Pazartesi, Temmuz 03, 2006

2 sene önce...bugün..


story_0001
Video sent by Crystalsdream
2 sene önce bugün...güneşli bir 3 temmuzdu...Heyecan sarmıştı Kıristıl'ı ve tüm aile eşrafını..Telaş ve mutlulukla uyandığı bir sabah olmuştu 3 temmuz sabahı..Ama babaevindeki son saltanat günü olduğunu idrak etmesiyle,gizli gizli ağlaması bir olmuştu Kıristıl'ın..
2 sene önce bugün...yeni hayatına başladığı gün olmuştu Kıristıl'ın..Yeni ailesiyle..Kendi kurduğu çekirdek ailesiyle...Alışması biraz zaman alan yeni ailesi..yeni hayatı...
2 sene önce bugün..Ilık bi yaz gecesinde..3 Temmuz 2004'te...Tüm sevdikleri yanlarında...Kendileri gibi Coşkulu bi düğünleri olmuştu Rayza ile Kıristıl'ın...''Bu kadar çok göbek atması ayıp mı bi gelinin acaba'' diye düşünürken Kıristıl aynı anda ''amaaann bu gecee benim gecem'' diyerek eğlenmeye devam etmişti hoplaya zıplaya!
2 sene önce bugün..3 temmuz 2004....Çok güzeldi...Çok hızlı geçti..Kavga,gürültü,eğlence,patırtı,alışma ,alışamama derken..2 sene geçti gitti...En zor seneleri atlattık sanırım evlilikte..Bundan sonrası kolay olur dii miiii?:)
Bugün..2 sene öncesini yeniden yaşamaya gidiyoruz biz kocayla...Bakalım kutlamalar ve süprizler hala eski heyecanıyla yaşanacak mı..
dip not: film..hiç de kısa film olmadı..sabır edersenizzz çok uzun tarihimizi görebilirsiniz:)

50 yorum:

cadı dedi ki...

Canımmm, çok güzel olmuş!! Bebekkende datlıymışın datlım:))
Allah mutluluğunuzu daim etsin, daha nice senelere!!

Donna Quijote dedi ki...

cok eglendim cry bee..
bir yastikta kocayin insallah!
mutlu mutlu ihtiyarciklar olun, bol cocuklu ve torunlu tabi. ;)

huysuz ve tatlı dedi ki...

kristıcım, nice senelere şekerim. mutlu, sağlıklı bir hayat sürün Rayza'yla...(bizden 6 gün önce evlenmişsiniz bu arada)

potansiyelariza dedi ki...

Yaaa ben seyredemedim :(((

Dandik işyerinin dandik pc si :!:

Eve gadder nassı dayanıcam.

Allah mutluluğunuzu daim etsin. Bende senden 1 sene 6 gün sonra evlenmişim :)

Tuna dedi ki...

Hep mutlu olun böyle. Bende çevremde mutlu evlilik yoktur diyenlere bunlar ne diyebileyim. Şimdiki gibi. Nice mutlu yıllara

Deniz dedi ki...

Cry'im sanirim omrum vefa etmeyecek gormeye bu videonun yuklendigini. Firrk!

Cok cok cok kutlarim ikinizi de, nice mutlu messut seneler dilerim.

Tuna dedi ki...

bak teftişe yakalanmadan yazayım diye düşük cümle kurmuşum :)Düzeltilmişi aşağıdaki gibidir.

Hep mutlu olun böyle. Bende çevremde mutlu evlilik yoktur diyenlere sizleri gösterebileyim. Şimdiki gibi. Nice mutlu yıllara

denizkızı dedi ki...

gölzerim doldu,öhüüü çok duygulandım,Allah mutluluğunuzu daim etsin güzelim.Öpüyorum çokcana.

zeyno dedi ki...

Daha nice mutlu evlilik yıldönümleriniz olsun:)Gününüz, dününüzden güzel geçsin, eh bide biz teyze olalımmm:)

Yumurcak dedi ki...

Allah bir yastikta kocamak nasip etsin! (Bir yastiginiz var di mığğğ?)

yaz dedi ki...

Kricim tebrik ederim. Bu mutluluğunuz sonsuza kadar sürsün inşallah :)

Burcu dedi ki...

O çırpı bacaklı oğlanın Rayza olduğuna inanamıyorum:)
Hep mutlu, hep neşeli ve hep etrafta olun! Yeğenlerimi sevmek için sabırsızlanıyorum:)

annelog dedi ki...

Nice huzurlu ve mutlu yıllar dilerim Crystal:)))

uzay dedi ki...

süpper bi video..dahada uzununu izlemek istiooom ben:) annadın sen. öptüm !

Cerise dedi ki...

Kriskrisçim ne güzel hazırlamışsın, mendiller yetmedi valla!
Kendimi düğünde barkovizyon gösterisi seyreder gibi hissettim, daha da güzel olmuş!
Allah bir yastıkta kocatsın şekerim, mutluluğunuz daim olsun :)))

KUGUU dedi ki...

Bir yastikta yaslanin e mi?:) mashallah size
Kuguboynu

Pinar dedi ki...

Cok hizli gecti film :( ama coook guzeldi! Insallah daha nice 3 Temmuzlari kutlarsiniz mutlu saglikli ve birlikte :) Bizim de az kaldi ilk yilimizi devirmemize. Sevgiler.

mayonez dedi ki...

maşallah!!!!! aman nazar değmesin.çook güzelmiş yine dayanamadım ve gözlerim sulandı çoook tatlısınız cok.mutluluğunuz daim olsun.bebişlik haline bayıldım.

Nilay dedi ki...

Bayıldııııııım... Harikaydı film ya. Mutluluğunuz daim olsun kız Kristal. Tebrikler canım
Bir de kocaman öptüm...

elmasekeri dedi ki...

SUPERSINIZ...Kiristilim cok guzeldi, "with or without you" da super secim.. bir yastikta kocayin insallah, daha cook kare eklensin filminize, hepsinde de gulsun yuzleriniz kat kaat...

bonafide dedi ki...

kzm süper olmuş bu, ona da izletseydin hediye modeli :)

Adsız dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun Crystalim :))

Sevgiler
Neşeli

duygu dedi ki...

Tebrikler.Sevginin,saygının ve mutluluğun eksilmeyeceği nice yıllar dilerim.

cakiltasi dedi ki...

Mutluluğunuz katlanarak çoğalsın. Beraberce nice yıllara kristılcım.

Asortik Krep dedi ki...

Bizimle paylaştığın için teşekkürler sana..Sanki senin yanında yaşamış gibi oldum ..Her daim mutlu geçsin günlerin..Nice mutluluklara hep beraber nice yıllar diliyorum :))

Bunalgül dedi ki...

kristilcim resimler cok cabuk gecti yaaaa....cok sevimli bi yildönümü hediyesi hazirlamissin kocaya (ve tabii bizlere)...ömür boyu cok mutlu olun...

Adsız dedi ki...

nice mutlu yıllara...

ben sessiz mi sessiz takip ediyordum seni... keyifle...
görkem'e bile gittim :))

ama bu filmle bir şey daha farkettim... :)) hoş, değişik bir süpriz oldu.... 1220 CD :P
Çok daha güzelleşmişsin... tanıyamamışım ama filmi görünce anında tanıdım...

twilight

Margot dedi ki...

Ben bu kızı tanıyoruuuum!! Hatta o resimlerdeki bi kızı daha tanıyoruuumm :))) Yahu ne zaman adam oldunuz da evlendiniz hee?
Canım bir yastıkta kocayınız, nice mutlu yıllarınız olsun inşallah.
Görüşmek üzere ;)

Nefin dedi ki...

pek hoş bir film olmuş, maşşallah.
Allah bir yastıkta kocatsın şekercim.
Nice nice seneler diliyorum size.
Hatta ileride sarkıt ve dikitle beraberce kutlarsınız inşallah nice yıldönümlerinizi. :P
sevgiler

sevilay dedi ki...

mutluluklar dilerim canim. Evet bundan sonrasi daha da kolay olur, simdi birbirinize tamamen alismisinizdir. Ilk seneler biraz zor oluyor.
Slidershow´un harika olmus, cok begendim, baya uzun bir süreydi, dailymoniton´da sadece 150 mb yükleme hakki var, senin bu slidershow kac mb?

hayal dedi ki...

ya o kadar mutlu olun ki ancak o kadar olurdu demek icap etsin :)
sonrasi daha kolay geciyor gercekten :)
uzuuuun uzuuuun bir yastkta kocayin

d@li dedi ki...

KIz enerji yumağı benim teyze olma sıram gelmiş kaşla göz arasında bir hallediver bakalım öptüm. Nice Yıldönümlerine keyifle...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

birlikte nice uzun mutlu yıllar dilerim...

iki yıl çabuk geçti diyorsun kriss. 26 yıl geçti hiç birşey anlamadım. ahhhh ahhhhh yıllar o kadar çabuk geçip gidiyor kii....

Pretty Woman dedi ki...

Kırıstılcım var ya Fatihle sizin videoyu seyredip bi suru yorum yapıp ( benim gözlerim doldu bunu da ekliyeyim :) ) buraya yorum yazmayı unuttuğumu az evvel farkettim.
Canım Allah nazarlardan saklasın ikinizi de Daha nice nice mutlu senelerini kocacınla geçirmen dileği ile. Bu arada Fatih Rayza yı hakiki adı sanmış. ben ağlamaklı halde sizin videoya bakıp "ahhh ahh ben ne zaaman böyle bi klip yapıcam" diye iç geçirirken "Rayza mı ne karizmatik bir isim ne demek acaba" diye bir laf ediverince ben gülmekten altıma edecek kadar kahkaha atıp gülmeye başladım. Katıla katıla gülmek deyimini bizzat yaşadım canımcım :))

En kısa zamanda bloğuna bir nazarlık ekle. 41 buçuk kere Maşallah canım benim :)

Toplu İğne dedi ki...

kristalim, leoparım, gizemli iş kadınım... harika bir çalışma olmuş kocaya. tabi sen kokoş kesin beleşe yapmamışsındır bu jesti; hediyeyi açıklamanı bekliyorum. artık tria mı kaptın, fiveia mı seventia mı ben bilemem...?
ömür boyu mutluluklar, darısı başıma

Adsız dedi ki...

mutlulugunuz daim olsun cry :)
uzaktan

Adsız dedi ki...

askiniz ve mutlulugunuz daim olsun daha nice beraber uzuncaaaa senelere insallah crycim.bencede bir nazarlik ekle.sevgiler
duygu

YesilErik dedi ki...

Crystalcim, nice yillara! Izlerken koca bir gulumseme yayildi suratima. Hep boyle mutlu kalin.

Age35 dedi ki...

canımcım,tatil heyecanıynan galiba en son ben izledim bu harika slayt gösterisini...Goncan herhalde seyredince çok duygulanmışdır...Tebrik ediyor mutluluğunuzun -daimi- olmasını diliyorum..(Bu arada evlilik yaramış gördüm ben siziii..)

aza dedi ki...

ben yetişememişim ne yazıkki:( ama ama nice nice birlikte geçireceğiniz yıllar için çaybardağımı havaya kaldırıp sizin için bir yudum içiyorum mutluluklar :)))

crystalsdreams dedi ki...

Cadımmm..o senin datlılıın şekerim,mersi efenim:)

Donnacımm,amin hep beraberrr tabee,minik crylar,donnalar ne eğlenceli olur kesin:)

Huysuzcum tatlıcımm,pazara da sizin yıldönümünüzü kutluyoruz o zaman ööle mi??

potansiyel arızacımm,umarım seyretmişindir evde bu çok uzun resim resmi geçidini,nitekim artık rafa kaldırdık kendüsünü:) sizin tarih de huysuzla aynı o zaman?

tunacımm,bazen mutlu bazen huzurlu bazen de çook yüksek tansiyonlu ama güzel bişi genelde evlilik,seninki de en güzeli olacak İnşallah canım benim.

denizim,ben de sayfaya koyduktan 45 dakka sonra seyredebildim,korkunç uzun bişi olmuş..bi türlü kısa kesemiorum anacım,ne kısa konuşabiliyorum ne kısa yazabiliyoruum aha yaptıım filmimsi de bööle uzun oluo..derdimi kısa yoldan anlatamama problemim var evet:)nice beraber mutlu yıllara diyim bi de:)

Denizkızımm,teşkür ederim canımm,ben de pek duygulandım o küçüklük resimlerime baktıkça,yaşlanıoruz aslında bütün mesele bu:)

Zeynocumm,hepimizin günü,yarını dünümüzden güzel ve mutlu geçsin evet,süper bi dilek:)ben hele bi hazır olduumu anliim,çok tatlı teyzelerimiz olcek biliorum ve çok seviniorum:)

Yımırcakkkk,yastıımıs var olmasına da kocamak isteyen kim onu sorsana sen:) kocamasak hep genç kalsak o yastıkta yıllar geçse de, olmaaa mııı? :)

yazım canım,mutluluğumuz,mutluluğunuzz hiiç bozulmasınn ,amin:)

Burcucumm,şaka gibi di mi o çocukluk resimlerine bakınca...ama biz sonradan semiren pek uyumlu bi çiftiz işte:)yeğenler mi dedin??,yeğen de diil yani:)En kısa zamanda İnşallah diyim ozman:)

Annelogcum,ben de çok teşkür eder,aynılarını sizin için dilerim,öperim :)

Uzayımm,yıldızıımmmm..ben de bööle bi uzay videosu izlemek istiorum,sen de annadın di mii:)canım benim,daha da güzel videolar yapmak kısmet olsun sana da bana da İnşallaaaahh:)

Cerisecimm,canımm..En kısa zamanda sizin barkonuzu hazırlamak isteriz diyimm benn,bol mendillisinden:)öslemişim seni bi de onu belirtiim..(görüşelim ilk frsattaa!)

Kuğucum,Teşekkür ederim güzel boyuncum:)

Pınarcımm,ben de o hızlı geçişleri bi türlü yavaşlatamadım, ilk denememdi bu o açıdan biraz fazla acemice oldu,ama ööle çok resim koymuşum ki yavaş geçse daha da uzicekti filmimsi şey:)Sizin bu sene daha da heyecanlı,ilk yıldönümünüz olcek,en güzel şekilde geçirmenizi dilerim şimdiden tatlım:)

Mayonezcimm,ben de hep o bebeklik hallerime bakıp dolu dolu gözlere sahip oluyorum..ne çabuk geçmiş zaman..ve ne güzelmiş eski günler diye..teşkür ederim güzel sözlerin için..mutluluk hepimizde her daim varolsuunnn:)

Nilayıımmm..seni de çok özledimm..ah ne zamandır çok giremiorum nete yaa..neyse ki dönmüşün sağlıcakla..güzel sözler için teşşkür edeer,çok öperim seni canım benim..

Elmam şekerimm,siz daha süpersiniz efemm:) bizde bi elma eksik henüz,bi de sizinki kadar olmasa da datlı bi elma da eklensin ailemize,film kareleri daha güzel olcek eminim:)şarkıya koca biraz bozuldu ama durum bu:)

bonacımm,izletmemm miii,gayet hediye tadında izlettim ama sen,ben daha çok etkilendik filmden ööle diyimm,annarsın sen de senin kocanın hamurundan olan benim kocanın tepkisini:)

Neşelimmm, teşekkür ederim,sizin de ööle efenim..bi de keşke sizin de mutluluğunuzu yine eskisi gibi sizin blogtan da paylaşabilsek diye dileğimi ekliim:)

Duygucuum,sevgi ile beraber saygı gerçekten çok lazım gelen bişi,bunu evlenince anladım,evet, hepimize sevgi ve saygının hep korunduğu güzel yıllar dileyelim:)

İncirçekirdeem,hep beraber canım benim hep beraber İnşallah:)

Asortik Krepçiim,sizinle tanışmadıım yıllarıma bu yolla sizleri de dahil etmek istedim:)en bi güzel dilekler için teşkür ederim:)

Bunalgülümm,eldeki malzeme çok olunca hızlı bi resmi geçit oldu bu ilk yaptıım filmimsi şey..ama çalışcam daha güzellerini yapcam,her-şey-sanat-için:)

yaa baak şimddi, anonimciim..aldı mı beni bi meraaak! ööle twilight yazarak olmazz..hem bak görkeme bile gitmişsin,faydamız olmuştur umarım güzel bişiler almışındırr ..ama madem 1220 diyosun, acilen bana mail atıosunn lütfeeaann! dibi96@hotmail.com..merakla bu eski dostu beklemekteyimmmm!

Margot hanım, anca eski resimleri koyunca tanıyabildiniz dii mi! ben zati sırf bu yüzden koydum bu resimleri,sen hala çıkaramamışındır bu büyümüş koca kazık beni diye!güzel günlerdi,yıllar geçti gitti!Evlendik evet, ve bekar arkadaşlarımıza da özenmio diiliz zaman zaman ,ne zaman dersennn..buluşalım anlatcem ben sana,oley buluşcez biz:)

Nefinim ,Sarkıtı,Dikiti senin güzel kızlaa beşikten kertsek oluur mu bu arada? tamam senin kız beşiklik hali geçti ama Sarkıt beşiğe konar konmaz yaparız bu işi ?? hem İzmir Şube Müdürüm hem de dünürüm olursun ne güzeell olur dii mi?:)

aa hayalcim, ne güzel bi dilek..En maksimum mutluluk diyosunn..Umarım,hepimiz; anca bu kadar olurdu,bundan iyisi Şamda kayısı diceimiz mutluluklarla yaşarız:)

Daliimmm..canım benim..Seni de çok ösledim seni de, en bi çok hem de..Taam teyze yapıcem ben seni..önce accık kilo verelim beraber,sonra en güzel teyze olmassan bana da kıristıl demesinner canımın içi:)

ahh Kraliçem..biz 26 yı,siz 46 yı kutlarken de beraber kutlamak nasip olur dilerim..Nasıl geçiyo yıllar hiç anlamadan..sağlıkla,huzurla mutlulukla yaşarız daha uzuun uzunn umarımm..

Prettyiim,güzelliiimm..Tez zamanda Fatihle hayırlısıyla evlenesiniz ve nice nice güzel filmler yapasınız İnşallah diyiimm..çünkü Fatih süper tatlı komik bi enişte sanırsam:)hep öyle güldürsün seni,hep mutlu olun siz de emi:)çocuğunuz olursa ismi de hazır bak hem : rayza:p

Sıska iğnem:) kınalı kuzum:)tamamen aşkla,sevgiyle yaptım len ben bu süprüzü kocama..nerden çıkarıon tria mria:)ulen o kadar uğraştık almadı adam işte ne hatırlatıon yaa:) darısı başınaa,tabi ki en trialısından ama en mühimi en mutlusundan:)

canım uzaktanımm,Amin..sizin de ööle olsun:)

Duygucuumm,mailini aldım stop,2 satır yazamadım daha stop,vakit buliim bi güzel uzuun cevabımı yazıcem stopp,resimlere bayıldım stopp:) çok teşkürr güzel dilekler için canım benimm stopp:)

Yeşilerikçiimm,siz deee siz deee:)

Ageciiimm,hakketen en son sen izledin artık,kaldırdım çünkü o filmimsi şeyi,ama sen görmeden aslaa diye beklediydim:)goncam pek duygulandı sorma,çok duygu adamı ya kendisi:)olabildiince duygulandı işte:)
evlilik yaramış derkenn,semirme anlamında diyosun dii miiii,evet yaradı yahu çok besili bi çiftiz,Allah nazarlardan saklıya:)

Herrkesslere,güzel dileklerini tüm içtenliğiyle aktaran hepinize ..çok teşekkür ederim, mutluluk paylaştıkça daha güzel oluyo,bunu yine burada bi kez daha yaşadım...hep mutlu olabilmeyi başarırız, hep beraber ..umarım:)

crystalsdreams dedi ki...

ah be madonnacımm! ben sana sonra özel gösterim yaparımm..tam kaldırmışım filmciği,sen gelmişin yahu..bu arada ben de limonlu çayımı içiorum,mutluluğumuza o halde..şerefe:)

Minik Patikler dedi ki...

Biz de tebrik ederiz cok hos olmus :) Cok cici ve guzel bir cocukmussun simdi daha daha hossun zaten.

limonagaci dedi ki...

selam ben yeniyim ama seni daha önceden duymustum ve keyifle blogunu takip ediyorum mutluluklar dilerim sana :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Crsytal' im,

Şimdilik huzura ermiş vaziyette sizleri takip ediyorum ama benim ne yapacağım belli olmaz, bir bakarsın başlamışım karalamaya. Bu arada bizim seninle pek bi ortak noktamız varmış Crystal, bende klasik yay burcuyum ve Temmuz' da evlendim. Bu arada benim kızım Mart doğumlu ona göre :) En kısa zamanda bir araya gelelim de diğer ortak noktaları tespit edelim :)

Neşeli

cenebaz dedi ki...

Nice senelere,mutlulukla sevgiyle.

gayri_ihtiyari dedi ki...

kristılcım, cok supersiniz ikiniz de. gelinlik de yikiliyor. bu mutlulugunuzu askinizin meyvesi bebelerinizle percinlemenizi canı gonulden temenni ederim. Unutma, Ferdi&Ferdi(biri tayfur, biri özbeğen)

gayri_ihtiyari dedi ki...

kristılcım, cok supersiniz ikiniz de. gelinlik de yikiliyor. bu mutlulugunuzu askinizin meyvesi bebelerinizle percinlemenizi canı gonulden temenni ederim. Unutma, Ferdi&Ferdi(biri tayfur, biri özbeğen)

Adsız dedi ki...

best regards, nice info
all volvo parts Alexandrias fragrance cryatal lamps renters insurance Childrens coats Adjust idle 2000 volvo s80 comparison house humidifier whole

Adsız dedi ki...

Keep up the good work » »