Çarşamba, Mayıs 24, 2006

güzel günler göreceğiz,güneşli günler!

İstanbul'un bu kadar içinde ama bir o kadar dışında gibi hissedebiliyomuş insan kendini..Deniz,havuz,güneş yetiyomuş insanın kendini güneydeymiş gibi düşünmesine..

6 aylık Berru hanım bile denizi,güneşi görünce gazını,uykusunu unutup tatil havasına girebiliyomuş:)

Pek güzel geçti benim tatilim,ülkemde olanlara üzülmek ve bu konular hakkında konuşmaya çalışmak dışında..

Yaz geldi şehrime, yaz geldi ülkeme..Güneşli günler geldi, hiç gitmesin dedirtircesine..

Güneşli günler ülkeme aydınlığı getirsin, sıcak havalar hepimize iyi gelsin... Posted by Picasa

16 yorum:

Yaz dedi ki...

Yaz geldi comment yazmaya :))
Crycim ne güzel tatilinin iyi geçmesi. Motivasyonun artmış gördüm seni :) (allah eksik etmesin). Bu arada Berru hanımada bayıldım. Mümkünse bende bir tane istiyorum aynısından :))

elma dedi ki...

:) iyi geldi bu guzel, mutlu fotolar:):) hepiniz cok guzel, bronzlasmis ve mutlu gorunuyorsunuzz:) hele Berru'nun tombul tazecik yanaklari:) diyecek pekbisey yok Kiristilimiz yaza daha alasini bekleriz insallah:)!!

zeyno dedi ki...

Ne güzel pozitif enerjik bir yazı olmuş:)) Bu mevsim işte böyle yapıyor insanı, iyi ki geldi yaz, karamsar havadan, yağmur ve soğuktan ruhumuzda kararmıştı neredeyse. Şimdi açılma zamanııı:)

EvA yasam mektuplarim dedi ki...

boyle bir tatil icin darisi bizim basimiza demek istiyorum. temmuzda turkiyede olup soyle icimi isitmak istiyorum. cunku bu sira yasadigim sehirde hala kis havasi hukum surmekde. bahar gelmedi daha buraya, ama umarim yakinda :)

KUGUU dedi ki...

Ohhh icine sinsin CrystalCHcigim, hersey cok guzel gecmise benziyor. Cok sevindim.
Ilk defa bu sabah uyandigimda hani yaz sabahlari erken bile olsa o cok sicakla uyanirsiniz, farkli bir kokusu vardir burun deliklerinizden giren havada ya, onu hissettim evde.
Yaz bu kis kendini cok ozletse de "bodoslama" geldi galiba:) YUPPI.
Kuguboynu,SicakSever

Age35 dedi ki...

OY oy oy...Nereler buralar böle....Valla sıcak havalar ülkeme iyi gelsin de ...bana hiiiç iyi gelmedi evimiz en üst kat olduğu için hamam oldu şimdiden daha...Bir an önce tatil lazım bize acil....

Toplu İğne dedi ki...

yaaaa, ama ben kaldım izmirde 19 mayısta. izmiri bekledim, çalıştırdı hain patron beni. ayrıca kayınannemler de burdaydı. nasıl özendim valla size. ohhh, detay plizz

kedi dedi ki...

Ahh gıristalim,çok tatlı çıkmışsın be güzelimmmm,bende nasıl özledim yazı bi bilsen,şöyle bedenimi,ruhumu deniz,kum,güneş ve sınırsız tatile teslim etmek,denizden derim buruşana kadar hiçç çıkmamak istiyorum beaa!!

Gel buraya bak ben sana tatilin kralını yaptırmazsam ne oliim,bizim kocalarda oturur bizim çatlaklığımızı seyrederler yazıkk kızz ,bi deliye bi akıllı nasip ediyo allahım işte ;P

tiwidi dedi ki...

Burasi Istanbul un ici mi, gercekten? Sanki bir tatil beldesi fotograflari bunlar. Cok guzel bir kacamak olmus, ki senin de boyle dusundugun fotogralardaki, agzikulaklarina varan gulumsemenden belli oluyor :)

mono dedi ki...

cry beeni tatile göötür :P
disko da olur

uzay dedi ki...

bonaya katılıorummmmmmmmm:))) haydi kristaaallll haydiiii tam zamanı şimdiiiiiiiii:P

Aslı Cin dedi ki...

:) Burada olsaydım mutlaka seni görmeye gelirdim Kristılcığım, iyi eğlenmişsiniz belli, rüzgarlı değildi umarım, çok rüzgar alıyor yazları gittiğimizde orası.

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

güneşli günler göreceğiz, evet güneşli günler...

ne hoş bir bayansın kriss. allah seni sevdiklerine bağışlasın. sevgiyle kal...

ece dedi ki...

ohhhh allah içinize sindirsin inşallah sizin için çok güzel olmuş...Berru prenses de çok tatlı maşallah allah bağışlasın...
birşey sormak istiyorum o resimleri yanyana nasıl o hale getirdin bana bir anlatıverirmisin ben birtürlü beceremiyorum da...
sevgiyle kal...

crystalsdreams dedi ki...

oley yaz dedim yaz geldii:)yaz hanımcıım, berru hanım gerçekten çok daaatlı,aynısından sana ,bana tüm bebe isteyenlere dilerim ben de:)

Elmamşekerim, evet ya yandık falan keyfimiz yerine geldi,aynı tatil hissiyatının acilen sende de görmek istiyoruz,darısı senin güpgüzel Kuşadası maceralarına:)bu arada Berru hanımın yanakları bana hep senin elmacığı hatırlattı:)

zeynocum, evet yaa yazın pozitif etkisi var gerçekten,yazın hayat daha kolay ve güzel oluyor yahu:)

evacım,hoşgeldin sayfama:)en kısa sürede de türkiye'ye hoşgeldin deriz umarım sana:)şöyle güneşten keyif almış bir evaya:)

kuğucum,o sabahları evin içine dolan yaz kokusu ne güzel bişi di mi yaa, sabahları sevinçle uyandıran bi koku:)

ageciim az kaldı azz, senin de tatil maceralarını okuyacağızdır yakındaa:) ayrıca o evin en üst katta olma sorunsalını annemlerde de yaşıyoruz, yazları sıcak ve kurak,kışları soğuk ve yağışlı oluyo annemlerin ev de:)

topluiğnem, bu, balayı öncesi canını çıkarana kadar elemanını çalıştırma sevdası tüm patronlarda var galiba, deli gallba bu patronlar!kayınanne ve patronlu bi 19 mayıs,pek hoş geçmiş hakketen:)detay vermiim aslında tatil hakkında da evlilik öncesi evlilikten soğuma he:) ne dersin:)

ah biyoniim, ne güzel olur gelip de sizin oralarda berabercene deniz,kum güneşin hakkını vere vere tadını çıkarmak..hem benim koca da görürdü benim gibi tatlı kaçıkların tek olmadıını bu dünyada:) az kaldı canım benim azz,sonra ne havadisler anlatcen sen bize sahilde olan olaylarla ilgili, merakla bekliyorum o günleri ben:) biyonik sahilde bölümlerine az kalldıııı:)

peggycim, burası İstanbul'a bağlı ve İstanbul şehir içine 45 dk uzaklıkta bi sayfiye yeri, Silivri yani:) hepinize böyle güzel kaçamaklar dilerim yüzlerinizden gülümsemelerin eksik olmayacağı:)

bonaaa,hele bi gel buraya ben seni nerelere götürürüüm..ama gelince ara bu sefer bizi olur mu tatlım:)

uzayıım, bitti mi sınavlarr? bittiyse vespa almaya gidiceaaz,sonraa atliip vespamızaaa,nireelere nireleraaa gidiceaazz:)

beetlecıım, yaz okuluna da mı gidiceaan, öff ama o da eğlenceli olabilir belkim he, yazın yapılan herbişi eğlencelidir gibi bi düşüncenin doğru olmasını ümit ediyorum senin için:)

aslıcığım, evet normalde o aşağı kısmı acaip rüzgarlı olur,yazın süper yanarsın hiç farketmeden,sıcaktan bunaldığında iyi bile gelebilir rüzgar bazen..ama bu havada rüzgar dondurur adamı..ilk gün rüzgar vardı ama ertesi günler süper durgunduu havaa..keşke olsaydın sen dee:)neyse bi dahakine:)

kraliçeem beniim:) o sizin güzel bakan gözlerinisin hoşluğu efenim..Allah hepimizi sevdiklerimize bağışlasın, ve sevgi,sağlık ve huzur hep bizimle olsun..

crystalsdreams dedi ki...

Ece selaam:)bu resimleri picasa diye bi program var,blogger a resim yüklemeni kolaylaştıran..orada collage yapma gibi bi seçenek var,oradan yaptım..
önce picasayı yükle sen,oradan eminim keşfedeceksin o seçeneği..keşfedemezsen, yardıma hazırım:)