Cuma, Mayıs 12, 2006

tek tek basaraaktann bade süzereektenn inci dizereekteen gel caanım gel ammaaan:)

Aslında bugün,tüm hafta neler yaptığımı yazacaktım,günlük tadında..

Pazartesinden beri çok başarılı ev hanımı olma denemelerimi,dolayısıyla yaptığım yemekleri,sonracııma Salı günü gerçekleşen en bi güzel,en bi sıcak Age25-kıristıl buluşmasını(evet artık o bir age 25,öyle görünüyor çünkü:)) ondan sonraaa, haftabaşından beri uğraşıp,kocayı ikna edip,gemi turunun parasına kadar ödeyip,sevinç çığlıklarını attıktan sonra,Müjdikcana haber verip,''hadi sen de ödemeyi yap'' dediimde,''kızım ben izin alamıyorum şirketten sanırsam'' demesini ve 3 gün süren Müjdik hanımın izin alma sorunsalını ve sonunda izin alamayıp,dün akşam saatlerinde hayallerime bu kadar yaklaşmış ve her şartı uygulamışken planı Müjdiklersiz yapmayız diyerek rezervasyonu,ödemeleri iptal ettiğimiziii...Ve fakat kafasına takmış Kıristıl'ın bu yazı gemi turuna gitmeden sonlandırmayacağına ant içtiğini bunun içinn yeni gemi turları araştırdığını, sonraaa sonraa, dün kaç aydır görmediim Melik hanıma gittiğimi, gitme sebebimin telefonda konuştuumuzda hem özlediimi hatırladıım hem de telefonda anlattığı, kocasının Hıdrellez sabahı dileklerin yazılı olduğu kağıtları deniz atarken denize düşme olayına katılarak gülmem ve onların evde tekrar canlandırılarak anlatımını dinlerken daha çok güleceğimi bildiğiim ve giderek bunu gerçekleştirdiimii:)..sonracıımaa, seneler sonra annemin yıllarca mutfakta tüm yazımı geçiremem düşüncesiyle satılıp da bi daha alınmayan yazlık ev olayına sıcak bakarak babamın memleketi Mürefte'de , dedem ve babaanneme yani en azından mezarlarına yakın olan , üzüm bağlarının,zeytin ağaçlarının diyarında yazlık aldıklarını,ve benim önümüzdeki ay boyunca o yazlığın tüm yenileme,taşınma işlerine yardım edeceğim için pek sevinçli olduğumu,artık kaçıp kafamı dinleyebileceğim denize bakan bi ev olduğunu..

Ve bi sürü şeyi anlatacaktım bugün benn..Zaten tüm bunları anlatmaya kalksam, post diil orta uzunlukta bi hikaye kitabı olabilirdi sanırsam..

Ama şu an aldıım haber ya da demin kendi kendime gördüğüm şey beni pek sevindirik yaptıı a dostlar:)

Güzel ve keyifli bi haftasonu dilerken herkesee, belirtmek isterim kii diş çekme, tel takma hadisesine girdim girelii, yani son 1 ayda..kedi olalı bi fare tuttum galiba..Yani deliyim,doluyum,tellerle de hala uyumsuzumm amaaa bu sabah korka korka tartıya çıkıp gördüm kii Kıristıl en son 1 ay önce gittiği pek şeker diyetisyende tartıldığı kilodaann taaam 4 kilo daha hafif:)) Teller işe yaradı..Diyetisyene gitmeden,rejim listesi yapmadan, teller bana istemeden de olsa bi uyuz hissiyat verse de beni zayıflatmayı başardı:)

Ne mutlu Telliyim turnayım diyene:)..Darısı tüm diyet ahalisine:)

Yukarıdaki resmin konuyla ilgisi ne derseniz..keşke koca öyle gitar çalsa,keşke ben öyle zayıf olsam,keşke elimde mikrofon,bi elimde kadeh şarkılar çıırsam..keşke tatile çıksak hemen..keşke hayat bayram olsaa:) Ama bugün Cumaa ve haftasonu kapıda..Deliye zati hergün bayram daa,akıllı arkadaşlara da bayram tadında haftasonlar olaa:)

13 yorum:

CaDı dedi ki...

Bütün haberler süper, gemi yolculuğu da en yakın zaman da olur umarım! Kendini dilek yapıp denize atan arkadaşa ise koptum gülmekten:))

huysuz dedi ki...

kristılım demek mürefte ha? aynı memleketliyiz neredeyse biz o zaman :)
bizim yazlık da yolunuzun üzerinde o halde, yaz gelsin de haftasonları bekleriz efenim !

uzay dedi ki...

bizim yazlıkta yolunun üstü kriatalim..ben pek orda olmuom ama olurda birgün ahaaaaa:)

kedi dedi ki...

Gırista,tek diyeceğim şudur:

BU BÖYYÜK OLDUĞUNU İDDİA EDEN AMA APTAL OLDUĞU, SENİ KEŞFETMEMESİYLE TESCİLLENEN HÜRRİYET GAZETESİ,SİBEL ARNA COPY PASTE HABECİSİNİ KOVUP KESİNLİKLE SENİ İŞE ALIP,Bİ KÖŞE VERMELİLERDİ VE TÜM HAFTASONU RÖPORTAJLARINI SANA YAPTIRMALILARDI.

Valla salak lan bu hürriyet,burda bi yetenek sanal alemde keşfedilmeyi,caanım Türkiyem gülmekten yarılmayı bekliyor,hürriyet neyi bekliyor anlamadımmmm?????Onlar akıllı bi poh olsalardı çoktann sana bi köşecik verirlerdi.

Vatandaki tuğçe barandan bile daha hoş yazıyorsun sen.
Kızım,kocaya söölesene,sana bi reklamcı torpili yapıp,bi köşecik kapatıversin.
Yada sen başvur,blogunu okumalarını ve sana dönmelerini iste.
Al işte sana iş,oturduğun yerden paraya para demezsinnn,ne güselll olurrduuu:))))

Çok ciddiyim gıristal,şurda bile sadece en az 100 fanatiğin çıkar oolum lan senin.
Süpper bi okuyucu kitlen olur ve röportajların harika komik olur,millet akıllı cevaplar vercem diye kasmaz kendini,karşında salarlar kendilerini ,ohhh içi dışı ne okuruz bizde keyifle ünlüleri...

Gemi tatilinden vazgeçme,hakikaten süper olur.Yol üstü benide alıvermeyi unutma ama ha,kırarım bacaanı,bilirsinnnn!!!!!

Cerise dedi ki...

Ehehe zayıflayanlardan diyetisyen adresi alınır genelde ama senden dişçinin ismini alacağız herhalde :)
Bu arada son iki yıldır tatilini mavi yolculuk şeklinde yapan biri olarak tatil dönüşü sallanıp durmak felaket oluyor ama gemide böyle bi etki olmaz herhalde :)

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

ön alt dişlerimde bir çarpıklık sezinledim sen bu "4" kilo olayından bahsedince. gidip gelip "annneee benim alt dişlerimde bi çarpılma durumu var bak bi dikkatlice bak bak yamık degiller mi , tel fln mı taktırsam yaf acaba" diyip durmama artık annem dellendi. Crystal a mı özendin bakim sen haa! diye de bi güzel gürledi. :P tel taktığından bahsetmiştimde kırıstılım :)

kız sen trakyalı mısın. Allah seni bildiği gibi yapsın emi :) zaten trakya insanı hemen belli ediyor kendini :) eheh geçerken bana da kahve içmeye beklerim asortik buraya kapıma kadar gelmiş haberim olmamış trakyaya yola çıkmışken mimarsinana da uğra tamam mıııııııııı :)

Deadora dedi ki...

kurt var di mi kiristil? kurt diyom kuurrtt.. bi durdugun yerde durmadigin yetmezmis gibi beyinde de kurt var durmuyor ille gidecek turlara.. ben seni götiriyim bogaz turuna olmami? neyse e git hadi bakalim hayirlisi olsun delim benim :)

KUGUU dedi ki...

Bu karika-resim bana nedense ROdos'tan gibi gelse de(Rodoskalesi icin de esinle seni karikaturizeetmeisler gibi), ama Bodrum da olabilir...
veya f)none of the above:))
CrysCH git ve gel tatmalisin bunu Delimmm. Ben caybahcesinde agacimiz altindayim datlimkiymetlim. Dont worry (ay Taurus yine diyecek:)))
Kuguuu, uuuuuuuuuuuuuu itinayla ulur, bak disarida dolunay var, buaksam the nothing umurunda

Age35 dedi ki...

Canımmmkrystalımm,yani bir nevi körler sağırlar birbirini ağırlar pozisyonuna geldik..Age25 diyon beni şımartıyon valla..Ya üzüldüm gemi seyahatine ne de hevesliydin sen müjdeden itina ile intikam almalısın seni gazladı sona çamura yattı olurmu ,yapılırmı benim turna kardeşşşşime..Ben zaten sen anlatırken biz olmalıydık onların yerinde demişdim...O nedenle e kısmet işte beraber gideriz bakarsın!!

vintage biscuit dedi ki...

:))))) çok eğlendim okurken

Ilgaz Gürses dedi ki...

Mürefte ne güzeldir, sonbahara misafir katsayın artabilir hazırlıklı ol :)
Yakında seni Show TV haberlerinde, tercihan bikiniyle, "yılın bombası, diyetsiz, sporsuz zayıflama" ana fikirli bir VTR'de görebiliriz sanırsam. Çıkar dersin o zaman, beni bu blog sevdası böyle eritti, çok pişmanım diye :)

Annelog Atölye dedi ki...

Gemi seyahati gerçekleşir umarım, biz gidemiyoruz bari senden öğrenir avunuruz Crystal:)4 kilo için tebrikler:)

crystalsdreams dedi ki...

Cadıcım,kendini dilek yapma tanımına bayıldım:)) aynen ööle dilek yerine denize kendini bırakmış arkadaşın kocası:)

Huysuzcum,ee topraaz biz tabee:)bi gün Gürbüzün çilekli şaheserini içmek için uğramak isteriz tabee:)yok çilek olması şart deil,maksat sizi görmek:)

e uzayım, sen orda olmuyosan neyleyim ben sizi yazlığı:) ama dersen vespama atlar gelirim oraya,o zaman tamam derim ben de:)

canom biyomm yerim ben senii:)nerden cellallendin len bi anda bu postta:)ben sana özel her gün yazarım post hayatım benim,tuğçe baran da kim beaa:)boşver keşfetmesinler sonra çok yoğun olurum,sana gereken vakti ayıramam,bacaklarımı ayırırsın ortadan ikiye valla:)öperim seni datlım gıymetlim:)

beetlecıım, o kadar sütlü tatlı yedim yemesi kolay diye,ona rağmen gitmiş le bu kilolar:) bi keramet var bu telde kesin:) ama en mühimi irade be güzelim,onu bi sabitlesek ne tele gerek var ne başka bişiye:)

Cerisecimm, mavi yolculuğun keyfi de başkadır ama gemide öyle çok sallanmıyosun sanırım..deme bööle şeyler,vazçgeçer koca yoksa yahu:)

prettyiim,ben pisiklete atliip gelcem ki sana, yazlığa gitmeyi beklemicem kii:)

deacıım, beyin derken benim beynim mi bu yoksa kocayı mı kastettin:)kocada kurt pek yok da benim beynimde yeterince olduğu kesin:)

Kuğucumm, none of the above tatlım:) New York'ta bir Çinli bizi böyle görmek istemiş ve öyle çizmişti:) Ama Rodos'a da gitmek fena olmaz bak,şimdi rotaya onu da almak gerekecek:) sen böyle bana yeni tatil planları ilhamı verirsen çay bahçesinde yalnız kalırsın be şekerim:) ama neyse, bu ara buralardayız da buluşmalarımız aksamicek:p

ageciim, e ama öyle şimdi gözgöre göre 35 diyemem ki ben saaa:)
ama müjdikcanım çok uğraştı da işte kahrolsun memuriyet be şekerim,izin çıkmadı:)e olur İnşallah,hep beraber bi gemi turu çok güzel olur valla:)

vintage biscuit, ben de çok eğlendim, kilo vermiş olmanın sevinciyle yazarken:)

İncirim çekirdeem,Müreftenin güzel üzümlerinden yapılma şarapları,zeytinleri koyduğumuz soframızda sizi ağırlamayı çok isterizzzz..aman tv , basın deme fobi oldu ailemizde:)

annelogcuum,umarım giderim gemiyle,yaz sonu gelip de ada vapuruyla avunmiim de:p
gidiim,gidelim,gemi seyahatini hepimiz göreliiimm:)