Salı, Ocak 17, 2006

mülakatt ve benn

Dün o kadar stres yapmışım ki iş görüşmesi öncesi,eve gelince biraz blog okudum,yorum yazdımm,kendi günlüğümü yazacakken uyuya kalmışımm,yok sızmışım resmenn,ne yormuşum beynimi demek ki görüşme bitince bırakıverdi kendini:)
Neyse efemm, görüşmeyi anlatiimm..Aslında öncesini anlatiim önce..Sabah deli gibi erkenden kalktımm, kuaföre falan gittim,süslendim ama çok da abartmadımm hani fazla da kokoş gözikmiim diye..neyse evden çıktım,görüşme karşıda ,köprü kalabalık olur falan diye 1,5 saat önceden çıktım ama 20 dakikada olay mahaline vardımm,tabi bu hem iyi oldu hem kötü..iyi oldu geç kalıcam stresi sıfırlandı,kötü oldu arabanın içinde kendi kendime konuşmaya başlamıştım beklerken,kendimle mülakat yapıyodum:) Bu arada sabahtan beri 20 kere aradığım canım begocan ve müjdikcan 'a saniye saniye stres durumumu paylaştımm..kendileri benim çok kadim dostlarım,Allahtan bana katlanıyorlar,dün mesela benle görüşmeye girmiş kadar oldular sayemde:)
Neyse artık son 10 dakika kala gittim firmaya.Çok havalı bir sitede,normal bir apartman dairesinde kurulmuş bu danışmanlık firması.Hoşgeldiniz beşgittinizden sonra beni toplantı odasına aldılar,X hanım gelicek şimdi diyerek odanın kapısını kapatıp gittilerr.Bu arada bişi alırmısın dediklerinde ben diyetteyim su aliim yalnıza teşekkürler dedimm.Sonra da içimden kendimle tartışmaya devam ettimm..Allam deli miyim,ne gerek var diyetteyim demeye,acaba su istemesemiydim,hiçbişi mi istemicektim,bu da mı bir deneme ,şeklinde sorularla geçip toplantı masasının bi tarafına oturdum..Tabii şimdi,uzun zamandırr yıllardır yani iş başvurusu için mülakat yapmamış olan biri olarak herşeye şüpheyle yaklaşıo insan..Mesela; beni bıraktılar içerde,suyumu getirdiler, sonra bekle bekle gelmez xhanımm..10-15 dakika geçti..Ben bu sürede,kafamdan milyonlarca soruyla mücadele ediyorum haberleri yok:) acaba bu masanın doğru tarafına mı oturdumm,yoksa karşıya mı oturmalıyım,olur mu karşı tarafa oturursam kapı açılınca sırtım dönük olucak,yok yok doğru oturdumm, çantamı masanın üstüne mi yan sandalyeye mi koysam,bu cvleri niye elimde getirdim ki zaten onlarda varrr,neyse masanın üstüne koyiim cvyi, belki unuturum kendimle ilgili bişiyi kopya çekerimm,YUH yani bunu da düşündümm,insan kendi hayatını unutur mu artık canıım:)..Falan gibi sorularla boğuştumm..He bir de ayağa mı kalksalm dolansam mı odanın içinde dedimm sıkıldım çünkü,sağdan sağdan gelmeye başladılar 20 dakika olmuştu, bu arada diğer kızcağız,bana telefonda mülakat yapan geldi x hanım hemen gelicek kusura bakmayın dedi,ben de bir tebessüm ettim tabi tabi die..Neyse ben ayağa mı kalksam,pencereden mi baksam,ay ayağa kalkarsam kötü bişi mi acaba beni sabırsız olarak mı değerlendirirler,Allahım bu odada kamera mı var yokssaaa,falan derkenn X hanım ve beni telefonla mülakat eden diğer Y hanım geldilerr, özür dilediler geç kaldığı içinn..Ve başladıı görüşmeee..Hayır hiç korktuğum gibi değildi,bana öyle acaip sorular sormadı,bi kere kızla elektriğimiz acaipp tuttu ve ben başladımm konuşmaya off süperrr..gülüyoruz arada,merak uyandırmışım bazı şeylerde onları anlatıyorum falan süperrr...Evet gayet güzel geçti yani görüşmemm..Sıcak ,samimi ama dozunda,ben hem havalıyım,hem coolum ama aynı zamanda şeker bi kızım durumundayımm:)tembihler aldım ya canım kankalarımdann, he araya ingilizce kelimeleri de eksik etmedim-ki aslında hiç hiç hiç sevmem bu şekil konuşmayı-- ama ben ingilizce kelime soktum,x hanım da durmadı o da 3 kelimede birr ingilizcesini kullandıı..Güzeldi yanii,ben beğendikleri kanaatindeyimm, firmayı da öğrendim,ürünü de , iş belli olsun olup olmicaı zaten sizle paylaşıcamm.Ama olursa çok iyi olacak bir firma ve pozisyon,onu anladımm..Olmasa da bu kadın beni sevdi, başka pozisyonlar için beni önerecek,öyle dedii,sevindim ben de çünkü bu head hunter firma çok büyük firmalarla çalışıyorrr..Hadi bakalım hayırlısı diyerek devam ediim ben, neyse görüşme gayet güzel bitti, odadan çıkıyoruzz , o ana kadar kendini tutan benn,tam kapıda o diğer y hanıma bir anda soruverdimm, siz bilmem kimle bir akrabalığınız var mı,bu bilmemkim de kızla aynı soyadda,benim eski firmanın üretim müdürü bir adamm, neyse kız hmm olabilir bizim aile geniş dedii..Ya ne gerek var canım benim, nie soruyorum böyle bişii,kız babam dese noolcaaakk!noolcak ki yanii,çok gereksizdi bu soru çok! O kadar cool yapmışımm,güzel,bitmişş,sen ne diye sorarsın bu soruyu..İşte tipik bir ben,illa ki bişi yapıcammm:)
Kapıdan kendimi atar atmazz kuşş gibi hafiflediğimi hissettim,süper bi histi..Yani kiloca diil de ruhenn:)Kiloca da olucak tabii yakındırr,diyete geri döndüm gene ,yazıcam ne yediimii..
işte böylee,sonra görüşmeden çıktımm,o kadar eski işimden bahsedince, bi gidiyim göriyim eski ofisimi dedimm ve doğruca eski işyerime gittimm,süprizzz yaptıımm...Özlemişim arkadaşlarımıı,iyi olduu..Ama gördüm ki ben ve bir arkadşım daha vardı o da çıkınca ofisin eski neşesi hiiç kalmamışş,aslında doğrusunu söylemek gerekirse ofiste neşe kalmamışş.yok yok bana öyle gelmedi,kızlar da söylüo bunuu,umarım kısa zamanda orası bizim eski günlerimizdeki gibi canlı cıvıl cıvıl olurr..E biraz bunu biz yapıodukk tabi canımm:)

ya işte böyleee,ben korkmuyorum artık iş görüşmelerindennn,savulunn geliyoruumm benn:)

Hiç yorum yok: