Salı, Mayıs 16, 2006

ve kıristıl painti keşfeder:)


Tabi ki painti ilk keşfeden ben olmak isterdim, kısmet diilmiş..:)

Utanç verici belki ama bilgisayardaki paint programını seneler sonra dün gece keşfettim:) hep özeniyodum, bloglarda resimli şemalı postlardan ben de yapmak istiyodum,dün gece painti kazara görüp kendimi çizgilere veriverdim..Vere vere, ilk eserlerim şu yandaki tipitipler:) oldu..

Bilgisayarda resim çizmek ne kadar zor bi işmiş,gözünü seviim kalemlerin,boyaların,teknoloji de bi yere kadar dii mi canım:) Bu tabi ki benim gibi teknolojiden anlamayanlar için geçerli,yoksa görüyoruz süper yetenekli tatlı arkadaşlar neler yapıyo:)

ben gidiim de biraz daha çalışiim, ağzı burnu yamulmamış, zanlıların robot resimlerinden olmayan bi tip çizersem gelirim:)  Posted by Picasa

20 yorum:

CaDı dedi ki...

Off yani, bunları paintte yaptığına eminmisin? Ben yıllardır biliyorum paintide ne oldu, mühim olan geç keşfedip ii kullanmak:) Ben zaten yazılarından sende bi sanatçı ruhu olduğunu bildiydim!

mayonez dedi ki...

bence abartmamalısın bunlar robot resimlerden cooook güsel olmuş..bende bu sanatsal resimleri nereden buldu acaba dedim ilk sayfa açlılırken...ellerine sağlık..

pinomino dedi ki...

Kristılııııııım:) sen yeter ki çizim yapmak istiyorum de, içimde şevk var de, heyecan var de, ben sana çizim programlarınn kralını yollayayım:) Bence sen bunları photoshop'a atıp renklendir..bi de renklisini görelim..hem mouse ile çizmek o kadar kolay bişey değil..tebrik eder, yeni çalışmalarını beklerim..
not: beni süper yetenekli ve tatlı bulduuğun için de çok utandım sağol:))

uzay dedi ki...

okula gidiorum..gitmeden önce bi bakıyım dedim:)bi paint çalısması da ben isterim..hayal et beni ve çiz..ne cizersin merak ediorum dogrusu ehehehee...öptüm kaçtımmmm...

Yaz dedi ki...

Crycim paintte mouse ile çizmek zordur. Gerçekten yetenekliymişsin ben çok beğendim resimleri. devam etmelisin bencede.

huysuz dedi ki...

çok figüratif gördüm seni :)
delisin sen, süpper olmuş bunlar !

yorgungeyik dedi ki...

şu çızdıklarını ben bildiğimiz babadan kalma kurşun kalemle çizebilseydim eğer kendimi süpper ressam falan sanırdım.öyle bi beceri yoksunuyum yaneee

Aslı Cin dedi ki...

paintte bunları yapabilmek süper, wacom kalem olmadan hiç bir şey çizemem ben. Hoş onunla da pek çizemiyorum ya :)

aza dedi ki...

ehuhuhuuuu süper olmuş crystalcım yahu vallahi yetenek var bravooo öptüm komacan paitti ilk kullnışın ve desene bak :) harika devam devam ...

Annelog Atölye dedi ki...

Bunların ilk denemeler olduğuna emin misin Crystal?:)

KUGUU dedi ki...

Kizim zorla illa billa iltifat istiyorsun sen!! Ama Crystal yavrukusum bunlar cidden cok guzel vallahi iltift dgl. Herkes ayni fikirde bak.

Bakalim daha ne cevherlerini gorecegiz tellli turnanin.

Aaa bak "turna" da kanatli "kugu" da, ustelik "kedi"ler kus tutmaya yemeye bayilirlarr, ay ben ne dedim biyonik mi dedim, demedim vallahi...

Kuguboynu,theGalibaKashinan:))

zeyno dedi ki...

kalem olmadan mausla çizimler yapmak bana da çok zor geliyor ve acayip hilkat garibeleri yaratıyorum, bence sen müthişsin...

Sütobur dedi ki...

Postunu okuyup da kac kisi söyle gizli gizli paint programini acip yahu ben bu isin neresindeyim diye bir kara mouse calismasi yapti bilmiyorum..ama ben yaptim..sonucu yollamak isterdim ama daha sana ilk yolladigim kommentde kepaze olmak istemedim..iyi cizmissin...ben en son adimi yazmaya calistim paintte, fena olmadi :)

elma dedi ki...

yaaaa niye assagliyosun cizimlerini, harika olmuslar kiristil valla bak, cok iyiler hele de ilk denemeler icin supper super super...

kedi dedi ki...

Ne şımarıksın lan gıristall,milletin övgüsünü alcem diye böölede uğraşılmazki,
bak zaten kafam bozuk,hem yine bensiz bi böbrek toplantısı hemde kuguuya randevu vermeler falan,heçbişi gözümden kaçmıyor haa sööliim yane.
Ben bile daha paintten resim çızıktırıp koyamamışken ,seninkiler iyi be yaw.
Hem bu keçi sakallı herifte kim lan!!

gazel vakti dedi ki...

Kirıs valla güsel ha.Bende bayıldım.Bunlar karakalemlede güsel olurlar.Hangi işe elini atsan alnının akıylan çıkıyon.Brovo dicem.

fethiye dedi ki...

yaw inanmiyorum sana! bunlarin paintle mi yaptin cidden?!!!!! ben kagit uzerine kalemle copten adam bile cizemem, birak farenin bacagina basip da paint gibi andavalli bir programla bunlari cizeyim! Pino'ya hayranim kesinlikle ama senin eline de o programlar gecse bi Cryo cikabilir yani :) Soylemedi deme ama galiba benden once bircok kisi de benzeri seyleri soylemis :)

Toplu İğne dedi ki...

kristalim, ellerine sağlık, ben bir yeteneksizlik abidesi olarak bayıldım çizimlerine. ben ki cin aliyi bile çizemeyen, bırak cin aliyi smiley bile yapamayan bir yeteneksizim. senin mouse ile yaptığın işe bak süper olmuş. tebrikler anacım. bundan sonra senden bir adet cristal portresi bekliyom ben.

Adsız dedi ki...

crystal ciddi ciddi mouse ile bunu cizdiysen bravo sana =) ben kalemle cizemem sanirim senin kadar boyle detayli. sendede kesfedilecek ne marifetler var.lol

bu arada bir tane alet var, elektronik kalem ve onun paleti, yani mouse ve onun altina konulan sey gibi (cok guzel acikladim.lol)

neyse iste o aletle o zaman sanki kagida ciziyormusun gibi oluyor ama onu ekranina ciziyorsun aslinda, ben bir ara su animasyon islerine merak saldiydim hani cizgi filmleri artik bilgisayarlarla yapiyorlar ya, o kadar ilginc guzel programlar varki, insani pc'nin basina hapis ediyor.

crystalsdreams dedi ki...

Cadıcıım:)gerçekten meraktan o gece painti açıp yaptığım ilk suratlar bunlar oldu,sonra çok hoşuma gitti ama çok zor geldi..Bende bi sanatçı ruhu var ama bi türlü ne olacağına karar veremeyen bi ruh işte:)

Mayonez,hoşgeldin:)ne, sanatsal resim mi dedin:)keşke yapabilsem sanatsal bişi be tatlım:)

tunacımmm ciddi misin yaa,devam ediim mi acabaa,ciddi ciddi kursa gitmeye karar vericem bu gazla:)

pinocuuumm,eskiden ama çok eskiden orta okulda resim yarışmalarına katılırdım,fena diildi çizimim..ama hiçbişiye devam etmediim gibi o da öyle ortaokulda kaldıydı..Sadece sana özenip bi deneme yaptım:)Keşke becerebilsem,bişiler üretsem,ne güzel olur..Eğer içimdeki çizim aşkını yeniden keşfedersem yardım istiiceim ilk adres sensin,yandın:)
photoshopa nası atılır bilmiyorum,kocanın ofiste sorucamm yarın.(reklam acansında anlayan vardır herhal:)) ayrıca sana tatlı ve süper yetenekli demicem kime diicem canım benim:)

uzayım,seni hayal ettim,süper bişi oldun,ama henüz çizime dökemedim,ilham geldii an çizip sana göndericem şaheserimi:)(şaheser sensin resim ondan şaheser olacak yani:p)

yazcıım,ben burdan konuya açıklık getiriim,mouse ile çizmedim bu 2 zırzop tipi, laptopta barnaaamla çizdim:) ama demin mouse ile de denedim,bak onu da koyucam birazdan:)gaza gelmek bu oluyo sanırsam:)

huysuzcumm, deliyim tabe de, bu zirtapoz 2 çizimin süper oldukları şüpheli ama teşkür ederim tabee kibarlıınız için:)

beetlecıım,ne diim şimdi,iki tipitiple bu kadar övgü,giricem yine bi maceraya hee,kurs murs ariicem birazdan:)

yorgunumgeyiim, ben de bu gazla ressam sanıcam kendimi az kaldı o derece yane hee:)

aslıcım o wacom kalem ne ola ki,ben de alim deniim..ayrıca böyle bilgilerin varsa kesin sen çiziyosundurrrr,numara yapmaa:)

mavimartıcım,bu tipitip surat çiziktirmesine desen denir mi yaa,vay beaa:)

annelogcuum,Valla billa ilk çizdiklerim bu 2 şey oldu,hemen paylaşiim burdan dedim..havaya girmek yoktu ,güleriz eğleniriz sandım,şu an gaza gelmek üzereyim:)

kuğucumm,valla iltifat aliim diye diil, bakiim nası dalga geçicekler diye koydum resimleri sonra ilk yorumlar gelmeye başliince şok oldum, ulen dedim biyo kesin diicek iltifat edelim diye koydun bunları,aaa kuğucum söylemiş:) yok yaa ben komik bulmuştum hala da buluyorum ama denemeler yapmaya başladım bu yorumlardan sonra ne yalan söliim:)

zeynocum,mousela çizmedim ben,laptopta parmaaamla çizdim, demin mouse u da denedim,onu da görücen birazdan:)

bunalgülcüm,aramıza hoşgeldin :) inan bana isim yazmak çizmekten daha zorr:)

elmamşekerim, sizin gibi sanatçı kişilerden bunları duymak,ya şaka diilse,ben yarın kursa başlıorum,yurduma bi sanatçı katiim:)

biyoniim,canımmm..biliyodum ki senin bööle diiceaanı:)millet diil,sana kendimi daha çok beğendiriim die yaptım datlım gıymatlım,daha naapiim:)yok yoook kuğuyla buluşma falan yok,nerden duydun caanııım:)her gördüün sakallıyı kıskanmayasın,bu keçi sakallı tipitoş bi hayal ürünü,aman kızmayasın,kafan atmasıın,bidenecik biyocum:)

hazanvakticim,keşke öyle olsa,bi işe elimi atsam ve sadece o işte iyi olsam:) ama bu herbişiyi yaparım ben,onu da deniim,bunu da mantığıyla bi sanat dalında kalıp da bi yere varamadım:)

fethiyeee,seni burada görmek çok güzeel:)sen yeteneğini konuşturuyosun zaten benim en berbat olduum bi alanda,bırakalım çizimleri pino gibi şekerler yapsın..ben,senin güzel sözlerinle her ne kadar mutlansam da acaba mı diyorum içimden sonra geç oldu diyorum bu yaştan sonra geç sanırım?ama çok teşekkür ederim,ve iyi ki uğradın bana derim:)

topluiğneem, senin gelinlikli resmini çizmeme ne dersin:) biraz zorlanırım ama gelinlikle güzel bi kız çizebilirim, paint olmasa da kağıtta yapıp sana gönderirim, aa ne güzel fikir, altından yırtar mıyım ,annen kabul eder mi düğün hediyesi olarak çok sanatsal eserimi versem :p

ceem, ben eğer bu çizim işine dalmaya karar verirsem hemen almalıyım o dediin palet ve kalem şeysinden..çünkü ben bu gördüün çiziktirmeleri parmaamla çizdim, demin de mouse'la çizmenin zor olduğunu anladığım yorumlardan sonra mouse ile bi tane bişi çizdim..zor gerçekten..ama bilgisayar dünyası hem çok zevkli bu konularda da dediiin gibi,hem yaratıcı insanlara bir nevi destek gibi ama tüm vaktini alır bişi..
sen yoksa çizgi film yaptın da haberimiz mi yok bu arada:)