Cumartesi, Ocak 21, 2006

sobeliyorumm sobeledimmm aburcuburrr verin bana

Şimdi gezdim,baktımm sobelenmeyen çok az kişi kalmış bu hususta ..ben de hemmeeen sobelenmemiş arkadaşlarımı abur buradan sobeeeeliyorumm:
sevgili tweety veee nilay ı aburcuburlarını tam da diyett yaparkenn (!) paylaşmaya davet ediyorumm.Hadi bakalım hodri meydan:)

hee bi dee , demin gördüm ki sadişş de beni sobelemiş blogundannn,aslında ona da yeniden bi abur cubur listesi daha yapardım amaaa diyetimi bozabilirim 2. yeni listeden sonra..o yüzden sadişşçim aşağıda Dalicanın sobesinin cevaplarını sana da vermiş oliimm,olur mu:)
daha fazla okumicam kim ne yemişş, fena oluyorum bak geliyolar sağdan sağdan tatlıı tatllııı diyerekk:)

3 yorum:

ARZUM dedi ki...

ya bişi diim miiiiii?????
Ben abur cuburlarını okurken(daha okuyamadan)şu yeşilköy kelimesi ile zınkkkkkk oldum ve hemen yorum yazmaya başladım..

71 doğumluyum.
72 den 94 yılına kadar hayatım yeşilköyde geçti..
Ve dilim pizza dediğinde aklıma hemen üzeri karalanmış tahta masası pembe servis kağıdı ve şamdanlıkları(mumluk gibiydi) geldi..
Ah yeşilköy ah..
Birde en sevdiğim pizzacı pizza land di benim..
Senin yeşilköy ile ilgin nedir.Çok merak ettim.
Tanıdık çıkamayız sanırım senden çok büyüyğüm ben.Ama Ş.P.Muzaffer erdönmez de okudum..Ahh ya

keşke o yıllara eski güzel şirin yeşilköyüme dönsemmmm..

crystalsdreams dedi ki...

:)) her yeşilköy ve civarı gençliğinin dilim pizza anısı vardır gerçeği kanıtlandı gene demekkk:)
Sevgili arzum, ben 77 doğumluyumm,1977 aralık 20 den 2004 temmuz 03'e kadar Ataköylüydümmm..evlendimm,ve canıım muhitimden uzaklaşarak Anadolu yakasına taşındım..Çok özlüyorum hala,ve haftada en az 1 kere muhakkak oralarda oluyorumm..
Pizza land'in pizzası evet daha güseldi..ama dilim'de çok anım var,hiç unutamam doğrusu:)
Benim çook arkadaşım var oralaran hem de çook..Okuduğum okulların bir kısmı da o civardan ama Muzaffer Erdönmez değildi..Ama eminim konuşsak,muhakkak 1-2 tanıdık çıkarırızz..Yaş o kadar da büyük değil be canım senin:)
Yeşilköy güzel yerdir be Arzumm,hele lise,üniversite zamanlarında daha bi güzel gelir insana:)
Öperim çok..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! »