Perşembe, Şubat 09, 2006

VAPUR BEY!

Annemin gene yanlış anladığı bi durumu vardı ki geçen koca hatırladı ,geldi bana hatırlatıo gülerekk..
Efenimm,şimdi annem ile babam aşağıda yazdığım gibin beni evlendirip böyle seyahatlere veredursunlar kendilerini,gene bi gemi seyahati öncesi,babam anneme der ki Yciim sen ara şu denizcilik işletmelerini, kamaranın yerinin falan konfirmasyonunu yapp,adamın adı şuu telefonu da buu derr..Annem olur der kapar,ki bi an önce aramaya girişecek,çünkü benim babam da kanı canı tezdir,tansiyonu vardır ,tansiyon haplarından daha da ilginç bi kişilik olmuştur,dediği şeyi 5 dk içinde yapmassan yapmadığına pişman eder adamı,50 kere arar,nooldu der,aradın mı der,o der bu derr,fena olursun yanee..neyse dağıtmıyım konuyu ; annem, babam tekrar geri aramadan onu ,bi telaş adamı arar,bi yandan da isme bakar,Allah Allah der ne ilginç bi isimm,neyse efemm Denizcilik İşletmelerindeki adam açar telefonu , Annem başlar konuşmayaa..VAPUR bey merhabalar efemm,ben E beyin eşi Y..adam oo buyrun falan,annem devam eder VAPUR Bey, böyle böyle böyle,kamara şööle olsun ,şurda olsun bıdır bıdır..adam taaabi efem sepet efem falan derr,annem de teşekkür ederim VAPUR Bey ,mersi VAPUR bey falan ,görüşme biter..Annem kapatır telefonu, içinden güler,der ki ulen adamın ismiyle işi ne kadar alakalı hani..Denizcilik İşletmelerinde,gemi seyahatlerinden sorumlu VAPUR bey..neyse annem işine gücüne bakar,babam tabi hemen arar ,aradın mı adamı diee,annem aradım falan der..
Akşam olurr, anne-baba evde buluşur..Babam sorar, ee nooldu adam okeyledi mi der, annem de babamın adamın adına hiç değinmemesine şaşarak hee evet der..sonra sorar..E ciim, ne değişik di mi ismi adamın, işinle direk uyumlu..Babamm, döner bakar bööle biraz terss,hani nie gibisinden,adamın ismini ne die beğendi bu hanım şimdi gibisinden(hafif de kıskançtır hala çaktırmaz ama:) ,tansiyonu her an çıkabilir ööle bi bakar anneme,sorar.. neymişş adıı??
Annem cevap verir ..e VAPUR Beeeyyyy....
Babam kafasını şööle bi yana sallar,sonra döner anneme kızmış bi de (yanlış anlamış ya annem diye:)) , bi gürler şööle : yauuuwwww ne VAPUR U beaaa VAKUR o VAKURRRR..sonra nıçç nıçç nıçç yaparr..ama sonra 2 si de gülmeye başlarrr:))koparaktann:)))

hhehehehehe VAPUR bey:) hala aklımıza geldikçe gülüozz..ne tatlı kadınsın annem yaaa:)

3 yorum:

Aa! Deli mi ne? dedi ki...

Çooook tatlılar yaa.
eee böyle annae-babanın böyle kızı işte.
Deli'n öper seni.En koccamanından.
:)))))))))))))))))))))))))))))))

Adsız dedi ki...

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
» »

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Seroquel and abilify and diabetes Aul insurance Intermec barcode readers britney spears curious perfume Tamiflu+dosage bmw x3 klonopin c.o.d payment Original viagra lexus rx 300 air fuel ration sensor south dakota breast enhancement search http://www.mr2carcover.info/Lexus.html