Pazar, Mayıs 07, 2006

Birazz Denizz birazz Uykuu..bütün isteğim buyduu..:)


Tahmin ettiğim gibi, tahmin ettiğiniz gibi, haftasonu biterkeen,kendime geldimm..Zor da olsa tellere alışmaya çalışıyorum, hoş beni tellerimle ilk defa gören arkadaşlarım accık dalga geçse dee, seviyorum ben hepsini ve gülüyorum artık halime:)Kimileri pek sevimli bulduğunu söylüyor bu yeni konuşma şeklimi, kimi ben konuştukça ilk yarım saat gülüyor:) Kimi görünce kocaya oo lolita olmuş senin hanım diyor, kimi halime üzülüp tellerin ve benim akibetimle ilgili soru yağmuruna tutuyor:) Ama alışıyorum ve eğleniyorum bu durumla..Cumartesi moral takviyesi aldığım Moda Teras buluşmasının etkisi çok büyük, inkar edemem..Bu, adı teras olan fakat hava muhalefeti nedeniyle terasında yer alamadığımız kafede buluştuğum bizim kızların marifeti tabii..Öyle içten kahkahalarla gülerken biz, çok güzeldik..Haftaya yine görücem ben bu kızları ve diğer datlıları, yine gülmekten gözlerimden yaş gelecek,içime blog dünyasına girmiş olmanın huzuru dolacak..Ne acaip bişi bu be diyicem yine, sevinicem acaip şeylerin hep içinde olmama..Seviyorum sizi ey blog güzelleri:)

Bugün bir Beşiktaşlı olarak üzülsem de ve hatta o çirkin söylentileri çıkaranlara tokat olacak sonucu kılpayı kaçırdığı için sinir olsam da Beşiktaş'a, Fenerbahçenin hasta taraftarı kocamın tüm hafta boyunca sağlıklı bi ruh hali ile dolaşması açısından Fener'in maçına da sevindim ister istemez..Tamam Kartal gool gool gool de, Fener sen de şampiyon ol..da yaza şen girelim, koca mutlu olsun, ben de mutlu olayım dolayısıyla:) Yaklaşık 5 saattir maçlar dahil spor programlarının izlendiği evimizde, posta da fitbolun yansıması Şansal ile Erman'ın saçmalaması kadar doğaldır sayın futbolseverler..aman sayın okuyucu:) Hazır koca huşu içinde futbolun derinliklerine kapılmışken,ben de çok kıymetli,pek eserikli ama en bi daatlı caaanım Biyoniimin bizler için hazırladıı uykudan önce sobesini cevapliim dedim..

Uyku , bazen hatta özellikle üzgünken,mutsuzken, depresifken, ya da ağrın acın varken bence en kolay kaçış bu hayattan..Enteresan bişi hatta bu uyku, küçükken çok korkardım ben bi ara, uyuyunca ölücem ,bi daha kalkamicem sanırdım,böyle bi paranoyaya kapılmıştım..Hayal gücü genişti bende ne biliim:)Sonra Bapsi gibi(bakınız üstteki resim) gözlerim hafif aralık uyumaya başladım ,hemen uyanabiliim diye, sonra da gözleri yarı açık uyumanın zor olduğuna kanaat getirip gayet kafamı koyduğum yerde uyur bi hal aldım..Yıllardır da pek güzel uyurum,mışılldayarak..

Neyse efenim,sorulara ve cevaplara gelelimm:

*Uyumayı sever misiniz?Kışın çok severim(sıcak yataktan çıkasım gelmez)kışı uyuyarak geçiren ayıcıkları çok akıllı bulurum bu açıdan:) Bahar ve yaz aylarında günü,geceyi,güzel havayı en uzun şekliyle yaşamak istediğimden bu mevsimlerde az uyumayı tercih ederimm

*Yatar yatmaz uyuabilen,nazar değdirilesi sinir insanlardan mısınız? Aynen öyleyim, yani kendi evimde en azından böyleyim, hatta çok kötü ama salonda tv karşısında hafif yatar bi şekil alsam bile uyur kalırım..Fakat sinir insan deelim,nazara da gerek yok teesüf ederim:)

*Nasıl bir pozisyonda uyursunuz?Salonda ikibüklüm uyuyakalmadıysam,yatağımdaysam,önce yan yatarım sonra sabah yüzükoyun uyanırım,arada kimbilir kaç kere döner dururum bilemedim..
*Hafta sonları erkenden hortlayan gıcık olunası insanlardan mısınız?Genelde evet, ama şekerim bi haftasonumuz var onda da uyuyacaksak nası gezicez yani diii mii:)

*Uykunuzu ne kaçırabilir?Şu ara blog okuyup blog yazmak aa kim ne yapmış, o nireye gitmiş, bu ne yemiş diye bloglar arası gezinmek uykumu epey kaçırır oldu,hatta son zamanlarda kucaamda laptop uyuya kalıp,sonra tekrar uyanıp kaldıım yerden devam ediyorum gece yarıları,biraz gece cadısı olma yoluna girdim bu bloglar yüzünden!

*Başka yerde yattığınızda yerinizi yadırgar mısınız?Eğer güzel bi otel odası ya da tanıdık bildik bi arkadaşımın evinde değilse yattığım yer, temizlik takıntılı bi insan olarak yerimi yadırgayabilir,hatta gayet uyuma problemi çekebilirim..Misal, Amerika'da kaldıımız ucube bi otelde sadece ellerimi açıkta bırakan,komple kafamdan ayak parmaama kadar üzerimi kapatacak kılık kıyafetleri giyerek,yastığa t-shirtimi geçirerek, bir mumya misali yatakta kıpırdamadan yatarak sabahı sabah etmiştimm..Yerimi işte böyle yadırgayabilir,hatta kabul etmeyebilirim o yeri:)böyle de pimpirikli bişiyim:)

*Uykunuzun gelmesi için ne gibi yöntemleriniz vardır?Genelde bi yöntemim yoktur, dediğim gibi evdeysem kafamı koyduğum anda uyur kalırım..Ama çok cin kesildiysem, bitki çayı içip,bi kitap alıp,bi de tv yi açtım mıydı kitabın 3 sayfasını çeviremeden yine uyur kalırım..

*Hangi sebep sizi sabahın köründe uyandırabilir? Gezmekle ilgili her sebep,alışverişe gitme,arkadaşlarla buluşma gibi en zevkli sebepler:)

*Sabah kalktığında afyonu patlamamış nemrut insanlardan mısınız?Yok diilimdir, eğer pms öncesi falan diilsem, gayet şeker gibiyimdir,hatta gıcık ötesi enerjiimdir,hem konuşkan hem de eğlenceli bi halde uyanırım sabahları..

*Uykunuz hafif midir?Yok,çok diildir,gayet mutluyum bu durumdan,yoksa koca horladığında falan uyansam işim zordu:)

*Horlar mısınız?Koca kendi horlama durumunu gündemden düşürmek için benim horladığımı söyler hep,evt bazen haklıdır galiba arada,çok yorgunsam, gripsem falan horlayabilirim..O kadar deviasyon diyip estetik ameliyat da ettirdik burunu evlenmeden ama yine de horuldamaya engel olmadı bizim yeni burun:)

*Sayıklar mısınız?Yok,Allahtan böyle bi huyum yok..Zaten normal hayatta hem çenesi çok düşük hem de pot kırma potansiyeli çok yüksek bi insan olan ben, bi de uykuda sayıklasam hayırlı olmazdı sanırım hakkımda:)

*Uyurgezer misiniz?Bu da diilim, tuvalete gitmeye üşeniyorum yattığım yerden kalkmamak için bi de kalkıp gezicem mi,daha nelerr,Mazallah kalori kaybeder,bi kaç gram veririm uykumda gezsem..Aman ne gerek var:))

*Uyanıp birşeyler yediğiniz olur mu?Eğer salonda uyuya kaldıysam ve uyanınca birden cin olmuşsam, eskiden tatlı ,kahve,çay falan takılırdım yatağa geçmeden önce..Ama şimdi diyetçi bi insanım, ööle kötü şeyler yapmamaya gayret gösteriyorumm..Zaten yemişiz yiceeimizi,almışız 15 kilo fazladan üzerimize yük diye..daha ne yiicem uyku arası, semerini ye demezler mi adama:))

*Kaç kere çişe kalkarsınız? Hiç kere çişe kalkarım..Üşenirim diyorumm yahuu..

*Hiç yatağa işediniz mi?Yok,küçükken belki olmuştur,hatırlamıyorum..Ama büyüyüp kazık kadar olduumdan beri yok ööle yatağa işemek falan..Hee, ama bi kere yataa diil de, yataan yanında ayaktayken hafif altıma kaçırmışlıım vardır hehehehe:) Çok komik ve sinir bi durumdu, insanın nası bu kendine hakim olamadığına bizzat tanık olmuştum..Evet, uyanıktım, evet tuvalete yetişemedim..:)

*Gürültüde uyuyabilir misiniz?Uyurumm,eğer derin uykudaysam hiiç uyanmam ama yeni uyuduysam, belki o zaman uyanabilirim gürültüye..Yoksa top atsan duymam durumuna yakın bi uyku halim var benim..

*Şu an,nerede ve nasıl uyumak isterdiniz? Şu an denizden gelmiş, duşunu almışş bi şekilde, güzel yaz havasını içime çekmek için balkon kapısın açık olduğu ,denize bakan şık bi otel odasında,temiz,yumuşacık beyaz çarşafların serili olduğu ne çok sert ne çok yumuşak bi yatakta,tavanda bi vantilatör odayı hafif serinletirken, o koccaman güzel yatakta yayılarak uyumak isteriiimm..Tam tarif edemedim ama böyle çok güzel bi otel odası var Kızıldenize bakan,özlediğim..ilk fırsatta gitmek istediim:)

Ama madem şu an evde ve koca hala Cordobaydı, Mondragondu, Tuncay Şanlıydı derken,maçlar hala tekrar tekrar gösterilirken..Ben gidiim kendi güzel,pembe çarşaflı yatağıma kuruliim..Tabii ki kucağımda laptopumla:)teknoloji icat edildi,uyku bozuldu mirim:)
Yeni başlayacak olan haftayla ilgili planlarımı,projelerimi düşünüp, hayal kurarken gelecekle de ilgili, uyuya kaliim..Mayısın 2. haftası hepimize güzel gelsin,kolay ve mutlu geçsin diye de içimden geçiriiim...

Uyuyiim ama büyümeyeyim, hep çocuk kalayım:)

11 yorum:

ibeking dedi ki...

bijde şeni şeviyoruz kriştal :))

Pretty Woman (Aka likeaprayer) dedi ki...

kırıstılcım yumuoş yemek tarifleri bloğumda şekerim. Ayrıca bu teras olayını çooook kııskandım Bilmem anlatabiliyor muyum :D

şugibi dedi ki...

evetjt evetjt bij de şeni jçok şeviyoruzj telli turnam:)

Adsız dedi ki...

deneme

kedi dedi ki...

Lan gıristalizem nerdesin lan.Aradım cebini(16.49) niye açmadın ha!!Niye cevap vermiyong laynn!Manyaa baalama beniii!!

Evett gırisdalimin kimlerle teras katta fingirdeştiini yorumlardan anlıyorum şimcik!!!
1-ibeking
2-su gibi

Durun daa!! dökülecek bunlar :
"evejt şeni jçok şeviyoruzj kıriştalj"diye yazcekler ve bende hepisinin ve tüm sülalesinin adireslerini alıp cam çerçeve allah ne verdiyse indircem laynnn!!

Lan ben daa göremedim gülyüzlümü,tel dişlimi,şişkomu,bunların kaçıncı gırıstalimle gırıştırması yavvvv.
(A pardon gıristalimin günaanı almışım,dişçideymiş ve cebi açamamış,şimdi o beni aradı,ne çok konuştuğumuzu bi benim onu aradığım saate,bide post saatine bakarak anlayabilirsiniz)

Gıristalim,evet bu blog olayı tamamen hayalürünü,ütopya,rüya bişii yav.
Bi insan grubu daa birbirisini görmeden,yürekten sever,içten "canımm,canımsın"dermi yav,senin hislerine tamamen katılıyorum canım benim.

Uyku sobeni yine çook kommik cevaplamışsın,ben okurkene altıma işedim,senin uyanıp kaçırman doğal yanii.
Niye sobelemediniz milleti lan,herkesler cevaplasaydı ya,o kadar soru hazırladım tuu size,emi ;P

Hadi bende gidem yimeh koyem ocaa,
Kızlarr gıristal misafirlerine guzu gapama yapçek,kendi de püre yiicek ehi ehi ehi;P(biliom çook mikropummm)

Yorumumu bitirirken kocayın elini sıkar,misafirlerinle iyi bi akşam dilerim sevgülümmm:)))))

Adsız dedi ki...

aaaa geldi şimdiii, ne sinir yaa şu yazdığın postun gelmemesi ve hadi o neyse, geri dönüşün olmamısı,:(
sinir yaaa,, yazdım yazdım yazdım,, iki defa üst üste üst üste,, tam gönderdim dedim, bi baktım, hem gelmemiş hem postum silinmiş,, yine yazdım, yine aynısı, sonra, sadece "deneme" yazdım, görüldüğü üzere gelmiş!!! ne gıcık dimi,,,
neyse, demekki yazmamı istemedi şimdilik, birdahaki sefere o saman..
benim imeylim, ece23_@hotmail,, baskül ailesi, katılım için,,,
öpüldün cnm, grşrz...

uzay dedi ki...

görüşmesekte konusmasaktaaa bende seni seviorummm kristaaallll....lalalalalallalala...aman tü tü tüh masallah nazar degmesin ne güzel bir uykudur bu sendeki yaaa:)

Cerise dedi ki...

Öncelikle teras olayınızdan dolayı çatır çatır çatladığımı belirtir sonralıkla da köpeğinizin göbeğini ısırma istegi duyduğumu itiraf eder, sevgilerimi sunarım :)

gazel vakti dedi ki...

gristal alakasız olcek biliyom ama guzu gapama nasıl yapılıyo.Valla bende gendümü hamarat sanırdım.Ellerde ne becerikli hatunlar var.Bide beni sobeleseydiniz keşke uyku konusunda o ne acep diycek kadar uyuyamayan bi kişiliğim.

CaDı dedi ki...

Kızma ama hayalimde Oğuz Aral lı gırgır dan fırlamış bi karikatür canlanıyor seni düşündükçe özellikle bu son "nasıljınıj" olayından sonra:)

crystalsdreams dedi ki...

yaa ibo yaa,gerçekten bööle mi çıkıo kelimeler ağzımdaaaaan:)bugün yine müjdikcan isimli arkadaş var ya benim, hani mustafa demiştim buzkopan anlamıştı, heh işte bugün yine telefonda ona birini anlatırken,asabi dedim etajer anladı yaaa:(((

prettyciim, geldim,gördüm,aldım tarifleri,ellerine sağlık,telli gün dostum canımmmm:)sen iste, ben sana teras kapatırım cicim:)

yaaaa sucuukum yaaaaa!yandık bööle sizin dile düşünce,teller çıkana kadar sürecek di mi bu dalga geçmece:) bak yazarak düzgün çıkarabiliyorum : seviyorum uleyn siziii hehehehe:)

ulen datlı eserikli kıymetlim biyonum, ne dimee özelimizi halka açıon leyyynn:)şimdi diğer sefkililerim demez mi ki bu kız biyonikle telde şu kadar konuşmuş,kuzu kapamaya kadar tüm sırları biyonie vermiş, dimezler mi leeyn:) desinler de sonra ben sağa kaliim sadece di mi len:)uyanıım biyoniim, biz de senin koca ile ellerini sıkar, sefkiler gönderirizz..sobelemeyi unutmuş olduumu görür,özrü bir borç da biliriz:)ayrıca sen şişkonu gör diye yeni bi resim post ettim ki sevgün kabarsınn tımam mı sevgülüm:)

ececim,dimek kısmet diilmiş bu posta yorum, bi daakine zevkle bekleriz yorumunuzu efenim:)birazdan baskül ailesi için davetiye göndricem şekerim..

uzayıımm, bi dee: o köööyy biziim köyüümüüssdüüür:)sen hankı uykuyu,uyuyanı beğendin cicim, o uyuyan bapsi yahu ben diil:),aaa iyice şeklim şemalim hakkında kaos oluştu yaaa:)

ceriseciim,kirazım,en kısa zamanda terasta seni beklio olacaımm:) kızları da toplarım,yeter ki sen de geel:) amaa, nerdeee,haftaya cerise'i gören cennetlik olcek dii mi şekerim:)

hazanvakticim, sobeledim ben seni, bu kadar uykudan uzak bi kişiliğin cevaplarını merak etmek en doğal hakkımızdır tabee nettceede:)
vee, guzu gapama konusuna açıklık getiriim hemen..Öncelikle inan ben hamarat falan diilim, hele mutfak konusunda süper bilgisizim..Ama bu kuzu kapama, acaip kurtarıcı bi misafr yimee olup,adı oturaklı, görüntüsü pek gösterişli bişidir fekat yapımı aciip kolaydır..Kuzunun kemikli 5-6 parça eti(ortada kemiği oluyo bööle(bak ne vahimim daha kuzunun etinin neresi oldunu,tam adını bile bilmiyorum) alınır, sonra yayvan bi tencereye dizmek üzere, kıvırcık salatanın tencereyi kapatacak kadar adet yapraa yıkanır, bu arada bir köşede, taze soğan,kuru soğan,dereotu,domates,sarımsak falan ince ince kesilir,doğranır,üzerine çok az zeytinyağı,tuz,karabiber konup salata gibi karıştırılır..O yıkanan kıvırcık yaprakları tencerenin dibi kapanacak şekilde yayılır,üzerine hazırlanan salatanın bir kısmı dökülüür, sonnacııma, kuzu etleri kuzu gibi yatırılır,üzerine tekrar o salatanın tüm kısmı dökülerek kuzu etlerinin üzeri örtülürrr...tencernin kapaa kapatılaraak, orta-kısık ateşte kuzu etleri lokum gbi olmaayaa bırakılırr:) hiç su falan konnmaz,domatın ve kuzunun kendi suyu zati kafidir..İnan bana züüperr güzel bi yimek oluyo,eğer kuzu eti seviliyosa tabii..İşte bu da Kıristıldan görüp göreceiniz yegane tariftir:p afiyet şeker olsuuuunn:)

Cadıcıım, ne kızıcam, arkadişler saolsun:)ööle avanak avni tadından konuşuyorum malsef evet:) ama sırf sen beni ööle canlandırma diye, bak son postuma resim koydum:))