Pazar, Mart 26, 2006

haybeden koşan deli dana..

İmdat diyim ben...Şu blogu keşfedişim, diyet kardeşliğini görerek blog yazmaya karar verişim hepi topu 3 ay oldu..Yarım bıraktığım diyet olayına tekrar girerim hem de yaşadıklarımı paylaşırım demiştim başlarken..Malesef paylaşım kısmı tamam ama diyet olayına çözüm olmadı benim bu blog ..Çok güzel insanlar tanıdım, çok güldüm, bazen ağladım bile bu blog alemiyle..Ancakk..ben diyet işinde çok fena çuvalladım..Aralık ayına kadar süper sorunsuz devam eden ve 11-12 kilo verdiğim diyet dönemimm, o ara geçirdiğim ufak bi operasyonla sekteye uğramıştı..Ocakta yazdığım kilo beyanı yaptığım yazıdan beri 2 ay geçmiş..Günlerdir tartıya çıkmamakta direniyodum , ve dün akşam tekrar bi yüzleşeyim kendisiyle dedim..Sonucunda ufak bi delirme,ne olduğunu bilememe ve tartıyla kendine gelme hali.
Ben diyim 76 siz diyin 77 , tartı desin 78 , böyle bi kilom varmış meğer..Aralıkta diyetisyen doktordaki son kontrolde 70i görmeme ramak vardı, 60 lı rakamlara 2 haftaya kalmaz ulaşırım diye düşünmüştüm..Nası böyle şuursuzca 8-9 kilo gene geri aldım..kendime olan kızgınlığımı anlatamam..Dün akşam, kilo verdiğim için mutlulukla daralltığım tüm kılıklar bana daral getirip,giyecek hiç bişi bulamayınca..panik halde doktoru aradım..mümkün olsa adamın evine gidecektim tekrar beni yola soksun , mucize yaratsın diye..Halbuki mucize doktorda,ilaçta falan değil..tamamen benim elimde..Ve ben nasıl dangalakça bu kadar kilo alabilmeyi becerdiysem..aynı hızla geri vermeyi de becericem..Başka yolum yok..Bu kadar mutsuz eden bi durumu neden gene kendime yaşatıyorum,bilmiyorum..Ama bildiğim bişi var ki, yarın yani pazartesi sabahı 9.30 da diyetisyenle randevum var..3 aydır, aralıktaki kiloma döneyim de öyle giderim doktora tekrar diye kendimi kandırırken, adama başladığım kiloya geri gelmişim nerdeyse..VAY bana..vaylar banaa..hatta çüş bana..e pes bana!!

Diyeceim o kii, yarın o diyetisyenin tartısına çıktığımdaki utancım umarım beni eski diyet moduma sokar..Ve ben yarından itibaren nefsine hakim olabilen bi insan olurum umarım..Yoksa ,45 dakika yürüyüp koşu bandında, ardından pasta,börek yiyerek, ben anca haybeye koşan bir dana kıvamından öteye gidemem..o kadarr...

29 yorum:

Aa! Deli mi ne? dedi ki...

Evet arkadaşlar,gıristalimi tam o buhrandayken ben aramıştım.Ne biliim o manyaan buhranda olduğunu kaardişimm.Ama kendine o kadar kızgındı ki bana küfür etmeyi,aazına geleni saymayı unuttu.Malum,son günlerde beni birhayli etkileyen Melahatimin kılı kıpırlarıyla ilgiliydim.
Gıristalimde zannetti ki ben onu aldatıyorum.
Lan gıristalim,güzel şişkom,aşkım gıdıklım,ben senin üzerine gül koklar mıyım lan?Hastamısın sen?Manyak mısın?Tüm dünya bi yana sen biyana oolum.Tamam Meloş cillop gibi,pek güzel,pek tatlı ama sonuçta O sen değilsin ki kızııım.
Ben seni seviyom lan,bak somurtup durma,delikanlılığı bırakıp kıvırttırıyon garşında beni,yeter ama,herkes gibi evet yaptım bi eşeklik,ama sor bakalım niye yaptım?Lan Melahat asıldı bana oolum,o dedi yok ille göstercem,lan git işine benim gıristalim var didim anlamadı,ben nebiliim Meloşun ööle bi afet olduunu,allallaaa.Bişii de olmadı ayrıca,gördüm hepsi bu,Sen gel bakiim şööle yamacıma,gell kızzz,aaa kızıyom ama gıristal,bak maymun oldum 1 saattir,zıçcam nazına da haa.
Ne hemen kendini yemeğe veriyon sende,100kilo olcan bu gidişle,Bak Meloşa bi gram yağ var mı kızda?
Hadi güzelim,hadi bitanem,gel benim ilk gözağrııım,kıyamam ben sagaaa.

uzay dedi ki...

ooouuu ben demin burda bi foto görmüştümm..sonra benim baglantı gitti bi geldim foto yok olmuss.ya hersey beyinde bitiyo bu kilo mevzusundaaa..ben hala bitiremedim mesela:)

tweety dedi ki...

Canim moralini bozmadan ben bu isi yapicam diyerek yani kendine guvenerek bu ise basla kolay gelsin canim umarim diledigin kiloya ulasicaksin.

uzay dedi ki...

bi baglantı kopuyo bi kapı calıyo benim yorumlar yalan oluyoo..yukardaki yorumdan dewam:) dedim ya hersey beyinde bitiyo diye..bu kiloları vericem, en güzel benim, yasasın zayıflık diye düşün düşün düşün bi bakmısın kilolar mazide kalmıs..sonuna kadar arkandayım kristal:) haydi kristal haydiii tam zamanı şimdiiiii

Age35 dedi ki...

Krystalım, bari sabah şöle deliler gibin yeki çıktığında tartıya motiven "tavana çaksın.." Benim gonca da bana dgünü hediyesi stepper almış az önce denedim daa üstüne çıkarken düşeyazdım...Bozmadım hiç bi daa çıktım üstüne kolaymış.Şimdilik o bana ben ona bakıyoz.Birbirimize alışalım da başlıcaz hayırlısı ile..

gayri_ihtiyari dedi ki...

klübe hoşgeldin :)

Obezanne dedi ki...

Kristil, üzülme canım. Eğer operasyon işi olmazsa belki de şu an 60 lı kilolarda olacaktın. Ama sağlıklı olacak mıydın? Öncelikle önemli olan sağlığın. Sağlığın yerinde olsun da kilolarınla baş edersin sen. Moralini bozma sakın.

Nilay dedi ki...

Sonunda senden diyet lafi duyduk be kristilim. AYni ben de senin gibiydim. Ben gecen sene haziranda 59 kiloydum. Ne oldugunu anlamadan, bu ocak ayinda kantarda 67.5i gorunce oturup agladigimi bilirim. Hemen yarin basliyorsun diyetisyenle diyete. Bu kilo olayini hep beraber halledecegiz. Bir de o yuruyus bandini sakin kucumseme. O olmasaydi sayet sen 80lerin uzerinde olurdun. Onu da hergun kullaniyorsun, tamam mi? Ben hergun yuruyup kosuyom artikin, yurumedigim gun kendimi kaybediyom sinirden evde. Ille atcam kendimi sokaga..:))))HAdi optum canim seni
GAzan mubarek ola....

Pinar dedi ki...

Sevgili Crystal,
Kolay gelsin, oyle caninizi sikmayin hemen. Insallahhep beraber kurtulucaz bu kilolardan.

Aslicin dedi ki...

İyi şanslar diliyorum.Çok zor ama istedikten sonra da başarılıyor.Öyle çok abartılı bir kilon da yok,kısa zamanda verirsin.
Haydi bir azim... :)

huysuz ve tatlı dedi ki...

hızlı alınan kilolar hızlı gider kristıl, üzme kendini verirsin muhakkak.

tatlıcadı dedi ki...

Evettt gristılım aramıza tekrardan hoşgeldinnn :))) Kısa zamanda aldığın için bu kilolar kısa zamanda verilir meak etme kendini üzmekle olmuyo bu işler daha önce nasıl verdiysen gene verirsin hem biz varız birde kardeşliğimiz var artık birbirimize destek olaraktan bu işi çözümleriz merak etme senn..
Yeterki diyetine ve sporuna sahip çık bak nasıl gidiyor birer birer artık aa kızlar bu hafta amma çok kilo vermişim diye postlar yayınlarsın :)

Adsız dedi ki...

Ahh ah yarama bastın crystal' ım. Benimde 13 Nisan' da diyetisyenimle randevum ve fazladan 1.5 Kg. var. Bugün itibari ile kendimi ele alıyorum.

Sevgiler
Neşeli

annelog dedi ki...

Koşu bandı kısmına devam da sonrasını kessen bu iş tamamdır Crystal. Birbirimize gayret verelim böyle, yaz geliyor malum:)

mrsucar dedi ki...

istedigin zaman verebiliyor ve iradeli olabiliyormussun, bu da mutlu olman icin buyuk bir sebep, hadii artik gel de tartiya cikinca neler hissettigini ve bu sefer ne kadar kararli oldugunu anlaaatt:)

ibeking dedi ki...

kristal bak istediğin zaman bu iş oluyor..kendimden biliyorum..sen bu işi yaparsın anam..bundan gayri günlük ne yediğinin maili at bana şekerim..otoibekkontrol olayı açısından yane..

THe MaN WhO SolD ThE WorlD dedi ki...

Kadınlar ve sorunları işte...
kilo vermek istiyosanız sevgili hanımlar...1.happuru huppuru yemek yemeyin, zaten inanıyorum ki hepinizi yoldan çıkaran şarkı şuydu "pazara gidelim, bir tavuk alalım, pazar gidip bir tavuk alıp napalım? happuru huppuru happuru huppuru yiyelim" bu şarkının ilerleyen yaşlarda sözleri değişiyor ve "markete gidelim, sepeti dolduralım, markete gidip sepeti doldurup napalım? happuru huppuru happuru huppuru yiyelim" (ama nakarat aynı)ve sonra malum kalçalar, baldırlar derken malum yafta size yapışır ŞİŞKO.. eveet ama çözümsüz mü? hayır işte size çözüm
DİYET
- Kumandayı kırın ve televizyonun kanallarını kalkıp değiştirin
- dışarı çıkarken bişeyinizi bilerek evde unutun aşağı inin ve -Aaa unutmuşum diyerek tekrar çıkın ama asansörü kullanmadan..yürümenizin bi sebebi olsun
- Her sabah kibritleriyle beraber bir adet kibrit kutusu yeyin
- üstüne çakmak gazı için, içinde çakmak taşı olursa daha iyi olur
- Öğlene doğru Ciguli, Ferhat güzel, Banu alkan dinleyin bir süre sonra istifra etmeye başlayacaksınız ki bu doğal bi tepki, halının üzeri, veya yere boca ederseniz temizlemek için bayaa efor kaybedeceğinizden yaklaşık 1 kilo vereceksiniz
- Öğlen bir tabak limonlu çimen yeyin
- Bir adet elma kabuğu yeyin
- dışarı çıkıp gördüğünüz ilk seyyar muz satıcısından muz çalın o sizi kovalarken o muzu yeyin hem koşup hem yediğiniz için artı eksiyi götürür olacaktır ve 1gram bile almayıp üstüne 1 kilo dahavereceksiniz
- Akşama doğru kocanıza "yemek yapmadım istersen dışarda yiyelim" deyin o da "olmaz" ve benzeri laflar söylerse "sen nasıl istersen canım" deyip hem kocanızın gönlünü almış hemde yemek yememiş olacaksınız 1 taşla 2 kuş olacak eğer "Lahmacun söyleyelim" derse "olmaz bey ne gerek var o kadar para, git peynirli ekmek ye" diyerek evin giderini düşündüğünüzü gösterin ve bir artı puan dahaa alın evdeki peynir, bal, yağ gibi kahvaltılıkları yiyecek ve bitirecek olan koca sizin nefsinize hakim olamama durumunuzuda önleyecektir...
(Eğer kocası olmayan ve diyet yapmak isteyen bayan varsa aranızda derhal gidip bir koca bulsun hadi naş)
Diyetimizin 2. günü aynı şeyi yapacaksınız 3. güne gelince ne yapmanız gerektiğini söylicem
tabi gelebilirseniz
hadi iyi diyetler

just my stories dedi ki...

moral bozmak yok canim, ipin ucu hic bir zaman kacmis degildir, zaten mesele zayiflamak degil, duzgun bir yeme-icme aliskanligi edinmek.. boyle yapinca ister istemez hem zayifliyor insan hemde kilosunu muhafaza ediyor..

Ben sana guveniyorum, fistik gibi hatunsun, kendini bikinilerin filam icinde hayal et, haa ben bir de catherine zeta jones kisisinin boydan resminin kafasini kopartip kendi vesikalik resmimi yapistirmistim oraya bir keresinde:) hehe o vucuda yakismistim dogrusu, birde bunu buzdolabinin ustune asmistim ve cidden kilo vermistim:)

suspect dedi ki...

sayın baaayaaann gittiniz mi diyetçi amcaya?na olu sonuç, ne dedi ne yaptı hıı bir an önce bildirinis lüftenn..

kendini dedi ki...

anaaaaaaaaaaa
ben bu sahneyi nerden hatırlıyorum tabii ki kendim den unuttun mu yeni yıla 69 girip de
şubat tatili sonunda 2 . döneme 77 başlayan bendim ama şimdi 72.5 bile diyebilirim senin elin de sen de biliyorsunn.. neyse moralini bozma...

Cerise dedi ki...

Crystalim nooldu? anlat bakalim diyetisyen maceralarini :)

aynur dedi ki...

benimde tarti evde en nefret ettigim ev aleti. bu kilolari verince ya barisacagiz yada kendisi evi terkedecek yada terketmeye zorlanip tartisi olmayan bir arkadasa hediye edilecek. Bikinili hatunun atriya ne ihtiyaci olacak dimi ama

en kisa zamanda diyet maceralarini okumak dilegiyle. Canini sikma kiriltilcigim ya zayiflayacagiz ya zayiflayazagiz arada sadece zaman farki olacak.

crystalsdreams dedi ki...

ulen biyonniik,meloş falan annamamm, ya benimsin ya topraan ona göre:)accık gıdım çıktı deyee Meloşa gidersen bu post hayatı nası sürer canım gülüm tatlım delim heee??::)

uzaycım doğru görmüşün,foto koyduydum başlık da semra özal gıdısıyıdı fekat sooora semranım ile aramız bozulmasın die kaldırdım şekerim:)ayrıca beynime bi hükmedebilseydim ne süper bi insan olucaktım ama du bakalım başladık gene,bitiricem umarım bu kez beyinde bu işi,ben aslanım,ben kaplanım yaparım di mi uzayım:)

tweetycim inan sizin yorumları gördükten sonra iyice moda girdim,yapıcam len bu işi:)

eheheheh agecimm bu doğum günü hediyelerinin tipi değişti artık malesef,babamlar da bana hediye koşu bandı aldıydı ya,neyse sağlıklı bi hayat hediye ediolar bize sevdiklerimiz die düşünelim:)ayrıca o stepper aleti ööle tv göründüü gibi kolay deel anacım, ben hala kendsine bakıorum,bizde aşkımız bakışarak devam edio:)umarım sen kendisini kullanmak suretiyle aşka devam edersin:)

gayriyaanım hoşbuldum şekerim:)kendimi hoş bulamadım ama klübe girip hoş olana kadar takılıcez artık napalım:)

Obez olmayan Annecim, kesinlikle motivasyonum düzeldi şu an, iyiyim, operasyon oldu,sağlığım tabi ki herşeyden önemli,accık da gırtlaa tutaydım o dönem..amann neyse, geride kaldı bunlar,yeni sayfa açtım ben dün..önümüze bakalımm..evett kaldıımız yerden devam ediyorumm..nerde kalmıştık:p

Nilayım kesinlikle o yürüyüş bandı beni iyice yuvarlanmaktan kurtarmış şekerim, gittim ben dün diyetistene, başladım aslanlar gibi diyetime..bak gör nası farklı kıristıl olcem benn,diyetin hasını yapan kıristıl da başka oluo şekerim dadından yinmioo:)2 hafta sonra resim koycem,bekleyin şekerim:)

Pınarcım,kendimi sıkmadım ben aha 9 kilo alıverdim:) şimdi sıkıyorum accık malesef, ama vericez evet kiloları,başka yolu yok:)

Aslıcım, ne kibarsın:) abartılı kilo bu diilse nedir be canım:) ama yok azimliyim, yaparım ben,yaptım oradan biliyorum:)

Huysuzuumm,tatlımmm, hızlı aldıım bu kiloları daha önce de hızlı vermiştim, bu denge bozulmadıysa evet ben de inanıyorum hızlı vericeime, fekat sonra korumasını yapmak mühim ben hep orada çuvallıorum:)

tatlıcadımm, aynen senin gibi güzel postlar yazmak için sabırsızlanıorum,kesinlikle kiloları verdikçe daha da havaya giriyo insan,Bismillah başladım şekerim, bu yılın yıldızı olucem ben,ona taktım:)

Neşeliim:) 1,5 kg mı didin cicim senn??? hem de nisan 13 te kontrolün? ulen sen şimdiden kontrolü ele alıcen ya,o 1,5 ı zaten verir bi de üzerine 2.5 daha bonus olarak verirsinn..ben de bişi sandım bi an:) bak benim vericeim 12 kg falan var minimum,ayy neyse aklıma getirmiim rakamları,korkmaya başlıorum:)

annelogcuum, beni zati o koşu bandı sonrası seansları bitirdi, neyse doktor dün kulaklarımı çekti, ben hepinizi desteklerim şu an, motivasyon tavan bende, hade hep beraber biir kiiii, zıplaa:)

uçarım,canımm, evet isteyince veriosun tabe,şu gırtlaa accık tutsam hemen gitmeye başlıo kilolar da, ben işte böyle fanteziler yapıorum arada, 10 kg geri al 11kg ver oyunları,manyaklık parayla diil ki işte:) anlatcem ben dün başıma gelenleri anlatcem:)

aman ibooom,, otoibekontrol olayını icatetmiş,kızımm sen yoksa minik taylan kümeli olma yoluna mı girdin,önce sana mail atcez yediklerimizi,sonra sana bağımlı olcez,sonra sen bize oradan buradan aşırdıın diyet listelerini parayla satmaya başlicenn vee sonraa kendine bizden kazandıın paralarla ofis mi aççcen leyn:) var ya en güzel meslek bu ama biliomusun ibekimm, keşke şu işin okulunu okuyaymışız,ne para var bilion mu:)

dünyayı satan adamcıım, ilahi sen:))) çok güldüm, iyi ki gelip yorumunu yapmışın:)senin bu verdiin diyet kesin sonuca götürür yaa bizi:)ancak annamadım bi yer var,çimeni köküyle mi yicez?daha çok yağ yaktırır mı kökü,topraa acep:)

banucumm,ay iyi fikir ben de güsel bi kişilik blup kafamı koyiim üzerine,ancak bu ay suratım o ince ficutlarda biraz sırıtır sankim:)neyse yılmak yook,evet ben bu yaz bikiniyi ince ficuda giycem:)

suspii,gittim gitmez olur muyum:)annatcem birazdan:)

kendini kandırmacım, sen de pek başarılıymışın bu kilo alma konusunda,umarım hep beraber istediimiz rakamlara ineriz canım yaa..

cerisecim, du anlatcem,geldimm yürüyüşten şimdi:)

ayışığıcım, tartı ne stres yaratan bi alet hakkaten yaa, şu hamallık ettiimiz kiloları verelim ve tartıları atalım evdenn,evet hatta topluca tartıları atma günü ilan edelim bi günü:) gelecek o günler de gelecekk..accık azimle,yapıcaz biz bunu:)

Nilay dedi ki...

Afferin Kristilim. BAsaracaksin sen. Bekliyorum 2 hafta sonra resmini. Spora da devam. Bu arada ne dedi diyetisyen? Spor icin konustun mu? Anlatta bizde faidelenelim.
Optum canim

myilmaz dedi ki...

çok tatlısınız:)
çok güldüm yazılarınızı okurken ve içtenliğinizi takdir ederken...
gece gece insana pozitif bir akım yolluyor siteniz..yay olmanızın bunda etkisi vardır eminim:)
ben de diyetlerdeyim ve sizi çok iyi anlıyorum..valla son çare akupunktura başladım....bakalım ne olacak..ya en azından açlık ve şekersizlik hissetmiyorum..ama kilo verirsem kocaman bir pasta dilimi yiyerek ödüllendireceğim naçiz bedenimi...:) kolay gelsin ...

Adsız dedi ki...

Anacım benim rejimim öyle 1 ayda 4-5 kg. vermece türünden değil. Ayda enfazla 2-2.5 kilo veriyosun. Uzun soluklu anlayacağın. Ama alırkende 1.5 kg. falan alabiliyorsun. Kontrollu oluyor anlayacağın. O yüzden şimdiden başlamam lazım.

Neşeli

Adsız dedi ki...

I found this site using [url=http://google.com]google.com[/url] And i want to thank you for your work. You have done really very good site. Great work, great site! Thank you!

Sorry for offtopic

Adsız dedi ki...

[url=http://forums.alphaplus.ca/archive/post.php]Cheapest priced Cialis[/url]

Adsız dedi ki...


Здравствуйте.



Меня зовут Павел. Я готовлю доклад по маркетингу. Только не смейтесь над темой "Маркетинговое исследование рынка платных студенческих работ в Интернете". Моя текущая задача: узнать отношение студентов к платным курсовым и дипломным работам в Интернете. Работа о платных работах



Пожалуйста, выскажите свое мнение. Это займет у вас 20 секунд.



Заранее спасибо.



P.S. Это не реклама очередного сайта по заказу курсовых работ.
[url=http://mp3lists.ru/][color=#E4F4FE] [/color][/url]