Pazar, Ocak 15, 2006

amanınn iş görüşmem var benim :)

Ne çabuk bitti canım bu bayram tatilii..Bana ne oluyosa tabi bu arada!Çalışmayan etmeyen ben bi havaya girdim sanki bana hergün tatil değilmiş gibi!Ama olsun kocacık evdeydi ve biz bu bayram hiiç bi tatil yöresine gitmeyerek acaip bir dinlenme tatili yaptıkk.Kendimizi o koltuktan diğer koltuğa attıkkk, tvde ne varsa seyrettik , bi dinlendik ,feci fecii:)Neyse, ben artık bu hergün tatillik durumumdan kurtulmaya karar verdiğim için son bir aydır çeşitli iş başvuruları yapmaya başlamıştım ve geçen hafta hiç başvuru yapmadığım bir firma daha doğrusu bir head hunter beni aradı..Pek şaşırdımm,sevindimm,çamaşır asarken aramış oldukları için biraz alıkça konuştum kendileriyle ellerimde mandallar telefonda mülakata tabi olduğumdan olsa gerek:)
Ama yine de pek etkileyici bir cv mi yaptım nedirr:) beni görüşmeye çağırdılar..Yarınn 15.30 da gidiyorummm...Yabancı kökenli bir danışmanlık firması bu görüşeceğimm, ve pozisyon da Export Sales Executive, güsel bişi yani..İşe alacak firmanın adı pek gizli ama uluslararası bir firmaymış ve fmcg ,yani efenimm, hızlı tüketim malları alanındaymışş,e ben de sordum o head hunter temsilcisine, ürün nedir pekii, yok onu da söyleyemezlermiş,söylerlerse ürünü marka direk ortaya çıkarmışşş..Bak sennnn...:) Meraktan çatlayacağım! Allahtan yarın gidicem, belki markayı öğrenirim şeklinde bir heyecanım varr..Sırf meraktan gidicem canım görüşmeye:)
Neysee , dün gece çok sevdiğim yakın dostlarımdan birinin evindeydik, o ,kocası ben ve kocacık, biizim klasik cumartesi ev oturmalarımızdan, kızlar geyikte,erkekler ya playstation da ya da kağıtta:), biz müjdikcanla bu iş görüşmesi için bir hazırlık yaptık,yani prova..Çünkü müjdikcan çok deneyimli bir İKcı, Allahım ne sorular sordu bana ne sorularrr:) Yok efendimm, satışçı profilini tanımlarmısınız, zor müşteri sizce varmıdır ,nedir, profesyonel hayatınızda sizin karşınıza çıkmış olan zor müşteri ve yaşadığınız sorun ve çözüm şeklinizi anlatırmısınız...Falan filannnn:) Ben de kendimi bişi sanırdımm,yıllardır iş görüşmesi nedir yapmıyorumm, en son 4 yıl önce son işim için azıcık bi görüşmüştük ama zaten beni diğer firmamda çalışırken müşterim oldukları için onlar kendileri iş teklifi yapmışlardı..Yani öyle çook profesyonel bir iş görüşmesi geçmişim yokk..Dün akşamki provaya kadar kendine gayet güvenen ben son 24 saattir tırsmaktan yaşam fonksiyonlarımı etkiliyorum:)
Amaann canıım,alt tarafı danışman firma,beğenecekler beni,onlar beğendikten sonra asıl o çook gizli firmaya gidicem,o firmada kimbilir neler yapacaklarr görüşme baabında..off falaan filaan yanii! Olursa yanii..Bakalım görücezzz!Hmm bi de müjdikcan bana tüyolar veriyo, bu head hunter ünlü bi head hunter, diyo ki arkadaşım, konuşurken aralara ingilizce kelimeler de koy bayılır onlar bu tarza diyo! Doğru diyoo, çünkü o telefon mülakatında ben dumur pozisyonunda elimde mandallar cevap verirken kız aralarda bana açıklama yapıyordu ve şööle şeyler dediydi: Biliyosunuz bu amerikan firmalarında çok flat bir yapı vardır...bu matrix sistemdeee....Hmm demiştimm ben de evet matrixx:) Ben de yapıcam bakalım bişiler,komik olcak bence yarınn:) Gelişmeleri anlatırıımm!
Diyet güncesine de yarından itibaren başlamaya karar verdimm.Benim diyetistenin listesine tekrar başlicamm.Sizle onu da paylaşıcam canım diyet kardeşlerim:)
Başka naaptım benn, bugünn evde gene yaymışş otururkenn,babamlar aradıı,bizim tarafa geçmişlerr, yani Anadolu yakası(malesef ben canım vatanım Avrupadan :) uzakta yaşıyorum evlendiimden berii, çok özlüyorum seni Avrupa yakası çokkk) ..Neyse efemm, hadi hazırlanın sizi almaya geliyoruzz yemeğe gidicezz dediler..Biz de zaten hiç sevmeyiz karı koca olarak yemeyi, Hay Allah tüh diyerek giyindik,üzülerek annem ve babamla buluştuk:) Bizim gibi yemeyi hiiiç sevmeyen :) babamm, bize her seferinde İstanbul ve Balkanların değişik restauranlarını tanıtmayı severr, neyse bu sefer de yıllardır gitmediği , en son rahmetli dedemle yemek yediği çook güzel bir balıkçıya götürdü..Hayret biz 2 obez:) karı koca nası bilmemişiz bu balıkçıyı anlamadımm( Aslında anladımm, biz biraz daha kebap seber bir aileyiz de ondan:) )
Balıkçı olması içimizi rahatlattı, çünkü soft bir diyette olan ben, balıkla diyetime pek zarar vermicektim..Zaten annem de rejimde, en kararlısından..:) Ama gerçekten rejimde ve inatla her gece annemi yemeğe götüren renkli kişilik babama rağmen 1,5 ayda 5-6 kilo verdii..Tabi bizim diyetisyen doktora gidiyor o da, ve her hafta bir heyecanla tartıya çıkıyor..Annemi,ilginç kişiliğini anlatmak için birazdan son bombalarımızdan birini anlatacağım:)
Neyse efemm, balıkçı çok şık ve güzeldi,Tuzla'da..Adı Mercan..Balıklar lezzetliydi,azıcık kalkan yedim yağsız salatayla, gayet diyet tadında takıldım yani..Fiyat olarak fast food bir balıkçı olmadığından,hani içkili falan şık bi yer, ucuz diyemicem, ama leziz olarak notumuzu alalıımm..
İşte böyle, keyifli bi yemekti,sonra annemler bizi evimize bıraktılar ve trafik varsa takılmayalım diyerek güzel semtlerine doğru yolaldılarr..
Biz de o saatten beri Sex&the city 3 bölüm üstüsteyi seyrettik kocamla, ve bu dizinin hala Türkiye'nin geneli için uygun olmadığına karar verdik gene:)Ama biz keyif almadık mı, gülmedik mi o ayrııı..
İşte böylee, birazdan yatmam lazımmm..ama önce şu annemin hikayesini anlatiimm..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Very nice site!
» » »

Adsız dedi ki...

best regards, nice info » »