Pazar, Ocak 08, 2006

bugün mutlu uyandım!

Dünden beri içim içime sığmıyor...Artık ben de hergünümü , heyecanımı , sevincimi başıma gelen binbir türlü abuk olayı kaydedebileceğim!
Şimdi ben uslanmaz deli,duygusal,heyecanlı bir yay burcu olduum için çok enteresan olaylar yaşayabiliyorum.Yani ben bunu yay burcuna bağlıyorum ama tabi başka bişiyin etkisi de olabilir yaşadıklarım..Mesela çok ilginç bir baba ve en az benim kadar komik olaylar yaşayan bir anneye sahip olmam, ya da benim tam tersim gayet sakiiin, minimum hareket yaparak maksimum yaşamaya çalışan bir durgun kocayla evli olmam gibi!
Canım kocam, çok seviyorum tabi onu...Fakat obezite sorunları yaşamamda büyük etkisi olduğu gerçeğini kendisi de biliyor sanırım:) Evleneli 1,5 sene, çıkmaya başlayalı tam 5 sene oldu..
Ve inanın zaten takıntılı , allerjik reaksiyonlu bana en son lazım olan şey bir de kilo sorunuydu..O da oldu..Tüm çocukluğum,üniversite hayatım gayet ideal en azından sağlıklı bir kilo ortalamasıyla geçti. Üniversite bitene kadar hiç diet yapmak zorunda kalmamıştım..Ne zamanki canım kocamla tanıştım, ne zamaki hayatımızın en büyük faaliyeti buluşup her türlü kebapçı,balıkçı,cafe restaurant gezmek oldu, o zaman işte başladı benim kilo artışımm..
Sene 2001 de 59-60 kilo olan ben, düğün günü 3 aylık dietisyen macerası sonrası zayıflamışş olarak 68 kiloluk bir gelin olmuştum:) Hmm, düğün bitti, balayı geçti, ve biz yeni evimizde günlerce misafir ağırladık..Zaten düğünde anlamıştık ne mutluyduk, ne çok arkadaşımız sevenimiz vardı, işte bu tüm sevenler bizim evde sırayla buluşuyordu! Eee, hayatı boyunca sadece mutfakta nescafe yapmış olan ben, evin tek çocuğu, el bebesi gül bebesi, bir anda mutfaktan çıkmaz, servis yapmaktan kendini alamaz olmuştu...Eee bi de çok yoğun çalışıyordummm, hem sabahın köründe yorucu işime gidiyor, bir ton deli işe uğraşıyor, akşamları da eve gelip mükemmel ev hanımı olmaya çalışıodumm..Çok zordu herşey,çok zorr..
Ben de kolayını buldum, baktım sürekli gelen arkadaşlarıma yemek yapmayı öğrenmek zaman alcak ve o kadar zamanım yok, her gelene çay partisi yapmaya başladım..Çay ve yanında bilimum börek,kek ve unlu her türlü ıvır zıvır...Bu börekleri ilk etapta sanmayın ki ben yaptım...Benim için kurtuluş kaynağı-o zaman öyle sanmıştım-yanılmışım!- ev yemekleri yapan bir yer buldum,hem temizdi hem ucuz, ve ağustos -aralık 2004 arası bizim hemen hemen sürekli yediimiz besinler bu teyzelerin yaptıı börek,kek,mercimek köftesi olmuştu..Eee gelen misafir hepsini bitiremedii için kalanlar kocam ve ben tarafımdan özenle temizleniyordu:)
Ve böylelikle 2 mizin de vücudunda gayet belirgn değişiklikler ortaya çıktı..Aralık 2004'de evlenmemizin üzerinden 5 ay geçmişti ve biz kocamla toplam 35 kilo almıştık!!! Ben 15 , o 20 :)
Ben hayatımın hiç bi döneminde olmadııı kadar şişmiştim,patlicaktım galiba!
Hiç bişi yapasımız yoktu, evde yatıp televizyondaki bilimum dizileri seyredip, tıkınıoduk! Arada arkadaşlarımız geliodu, onlarla da aynı faaliyetleri yapıoduk!
Ben evliliği böyle düşünmemiştim:)
Sonra nooldu! Sonrasını , nasıl kendime geldiimi,neler yaşadıımı akşamüstü yazacağımm.
Çünkü şu anda kocam başımda hadi hadi hadi şeklinde vızıldıooo, ve biz bugün keyifli bi pazar yaşayacağızz, İkeaya gidicezz, sonra da sinemayaaa..Oley:)
Arkası akşamaa...
Görüşsürüzzz efemmmmm!