Perşembe, Mayıs 18, 2006

ağaçsız orman

aşağıdaki zırtapoz 2 çiziktiriğe vaktini ayırıp yorum yazan canım arkadaşlarım, ben çok utandım yahu:) mouse ile çizmemiştim ama onu hemen bildiriim, barnaaamla laptopta çizdim o 2 tipi..
mouse ile çizmenin daha zor olduğunu sizin yorumlarınızdan anlamıştım, hemen onu da denedim..evet o daha da zormuşş..işte yandaki koca dudaklı abi mouse ile çızıldııı:)
hele isim yazmak mouse ile daha da zormuş paintte,bknz bu abinin ense tarafı:)

bu kadar güzel yorumdan sonra bi gün kursa başladım ben diye bi post görürseniz, şaşırmayın, zati biraz beni tanıdıysanız şaşırmayacağınızı biliyorum:)

sanat ruhu kabarmış kıristıl iyi geceler diler:) sanatsız bir toplum ağaçsız ormana benzer...:) diye de ekler! Posted by Picasa

1 yorum:

aza dedi ki...

tipitip filan ne farkeder bence sen bir kursa başla hazır boş vaktinde varken eee heveslenmişken ki istanbuldasın kesinlikle bir atölyeye git ilgilenirsen bi kaç yer önerebilirim sevgilerimle...