hayır öyle bi enteresan ki, ayda 1 gece bizim 3 koca buluşuyo,yemek yiyo,sonra bi ev kararlaştırılıyo, o evin sahibi ve diğer 2 hanım gidiyo başka bi evde kalıyo, 3 koca evde o gece kalıp,sabahlayıp evet sabaahhaa kadar play station oynuyo..Yanlış duyulmadı..30 yaş üstü kocaman kocalar, nası bi enerji,nası bi hastalık şeklinde maç yapmacalar! Cumartesi akşamüstüne kadar abartılarak oynanan bu play station isimli kocalara göre beyin sporu bize göre tamamen beyin gerilemesi olan bu oyun bu kadar esir alır insanı...Biz yaşlanmaktı,gençleşmekti,çizgiydi,masada birbirimizi yiye duralım,bizim adamlar hala ''ben seni yendim,sen nası o golü atamadın,ahaha ben turnuvada 1.yim,hayır oolum asıl ben 1.yim'' diye didişiyolardı!


 


Erkekler mi daha saf,kadınlar daha mı hin anlayamıyorum ama...koca kazık olmamıza rağmen hala çocuk kalmak bazen güzel galiba:)

hemmm ne harikuladeeee, benim parmaam geriye de gitmiyo zaten ki:) Posted by Picasa

25 yorum:

duygu dedi ki...

Crıstılcığım,ahanda yaptım,benim parnak da gitmiyor geriye.Ben de kayış mı oluyorum?;)
Şaka maka 30 lara merdiven dayadık.Eskiden ne ulaşılmaz bir yaştı 30 lar.Teyzelerin,amcaların yaşı artık gençlerin yaşı.Olsun varsın ister 30 unda ister 40 ında olalım,yeter ki gönüller genç olsun.Bu da annemin ve arkadaşlarının sözleri.(Bu sözleri de kullanmaya başladıysam,vah ki vah bana.) Neyse biz kayış gibiymişiz ,no problem...

Müjdikcan dedi ki...

Kızım çok güzel yazmışın bayıldım, tekrar yaşamış gibi oldum o geceyi. Ama kırışıyoruz bak, benden demesi...

potansiyelariza dedi ki...

benimki kaydı gitti kayış gibi değilmişim malesef :S
Valla benimde otuza 3 vakit kaldı ama ben kendimi 5 yaşında çocuk gibi hissedip ordan oraya zıplamak istiyorum. salıncaa binmek ağaça tırmanmak ip atlamak birdirbir oynamak istiyorum. sevgülü kocamla yapamıyorum bunları heyecanla bir bebe sahibi olup onunla oynamayı bekliyorum :P
son resimdede gayet güzel görünüyorsun maşallah! tüüü :P:)

Nenoni dedi ki...

Valla krıstıl benim yaşım 50 ye dayanıyor ama tabii hemen testi yaptımm.Aaa! parmak hiçç geri gitmiyoor :)) Aman da ne güzel memnunlar oldum durup dururken:))

elmasekeri dedi ki...

hehueuheueee play station'u duyunca alamadim kendimi gulmekten, gaayet ciddi mac, spor salonu falan bekliyodum, bu yuzden yaslanmiyo zaten erkek milleti, bravo valla, hayattan keyif alan herkese:) (cocacola reklamindan alintiridir:)
Bu arada benim parmak hic gitmedi geriye, ama ben bu testi tutmadim pek, parmagin geri gitmesi kemik yapisina bagli bisey degilmi yahu?? ne alakasi var ciltle deriyle?? Bi bilen varsa aydinlativersin..

Banu & Paris dedi ki...

guzelim fistik gibisin vallahi ne kirisigiymis? kas goz yerinde daha ne olsun!!:) benimparmakta gitmedi geriye bu arada:)

Aslicin dedi ki...

Boşversen harika çıkmışsın fotoğraflarda. Anlattıklarına da bayıldım. Yine yine yine süper eğlenceli.

Dün daha playstation muhabbeti vardı bizde de. Artık vazgeçtiler eskisi gibi oynayamıyorlar, ama eşim oynarken o kadar mutlu oluyordu ki, onu oynarken seyretmekten kendimi alıkoyamazdım.

Parmak konusuna gelince, o bende kalsın. ( Pek anlamadım da, anladığım doğruysa da ne anlama geliyor onu anlamadım :)

Bu arada bu haftasonu yazlıkta mısın?

Toplu İğne dedi ki...

kristılım, dünya güzelim; barnak uzmanım :)
ben harbi anlamadım şu barnak olayını; ben mi anlama özürlüyüm bilemedim ama vallahi de anlamadım barnak olayını. neyi nasıl yapacam, hangi barnağı nereye kıvırıp sokucam, neyseee...anlamadım
ama tek anladığım en alt resimde harikaaaa çıkmışsın dünya güzelim benim. çizgi-mizgi yok. kıskanmışlar senin güzelliğini.canım benim...beyin sporcularına söyle, vücut sporu için de vileda diye bir oyun vaar de; 10 dakka içinde en hızlı vileda kullanan kazanıyo, çok heyecanlı, hem zihin hem de fücut çalıştırıyo de; belkim inanırlar :))

Aa! Deli mi ne? dedi ki...

Gırisdalimm,baarnamı kıvırdım artık bırakıim mi?Ühüü benimki kıvrılıyo len.Amann ne saçma,ben de kayış gibiyim oolum,saçma bunlar.

Ben bunu ne diye bilirdim biliyor musun?Bak şaka değil.Parmağı böyle geriye kıvrılanlar yetenekli ve elinden her iş gelenler,kıvrılmayıp kazık gibi duranlar aha aynı parmakları gibi hiç bi iş elinden gelmeyenler,yaptığı yenilmeyenlermişş.

Nihohaa yaşasın kötülükk.1-1 berabere.Şimdi de sen düşün üsül bakalım,postunu okuyan onca kadının ilk işinin parmaklarını kıvırtmaya çaılştırmak ne demek gör iştee ;P

ayaamı ye! dedi ki...

hepsini okuyamadım, çok uzunmuş. n'apim yalan söyleyemiyorum. ama yine de şunu demek isterim:

iyiymiş, uheuhe!

burcu-mutfak camı dedi ki...

Crystal, senin yüzünden parmağım acıdı!

Nilay dedi ki...

Benim parmak ta gitmedi, kiz parmaklarim aciyor hala. Yaslanmak guzel mi degil mi ben bilmiyorum. Zaten zayifladim ( gorgusuz ben) artik iyice genc gozukuyom yasasin... Cok mutluyum ben cok, psikolojiyi kaybettik ama zayifladik ona sukur..:)))

KUGUU dedi ki...

CRYSTALcgm resimlerde harika cikmissin... Yok kirisik mirisik dert etme.

KUGUU dedi ki...

Ya bana yine 13 dusmus.... saka gibi nedir bu ya... gitgide takinti edindim sonunda galiba:"yorumlarda 13. yorum itinayla yazilir" :))

Adsız dedi ki...

mnö

d@li dedi ki...

Enerji yumağım bana büyüteç gönder bu şekilde ben kırşıklık falan göremedim. pek tatlı çıkmışın resimlerde

parmak testini yaptım gitmiyo parnak geriye. zaten ben önümüzdeki 10 yıl hep otuz yaşımda olucam yaşlanmıycam

Adsız dedi ki...

merhaba sevgili crystal,
sayfanla yeni tanıstım.U.S yasıyorum burda gecenin 3'u benim goz kapaklarım bu blogg'u sevdi.yorumsuz olmaycak dedim.benden bisiler, bi benzeslik var buralarda dememe kalmadı aynı burc olayı.bide aynı gun ,aynı yıl evlenmisiz ve aynı yerde yazlıgımız var. aynı gun dogduksak pes diycem.:)
crystal!sevdim seni.:) kal saglıcakla...

Pru dedi ki...

alooo cry,ne çizgisi bea,hiç bi şi yok sende daha,ben de geçen gün asansörde farkettiydim,sağ göz kenarına bayağı bi derin çızık yerleşmiş,gülünce daha bi büyüyo,kimseye söylemediydim şu ana kadar,hani oraya dikkat çekmiycem ya,fark etmiycekler,salak kafa ister fark etsinler,ister etmesinler,var işte dimi,ama yooook biri söyleyene kadar ben yokmuş gibi davranıcam
ayrıca okuyup parmak olayını hemmen deneyeceğimi biliyorsun dimi?Acıdı kızım çok fena,hala da acıyo,muhtemelen ben yanlış anlayıp farklı bi şi yaptım zavallı parmağa.
Al bu da sana lokman hekime tavsiyesi,çiğ patatesi at buzdolabına bi güzel soğusun,sonra rendele,1 kaşık soğuk sütle karıştır,sür göz çevrene,15 dk.yat ööle,sonra da durula,en şahane benim diyen kremi bilem mat eder bu formül ,söliim sana

Adsız dedi ki...

Resimler cok harika, guzel bir gun gecirmissiniz. Merak ettim, acaba gulumserken neden hep agziniz kapali poz veriyorsunuz?

nilly dedi ki...

Diger bir Kayis'dan Merhaba.

Bende benim bu parmaklar niye geriye gitmiyor amma kutuk gibi diye uzuluyordum. Ocak ayinda 30'una girecek olan icime su serptin :)

gazel vakti dedi ki...

Bacı bu yaşlanma olayına yeni bi soluk getirdin sağol Allah razı olsun.Tekirdağ köftesi kıvamındaki barnaklarım geriye doğru gitmiyo ve aklıma hiç kırışacağım gelmemişti onuda soktun ya sağol var ol nur ol.Kızım ne pimpirikli şeysin bizide gendüne benzetecen yav.Hergün ayrı bi hikaye bi ara nerdeyse dişlerime tel taktırıp kırmızıda pisiklet alcaktım ha.

Age35 dedi ki...

Ya ne kırışığı ya...KAYMAK gibisin be güzelim....

ibeking dedi ki...

töbe töbeee

crystalsdreams dedi ki...

Duygucuumm boşver yaşı maşı,sen parmaa bak şekerim,bak geriye gitmemiş işte oley:)

müjdikkkk,kırışmıyorum yaaa kırışmıyorum iştee,susss!

pacım ne güzel senin içindeki çocuk da hep capcanlı üstelik kocan da eşlik ediyomuş,İnşallah bebeğiniz de gelecek ve beraber 3 çocuk olacaksınız:)

nenonicim ne güzel işte mutlu olmak için ufacık bişi bile yetiyo bize,yaş mühim diil,parmak mühim parmak:)

elmamşekerim ne karıştırıon kemiği memiği,bırak işte geriye gitmemiş bak ne güzel,sorgulamasana:)

banucum kaş göz yerinde maşallah da göbek möbek de aynen yerinde ama:)

Aslıcım çok güldüm ben de anladıysam ne anladım kısmına:)eminim sen de şu an süper güzel bi tatil keyfi yapıyosundur..huzurunuz bol olsun:)


iğnecimm :))) parmaa boşver,sen taze gelinsin,her daim gençlik iksirisin canım cicim:)vileda sporunu sööledim ama yutmadı benim koca bea!sen seninkinde dene bi bakim:)

hahaytt halt etmişin ulen biyonikhanım:)nası merak ettiydim acep biyocuumun parmaa geri gitçek mi diye,heheheh gitti dimek:)sen avut kendini ööle,ama senin parmaan da önemli diil ki,sen de her dem tazelerdesin çılgın kadın:)

ayaamı ye,demek okumadınnn,sen de parmaamı ye o zaman,benden de sana uheuhe:)

ah burcucum sen de çekmiyeydin ööle be:)ama bak ne güzel demek sen de kayışgillerdesin:)

nilayım,manken arkadaşım,kızım sen çekmeseydin parmaanı ööle,mazallah zati zayıfladın,iyice güçsüz kalan parmaan çıkabilirdi valla!neyse genciz güzelizzzz hohoyt diyelimm diğ mi şekerim:)

kuğucummm,ne fenayım ben,tabi kırışık olan resim koyar mıyım:)teşkür eder iltifat içinn,13 takıntına neetçez bilemediimi bildiririm:)

dalimm,en güzelii 30 da kalmak,evet donduruyoruz dalicanımın yaşını 30 da,en güsel yaş 30dur bu bööle de biline:)

sevgili anonimm,yay burcu insanı en hakiki duygunun insanıdır,ben de hemen burcunu duyar duymaz sevdim seni:)hele bi de aynı gün evlenmemiz,ilginç tesadüfler tabi bunnar!yazlığınız müreftede ise komşuculuk yapalım o zaman,ne vakit geliyosun türkiyeyeeee??bu arada doğum günüm 20 aralık:)aynı dersen annemlerin bana söölemedii ikizimi buldum diicem:)

ponçiiimm,sende de yok çizik mizik deli,uyduruon kendi kendinee..ayrıca o pattizleri ben sütle karıştırıp püre yapıp yesem daha faydalı diil mi ki:)obez kıristıl sordu:)

anonim 2,dikkatinize hayranım efenim..şööle cevap veriim,efenim benim dişlerim yok,bi kazada hepsini kaybetiiimm demek geldi içimden:)ve fakat ancak durum ööle diil,eski poslarımda arayıp da görebilciiniz üzre,ben 4 ay önce tel taktırdığımdan mütevellit,ağzım açıp tellerimi göstermek istemiyorum bu arada,ondandır ööle dudaklarımı sekiz yapıp gülerek poz vermem..az kalmıştır yakında küçük dilimi görüceeniz pozlar gelceedir,inşallah:)

nillycim,hoşgeldin canım,ibekimin arkadaşı,çınarcığı en bi güzel anlatan insan:)eşim de okudu senin o çınarcık yazılarını eski günlerini yadederek...boşver sen 30u motuzu,parmak tamammış işte,keyfine bak şekerim:)

e gazelim ama işte gitmiomuş parmakların geriyeee,tekirdağ köftesi kıvamı ne ola ki,ben annamadım:)parmaan geriye gitmiosa yaşlanmicen işte şekerim,takılma sen o düşüncelere,he pisiklet istiosan daha da genç gösterir diye,hemen paket yapiim benimkini,bu ara pek kullanılmıyo kendisi:)

ageciiim canımm,ne zamandır görüşemiyorus seninle de ya özledimm! evet kaymak gibiyim hem de sibel can kaymaaandan:)ıyy!:)

ibekimm,parmak olayına mı tövbee,neye tövbe anacım,biraz daha açıklayıcı olsan,ben de hmm ibek şimdi bunu kasttetti kesin diye,seni tanıma olayını kasmasam:)

bonafide dedi ki...

kızıım sibel canın dediği gibi kaymak gibisin ne kırışığı :)))