Perşembe, Ocak 26, 2006

diyetçizade crystal hanımdan haberlerrr

Uzun zamandır,yani sanırım 1 haftadırr,kilomla ilgili bilgi vermiyordum,ben de kendisiyle pek ilgilenmiyordumm..Geçen hafta yaşadığım baskül ve tartı şokundan sonra,haftasonunu diyet pratiğiyle geçirip,bu hafta asıl diyetime başlamıştım..Hayrettir,1 ay sonra azmim ve iradem tavan yaptı..Maşallah diyorum kendilerine ve devam ediyorum..
Heh işte,ben 4 gündür kesintisiz güzel bi diyete yelken açmışken,kilomu da merak etmedim değil bugün..Ama hayır sayın okuyan,sırası değil,yeri değil..gerek yok şimdi kendime eziyet etmenin..ben biraz daha azmediyimm,en iyisi pazartesi günü tartıliyim diyerek sabretmeyi tercih ediyorumm..
diyet yapan ve çalışmayan bir insanın günlüğü yoğun yağan karın da etkisiyle epey bir durağan oluyormuş..4 gün boyunca aşağıdaki resimlerde görüleceği gibi evin balkonunda bapsiye yaşam mücadelesi verdim..az yedim ama öz yedimm..arada kocacıkla geyik yaptım,diyetteyim diye kocacığa yemek yapmayıp kendi yediklerimden zorla yedirdim..falan..hee salı akşamı yoğun kara rağmen caanım arkadaşim müjdikcan ve pek sayın eşi kocacığın arkadaşı murtaza bey geldilerr..bizi çok sevdiklerini anladım,ben de onlara sevgimi gösterimm,o karda kışta geldiler canlar yaa bizim bu dağbaşından bozma semtimizee ,helal olsunn..Bizi hala seviyolar mı emin değilim ancak şu an çünkü akşam yemeği saatinde geldikleri için onlara da kocacığa yaptığım muameleyi yaptım,ben ne yersem onu yiyeceklerdi,öyle de oldu..yani misafirlerime ıspanak yedirdimm,kepek ekmekli..kıyma falan da kavurdum ama hani sırf ayıp olmasın da ıspanak üstüne koymak isterler diye..yoksa ben kıyma da yemedimm,onlar olmasa yapmazdım da:)
neyse işte toplu bir diyet kavramı yaratmış oldum,yanıma yaklaşan,eve giren herkes mecburi diyet yapıyor..valla çözüm bu,yoksa yiyorumm ,irade anca evde diyet yemekleri mevcutken çalışıyor benim..napiim:)
ne yedim diye soracak olursan sayın okuyann, işte özeti :(hep liste yapmaya özendiydim ,şimdi onu deniyorum:)
Pazartesi: detox günü...tüm gün sadece meyva suyu içilecekti,11 bardaktı bu meyva suyu miktarı,ama inanın portakal ,greyfurt sıkmak o kadar sıkıcı ki 7 bardak içebildimm..o kadar sıkılmışım üşenmişim yanii açlığa rağmen 7 bardakta kaldım..demek ki neymişş, meyva suyu da bi yere kadarmışş:) o kdar severimm,diyette normalde yasakldır meyvasuları ama 11 bardak verince diyetisyen keyfi kalmıyo canım meyva suyunun da..
Akşam azıcık sahlep içmeye kalktım,ama çok içemedimm,hem saat 12yi geçmişti detox günü bitmiştii..işte bu sahlep içme teşebbüsü de detoxumun nazar boncuu oldu:)
Salı: Sabah 1 dilim kepek ekmeği ve accuk beyaz peynir domatess üçlemesine zeytinlerin bulunduğu kutuyu açamadığum içinn zeytin ezmesi eşlik etti..umarım diyeti bu ezme bozmamıştır ..neyse arada hiiç bişi yemedim,öğlen yulaf lapasıı yapıp yoğurtla afiyetle yedimm..üzerine de nane koydumm..mmm böyle mantıymış gibi oldu,alakası yok da ben hayal gücümle o hale getiriorum..:)neyse yulaf lapasını tavsiye ederim,tok tutuo güzel bişi..
akşamüstü 2 mandalina yedimm..akşam daaa işte misafir arkadaşlar geldiler,ben ıspanak yedimm yoğurtlaa,onlar da kıymalı ıspanak yediler aynen yoğurtla..öyle geçiverdi gece..çay yaptıkk, bi de tatlı falan yemedik çayın yanına,sadece 3-4 kuru kayısı attım ağzıma tatlı niyetinee..Sanırım arkadaşlar bize gelmicek bi daha yaw,ne tatlı çıkardım ne yemek..ıspanak ve arkasından kuru kayısı ,azıcık da meyva koydum onlara, o kadar da diil canım meyva da yediler:)
Arkadaşlarımız olmasına rağmen dieti bozmadığım bi gün oldu..Pes dedim kendime,gururla bitirdim işte salı gününü de..
Çarşamba: Süt diyeti.. Tüm gün süt,ayran içile demiş diyetisyenn,yoğurt ve salatalık da vermiş ama bu arada kıyak yapıp..ben de aynen ööle yaptımm..sabahh light süt,kafeinsiz kahve..öğle aynısı..akşamüstü de aynen..arada dayanamayıp 2 kepekli kurabiye yedimm..neyse akşam olduu, madem salatalık yoğurt var ne duruyoruz cacık yapsana dedim kendimee ve cacık yaptıkk kocacıklaa,bastık içine de sarımsağı..off..süperr olduu..akşamı da cacıkla geçirdik efemm..e dolayısıyla uyku yaptı ,bir de koku.. sarımsak kokusu :) vurduk kafayı tv karşısında yattıkk..çarşamba da böyle geçiverdi..bu arada kocacık aç kaldı,canım benim o da diyete devam benimle..mecburi görev!
Perşembe: sabah kepek ekmek,peynir,domates..öğlen yulaf lapası,light yoğurt..arada çay falan içtim..bööle işte..şimdi akşam ne yesem diye düşünüyorumm,galiba salıdan kalan ıspanağı yiicem yazık atılmasın diye..ama anca bana yeter,kocacığa da artık bişi yapmak lazımm..ona da kıymalı karnıbahar yapiim de adamcaız şoka girmesi birden daha lezzetli ve çeşitli yemekler yaparsamm..o da devam etsin hafif yemeklere..he bi de alışmasın tekrar pilav,makarna falan tarzı şeylere..ne güsel kurmuşum düzenimi,ohh bi ıspanak yapıyorum 4 gün yemek sorunu olmuo:)arada da cacık attırıorum:)
Velhasıl kelamm durum bu efemmm..pek az yemiş gördüm kendimii..takdir de etiim hani:)
sonuçları pazartesi görücezz umarım diyerektenn karnıbahar yimeemi yapmaya gidiyorumm..sonnraa akşam yürüyüşüne bapsi beyle beraber çıkıciizz ama bu sefer yürüyüşüme yanımda olmasa daa aynı gökyüzü altındaa dalican,shekerr ve veda zamanı ve sanırım nilay daa eşlik edicekk...ne güsell dimii:)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Evet ayni gokyuzu altinda, saat farklarimiz olsada cok keyifli oluyor, cunku o an hepimiz birbirimizi dusunuyoruz.
Bu guc veriyor bizlere.

tebrikler cok iyi gidiyorsun diyettasim.

Unknown dedi ki...

canım senden bir tane daha var mı yada klonlanla kendini benim yanıma lazım bir tane senden

helal olsun kız diyetini bozmadığın için.