Pazar, Mayıs 14, 2006

harcamak...

Taraftarı kadar inancı olsaydı o milyonluk oyuncuların şimdi ben sinirle bu satırları yazıyo olmazdım.
Bir Beşiktaşlı olarak, benim bile kalp krizi geçirmeme ramak kaldığı maçı bu kadar basiretsiz oynayarak kocamı ve evimi derin sıkıntı ve üzüntüye boğan Fenerbahçe takımını kınıyorum...

Yıkayıp kurusun diye astığım bayrak,şimdi evin en görünmez köşesine fırlatılmış durumda..

Helal sana Fenerbahçe,Adnan Polat'ın haftalardır o çok konuşan çenesini susturamamış ve ne hikmetse haklı çıkarmış olduğun için..

Helal sana, tüm takımların sana karşı olduğu cephede, adam olup, takım olup kenetlenemediğin,gereken cevabı veremediğin için..

O aldığınız paralar, burnunuzdan gelir herhalde diye umuyorum...Harcamak kolay parayı ama ya şampiyonluğu harcamak?..Siz bu taraftarın yüreğini harcadınız, bakalım taraftarı nasıl kazanacaksınız?

15 yorum:

dreambyduru dedi ki...

bir galatasaraylı olarak Fenerbahçeli Pirik'in yüzündeki mutsuzluktan dolayı sevincimi yaşayamadım :(

mono dedi ki...

cry al benden de o kadar üzdüler tentenimi :( ben de üzüyorum arada ama olsun ben üzübelirim fenerbahçe üzmesin.

tiwidi dedi ki...

Merhaba, Bende bir Fenerbahceli olarak uzuluyorum ama bekliyordum bir yandan. Niye dersen, biz 2 senedir sampiyon oluyoruz, GS 2 senedir surunmekte, sirket maddi acidan da fena durumda, yani bir sekil atilim yapip para kazanmasi lazim. Belki anlastilar, anlasmasalar bile, futbol dunyasi bu tur sebelerden GS nin sampiyon olmasini istiyordu ve hatta ortami FByi yipratacak sekilde geriyordu...bu da benim komplo teorim :)Ammann, uzulme, buyuk bir camiayiz biz, ben futbolculari degil ama taraftarini cok severim FB nin, birsey olmaz bize :) sevinsin garibanlar (diger takimlar), seneye nasil olsa yine biz sampiyonuzz :))

Toplu İğne dedi ki...

kız bak demek ondan sana kaynım çok kaynadı. ben de beşiktaşlıyım. neyse ben pek anlamam bu işlerden misal dün maç varken ben, kayıp balık nemo'yu seyredip fırk fırk ağladım. ben çıtırken metin-ali-feyyaz vardı, ben metine hastaydım, bjknın tüm maçlarını takip ederdim ilk 11'i ezbere bilirdim. şimdi de aman bana ne yesinler birbirlerini diyip geçiyorum

CaDı dedi ki...

Cry cım, bende Beşiktaşlıyım ve GS yi hiç sevmem.Üstelik Docam da GS'li:( Bende dün FB yi destekliyordum ama Peggy çok haklı.
Eğer yine Fenerbahçe şampiyon olsaydı GS'liler şike var diye yırtınacaklardı. Bizimkilere göre FB maçının 16 dakika uzaması da şikeymiş, maçı uzatmışlar çünkü Denizli Antep'in yendiğini öğrenip küme düşmeyeceğini anlayınca Fener'e maçı satarmış.Hatta FB Antep'e teşvik bile vermiştir kesin miş!
Hazımsızlık hat safhadaydı yani! Allah'tan docam fanatik değil, tüm bu komplo teorileri arkadaşlarına ait ti. Komikler bu GS liler ne diyim:))

elma dedi ki...

7 nesildir fenerbahceli olan bir sulaleden gelip, galatasarayli bir koca bulup evlendim, simdi gun geldi deee, ohhh iyi oldu cok simarmisti birim kanarya, bak para ile, en pahali oyunculari toparlamak ile, rekor buyuklukte bayrak hazirlamakla olmuyomus bu is...sadece bir golicin harcadilar tum fenerbahcelileri, taraftarin onca umudunu ve hazirligini....yazik takimima yaaa. neyse birseyler degisecektir umarim:)
Bi de kocacigim cok sevindi, her mactan sonra FB lilerin tacizine ugruyodu zavallicik, pek heyecanlandi sevgilim, iyi oldu aslen..:)

ibeking dedi ki...

itiraf edim bende beklemiyodum bi gsli olarak bu sonucu..çok sevinçliyim..en çok kocaya güldüm..kendisi bi fenerli olarak kapıdan şöyle çıkmıştı..akşam ben caddeye incem kutlamalara..beni bekleme...puaaaahhhhhh

Aslı Cin dedi ki...

Kristılcım ben geldim
Ama suratı asma lütfen, hain bir GSli olsam güler oynardım ama biliyorum ki üzülüyorsunuz.

Bence yöneticinizde iş yok şekerim, değiştirin bir an önce :)

Yazılarını okumaya çalışıyorum hala, bir gittim, döşemişsin.

Bu arada ben daha hamile değilken oğluşumun adı belliydi, klasik oldu ama olsun. Bizim gibi kaç büyük aşk var destanlarda?

Adsız dedi ki...

kedi köpek kardeşliği sevinsin artık.
ama pes be futbolcularımıza da, bu kadar da ruhsuz olunmaz be, adiler, haram olsun aldıkları paralar
haftaya gör bak karılarını alıp Bali'ye tatile giderler, olan bizim sinirlerimize, kocalarımızın keyfine olur
neyse umutlar seneye kaldı da
en kötüsü de son dakkaya kadar umutlanmamız oldu, keşke daha önceden belli olsaydı şampiyon
salak gibi hissetmemek elde diil
süslenmiş caddeler, bayraklarla hazır bekleyen taraftarlar
yazıklar olsun valla, ne diyim

aza dedi ki...

ehuhuhu:) beşiktaşlı olmama rağmen carpediemcim gsli ne yalan söylim sevindim kazanmasına o yüzden benim sevincim ne kadar haklıysa seninde üzüntün okadar haklı bir durum sen beşiktaşlı eşin fenerli eee normal olarak üzülmelisin :) hadi çok öptüm by :)

KUGUU dedi ki...

Crystalchm
Homudu hopidi hokka mokka
diyecegim ben... Anladin sen.. Milli maclar disinda ilgilenmeyen biri olarak :))
Kuguboynu,theNon-Holigan AmaAnlamazHicAslen:))the Ilgisiz!

KUGUU dedi ki...

the Ilgisiz Ama Sana da Kiyamaz ...
yane:)

Adsız dedi ki...

iyiki fenerbahceli deyilmisin ha crystal, bide olsan sanirim blog alemini ayaga kaldiracaktin ofkenle =)

su gazteciler bile seni bu kadar kizdiramamisti fenerin kupayi kaybetmesi kadar ama ben biliyom niye bu kadar kizdin, simdi fener kupayi kaybetti bizim enistede artik aylarca kafasi bozuk gezer, senin yatti baska planlar dimi =P

ayrica galatasarayli oldugumuda belirterek kacayim =)

zeyno dedi ki...

Ben de bir Galatasaraylı olarak Fenere üzüldüm.Eşim ve kızım Fenerli olunca, gerçekten üzüldüklerini acayip kahrolduklarını hissettim. O yüzden sevincimi yaşayamadım...

crystalsdreams dedi ki...

Ah piriim senin durumun daha kötüymüş bee,kıyamam sana been:(

evet bonacım yahu,bizim eş olarak kontenjandan üzme hakkımız var da fenere noluoo? olan bizim evdeki huzura oluyo,hem de 3.çoğul sahıslardan ötürü,hala kınıyorum..teesüf ediyorum!

Selam Peggy:) hoşgeldin bu arada:)
bu dediklerin aynını kocaya dedim ama üzüntüsüne pek çare olmuyo:)ama taraftar konusunda sana katılıyorum,çok hisli,sağlam taraftarı var bu fbnin..evde bi örnekle yaşıyorum:)

topluiğnecim, sırf beşiktaştan mı kanın kaynadı,bak nası benzermişiz birbirimize, ben de o nemoda az ağlamamışımdır:)o dediin 3lü var ya,futbol ilgime sebep olmuş 3lüdür,metin ne efendi,ne yakışıklı bi kişiliktir yahu:) bu arada sorsan beşiktaş 11ini şimdi ben de bilmem, ama feneri sor,hemen sayarım, fanatikkoca faktörü de bu oluyo sanırsam:)

Cadıcım, iyi ki yenenememiş Fener zaten, bu söylentiler bugün ortalığı daha beter inletirdi eğer 16 dakika uzatmada Fener bir gol daha atsaydı! her işte bi hayır var, bi de bu konunun derdine düşücektik:)

Elmam şekerim,GS'li kocaların da sevinmesei gerek ama tabe di mi:)ama seneye sevinme sırası yine hanımında:)

iboo,ibooo,şimdi kocaya şikayet ettim seni, 3 haziranda senin kocayla birlik olsun diye:) gül bakalım gül, son gülen iyi güler..eheheheheh:)

canım aylayıldızım, maçtan sonra aklıma geldin hemen..bi de sizin evin civarında kutlamalar ne şahane olucaktı kimbilir...hadi üzülme artık ama, seneye gereken cevabı vericek eminim fenerliler..

Aslıcımmm, hoş geldin tatlıım:) özlettin kendini çok..Du gidiim okiim bakiim neler yapmışın son 1 hafta Parisli Aslıcan:)ba ba ba yöneticiye laf etmiş, ulen adam daha ne yapsın, asıl suç teknik direktör de basiretsiz futbolcuların beaa,aha tam maraton tadında yorumlara başladım:)neyse şekerim,oğluşun ismi aşkınızın ilanı gibi olmuşş, tabi ki en büyük aşk aslı&kerem, ben ismime uygun bi efsane bulamadım,naapcem şimdi:)kıskanç kıristıl:)

anonimcim, baliye giderler mi gerçekten, hayır giderlerse havaalanında ben karşılamayı düşünüyorum da:)sen kocaları bunalıma sok,sonra yaz tatili yapma hakkına sahip ol,hem de bali dee, yok yaaa, karşılarında beni bulurlar, o kaddaaar söliiim:))

mavimartı nerelerdeydin sen?carpediemden vakit bulunamıyo gallba:)neyse tebrik ediim carpediemini,centilmen olmak lazım neticede dii mi:)

kuğucuum, sana da verelim benimki gibi fenerbahçe aşkıyla oturacağımız evi bile civardaki fbli yoğunluğuna göre seçen bir koca,ondan sonra görürüz bakalım sadece milli maç mı oluyo ilgilendiğin:)amanın ben de sana kıyamam,pek ilgili güsel boyunlucum:)

hakikaten cemm, eğer fenerli olsaydım yazacaklarım,söyleyeceklerim çok çok farklı olmazdı sanırım:) ama napiim bitanecik kocam var, kalp krizi geçirecek sandım, eh bi de o kadar heyecana sonuç hüsran olunca,2 arada 1 derede bu postu yazıverdim..dün akşamdan beri ise moral bulmaya çalışıyoruz kocayla, misal bugün sokaklarda gezindik,yürüyüşler falan yaptık,ama hala burukluğumuz var..ayy başlicem hakkaten fenerin ızdırabınaa yaa:)
seni de tebrik ederim cemciim,hakikaten alnınızın teriyle ,her hafta bi takımla kardeş olarak,her hafta yeni bi söylenti çıkararak şampiyon olmayı başardı ya takımın,helal valla:P
gerçekten fenerli olsam ne beter bişi olcekmişim:)

Zeynocum,evin içinde bi matem havası,bir şok durumu olunca sevinmen mümkün mü..bugün onlar evden gidince sevineydin bari:)